Lilian Zamfiroiu, propunerea USL pentru conducerea ICR

default

Dimensiune font:

| 24-06-2013 16:12

Preşedintele Comisiei pentru cultură din Senat, Georgică Severin, a declarat luni, pentru MEDIAFAX, că propunerea USL pentru funcţia de preşedinte al Institutului Cultural Român (ICR) este diplomatul Lilian Zamfiroiu.

"USL susţine şi va propune în Senat pe domnul Lilian Zamfiroiu, actualul adjunct al ambasadorului nostru la UNESCO, o persoană care, de şapte ani, este la UNESCO, extrem de familiarizat cu ceea ce înseamnă diplomaţie culturală, o persoană cu o vastă experienţă în zona cultural-internaţional-diplomatică, un om care are capacitatea de a negocia, de a discuta, de a reuşi să ofere o atmosferă potrivită unei asemenea instituţii (Institutului Cultural Român, n.r)", a declarat Severin pentru MEDIAFAX.

El a mai precizat că Lilian Zamfiroiu nu este asimilat "unei tabere culturale". "Sper ca, cu tact, cu răbdare şi cu multă, multă diplomaţie, să terminăm acest război între oamenii de cultură în funcţie de simpatiile politice, iar ICR să promoveze valorile culturale româneşti", a mai spus acesta.

Totodată, Severin a declarat că funcţiile de vicepreşedinţi ai ICR nu vor fi discutate în şedinţa de marţi a comisiilor pentru cultură şi politică externă, în care va fi audiată propunerea USL pentru funcţia de preşedinte al ICR.

Întrebat de MEDIAFAX dacă au fost depuse şi alte propuneri pentru conducerea Institutului Cultural Român, Severin a menţionat că la comisie nu a fost depus nimic. "La noi nu au venit, dar, ţinând cont că această propunere vine din partea USL, chiar nu ar fi avut rost. Avem suficientă majoritate în comisii şi în plen şi nu cred că domnul Zamfiroiu poate fi contestat. Poate la ICR leadership-ul a avut un caracter de personalitate decât de management. Noi nu avem nevoie de cultul personalităţii preşedintelui la ICR, avem nevoie de un om care să conducă instituţia şi care să asigure un management eficient, inclusiv financiar, dar cel mai important, uman", a concluzionat acesta.

Lilian Zamfiroiu - propus de USL pentru funcţia de preşedinte al ICR - a absolvit, în anul 1987, Facultatea de Filologie a Universităţii Bucureşti. După patru ani de activitate didactică, el s-a angajat, ca inspector de specialitate, în Ministerul Educaţiei, iar în 1997 s-a transferat la Ministerul Apărării Naţionale, Direcţia Relaţii Publice. În anul 2001, a intrat, prin concurs, în Corpul Diplomatic şi Consular al României, obţinând gradul diplomatic de secretar 1 în Centrala Ministerului Afacerilor Externe.

În toamna lui 2001, a început să coordoneze activitatea Direcţiei Arhive Diplomatice a MAE. În 2010, a obţinut titlul de doctor în istorie. În prezent, el deţine titlul diplomatic de ministru consilier şi este adjunct al ambasadorului României pe lângă UNESCO la Delegaţia Permanentă a României din Paris. În 2011, el şi-a lansat cartea "Relaţii diplomatice româno-italiene. 1918 - 1940", la editura Tritonic.

Comisiile reunite pentru cultură şi politică externă din Senat au cerut, pe 17 iunie, revocarea lui Andrei Marga din funcţia de preşedinte al Institutului Cultural Român (ICR), precum şi a vicepreşedinţilor Horia Gârbea şi Vladimir Simon.

"În conformitate cu solicitarea făcută în Biroul Permanent (al Senatului, n.r) de lunea trecută (10 iunie, n.r.), comisiile reunite de cultură şi politică externă au analizat situaţia documentelor prezentate de ICR, în conformitate cu legea, ne referim la raportul de activitate al ICR  pe anul 2012 şi pe contul financiar pe 2012. (...) Am constatat că, pentru prima dată, o instituţie aflată în subordinea Senatului nu a respectat legea (...) În consecinţă, am supus votului comisiilor reunite aflate în cvorum propunerea ca, pentru a evita astfel de situaţii, conducerea operativă a Institutului Cultural Român, respectiv preşedintele ICR, Andrei Marga, şi cei doi vicepreşedinţi (Horia Gârbea şi Vladimir Simon, n.r.) să fie demişi. Această propunere a fost votată cu o largă majoritate, 11 voturi «pentru», 4 «împotrivă»", a declarat atunci preşedintele Comisiei pentru cultură din Senat. Georgică Severin a explicat că motivul pentru care s-a solicitat revocarea conducerii Institutului Cultural Român este acela că instituţia nu a trimis raportul de activitate şi contul de execuţie bugetară pe anul 2012 până la data prevăzută de lege - 15 aprilie.

Ulterior propunerii înaintate de comisiile pentru cultură şi politică externă Biroului Permanent al Senatului, Andrei Marga şi-a prezentat demisia din funcţia de preşedinte al Institutului Cultural Român, potrivit unui comunicat remis, pe 17 iunie, agenţiei MEDIAFAX, de Biroul de Presă al ICR. În comunicat, Andrei Marga spunea că demisionează din funcţia de preşedinte al ICR, "cu solicitarea ca demisia să între în vigoare imediat".

Tot pe 17 iunie şi-a depus demisia şi vicepreşedintele ICR Horia Gârbea, după ce iniţial declarase că nu intenţionează să îşi dea demisia, pentru că nu se simte cu nimic vinovat. "Am decis să îmi dau demisia din această funcţie, pentru că deja comisiile din Senat hotărâseră revocarea mea. Eu am crezut că vom fi audiaţi, dar am înţeles că acest lucru nu se mai întâmplă. Domnul Marga îşi depusese şi el demisia. Mă aşteptam la nişte acuzaţii precise, la care pot să răspund fiind audiat", a declarat Horia Gârbea, pe 18 iunie, pentru MEDIAFAX.

Preşedintele Comisiei pentru buget-finanţe din Senat, Cosmin Nicula (PSD), a declarat, pe 13 iunie, pentru MEDIAFAX că Andrei Marga, preşedintele Institutului Cultural Român, a depus un raport de activitate pe 2012 al instituţiei incomplet, calificând documentul drept "o fiţuică".

"Nu am avut cum să dăm aviz în Comisia pentru buget-finanţe pe raportul de activitate al ICR pe anul 2012, pentru că acesta nu a fost trimis. ICR nu a depus nici raportul, nici contul de execuţie bugetară până la 15 aprilie, conform legii 356/2003, articolul 24. Institutul Cultural Român a trimis o execuţie bugetară pe primul trimestru din 2013", a declarat atunci pentru MEDIAFAX preşedintele Comisiei pentru buget - finanţe, Cosmin Nicula.

Institutul Cultural Român (ICR) trimisese, cu o zi înainte, pe 12 iunie, un comunicat de presă prin care anunţa: "conform legii, raportul anual pe 2012 al ICR a fost depus, în scris şi electronic, la Biroul permanent al Senatului pe 11 aprilie 2013 (nr. 4548/11.04.2013). Raportul este însoţit de contul de execuţie bugetară respectiv".

Cosmin Nicula a precizat, însă, pentru MEDIAFAX, referitor la comunicatul de presă trimis de ICR: "Domnul Marga dezinformează. A trimis o fiţuică".

Întrebat dacă preşedintele ICR a fost anunţat că documentele transmise Biroului permanent al Senatului sunt incomplete, senatorul PSD a spus că Marga a fost informat în legătură cu acest lucru.

"Eu l-am anunţat şi pe domnul Marga şi pe preşedintele Senatului (Crin Antonescu, n.r), dar şi pe preşedintele Comisiei pentru cultură din Senat, domnul Georgică Severin", a mai declarat acesta.

Totodată, Nicula a menţionat că, după ce a fost informat că raportul de activitate al ICR pe 2012 este incomplet, preşedintele ICR, Andrei Marga, nu şi-a arătat intenţia de a retrimite alte documente.

Ulterior, Andrei Marga, preşedintele Institutului Cultural Român (ICR), a declarat, pe 13 iunie, pentru MEDIAFAX că raportul de activitate pe 2012 al ICR depus la Senat conţine toate informaţiile privind perioada menţionată, precum şi date referitoare la activităţile din primul trimestru al anului 2013.

"Eu am preluat preşedinţia ICR în data de 11 septembrie 2012, dar raportul face referire şi la perioada în care nu conduceam instituţia. De asemenea, a fost depus şi contul de execuţie bugetară cu informaţii referitoare la cheltuielile instituţiei", a declarat Marga pentru MEDIAFAX.

Totodată, el a precizat că, în jurul datei de 20 ianuarie 2013, a fost înregistrat la Senat un raport de activitate preliminar, menţionând că, ulterior, în apropierea datei legale de depunere a documentului, 15 aprilie, a completat raportul, având în vedere că i s-a transmis că structura acestuia este bună.

"S-a înregistrat la toate nivelurile - preşedinţi de comisii, preşedintele Senatului, primul-ministru -, pentru că noi informăm continuu. (...) La primul-ministru nu este obligatoriu, dar am vrut să-l informăm asupra situaţiei care e, şi financiară şi organizaţională. Raportul a ajuns peste tot", a declarat Marga.

De asemenea, preşedintele ICR a precizat că "raportul depus în aprilie conţine anexe care documentează complet ceea ce s-a petrecut în 2012".

"Am intrat şi în 2013, am intrat până la data la care s-a depus raportul (11 aprilie 2013, n.r). Mandatul noii conduceri, prin conducere însemnând şi consiliul de conducere compus din foarte mulţi oameni, din 22 de oameni, mandatul a început la 11 septembrie, nu mai devreme. Acel raport cuprinde tot ce s-a făcut de la 11 septembrie - puteţi vedea textul - în partea de început a raportului este o referinţă amplă la 2012, la ce s-a făcut în 2012. Şi această referinţă amplă este apoi susţinută cu anexele care aduc toate datele. Există raport care acoperă toată activitatea pe 2012, plus perioada începând din 2013 (până la data depunerii raportului la Senat, n.r), dar 2012 - ceea ce se discută - este acoperit complet", a mai declarat atunci Andrei Marga pentru MEDIAFAX.

Pe de altă parte, premierul Victor Ponta le-a cerut miniştrilor Culturii şi Afacerilor Externe ca, împreună cu membrii comisiei de specialitate a Senatului, să analizeze activitatea Institutului Cultural Român (ICR) şi să se propună măsuri, inclusiv politice, deoarece "lucrurile nu merg bine" la această instituţie.

"O să vă rog ca, împreună cu comisia de specialitate de la Senat, să faceţi o analiză, împreună cu ministrul de Externe. Cred că, din păcate, situaţia la ICR nu merge aşa cum ne-am dori şi vreau să ne propuneţi, şi politic, şi Senatului, toate măsurile care sunt necesare ca ICR-ul, deşi nu e în subordinea Guvernului, dar colaborează cu Ministerul Culturii şi Ministerul de Externe, să redevină, totuşi, o instituţie care să ne ajute în promovarea culturii noastre în străinătate. Nu cred că lucrurile merg bine", i-a spus Ponta, pe 12 iunie, ministrului Culturii, Daniel Barbu, la începutul şedinţei de Guvern.

Premierul a precizat că a discutat deja în acest sens cu preşedintele Comisiei de cultură a Senatului şi că doreşte rapid o analiză şi luarea tuturor măsurilor care se impun.

Andrei Marga a fost numit la conducerea Institutului Cultural Român pe 11 septembrie 2012, prin vot în plenul Senatului.

Conducerea ICR s-a schimbat după ce, pe 2 august 2012, la câteva zile de la decizia Curţii Constituţionale de a declara drept constituţională Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 27/ 2012, prin care Institutul Cultural Român (ICR) trecea din subordinea Preşedinţiei în cea a Senatului, preşedintele de atunci al Institutului, Horia-Roman Patapievici, şi foştii vicepreşedinţii Tania Radu şi Mircea Mihăieş şi-au anunţat demisia.

Guvernul a adoptat, pe 13 iunie 2012, Ordonanţa de Urgenţă (OUG 27/2012) prin care ICR trece de sub autoritatea preşedintelui în subordinea Senatului, care numeşte atât conducerea operativă a institutului, cât şi membri ai consiliului de conducere. Conducerea operativă a ICR este asigurată de un preşedinte, cu rang de secretar de stat, asistat de doi vicepreşedinţi, cu rang de subsecretari de stat, numiţi şi revocaţi din funcţie de plenul Senatului, cu votul majorităţii senatorilor prezenţi, la propunerea Biroului Permanent al Senatului.

Sursa: mediafax.ro

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:02

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei