SUA: Mercedes-Benz şi BMW încă dispută prima poziţie în clasamentul de vânzări pe 2012
Dimensiune font:
Automotive News relatează o dispută inediteă între BMW şi Mercedes-Benz în Statele Unite ale Americii. Aparent, ambii constructori anunţă că au obţinut prima poziţie la vânzări în 2012 în clasamentul premium, iar informaţiile prezentate se bat cap în cap.
BMW şi Mercedes-Benz au început o dispută în declaraţii privind supremaţia în vânzări în 2012 pe piaţa din Statele Unite ale Americii, informează Automotive News. Un studiu realizat de R.L. Polk&Co îi prezintă pe cei de la Mercedes-Benz drept câştigători la clasamentul vânzărilor în segmentul premium, cu 272.674 unităţi înmatriculate versus 267.649 unităţi înmatriculate, pe când cei de la BMW spun că au vândut 281.460 unităţi versus 274.134 unităţi vândute pentru Mercedes-Benz. Cele două mărci germane se luptă pentru prima poziţie a clasamentului după ce au reuşit să depăşească Lexus la vânzări în ultimii doi ani. Discrepanţa dintre rezultatele celor doi constructori apare la nivelul modului de calcul al vânzărilor, respectiv înmatriculărilor. Astfel, constructorul poate considera un automobil ca fiind "vândut" din momentul în care ajunge la dealer, pe când o înmatriculare marchează livrarea la client, explică Tom Libby, analist R.L. Polk&Co.
"Există modele care sunt înmatriculate de dealeri pentru a fi utilizate în regim de demo şi în regim de vehicul de înlocuire. BMW a făcut acest lucru într-o măsură mai mare decât Mercedes-Benz, de unde şi diferenţa dintre cei doi constructori. Aceste două mărci sunt extrem de competitive", precizează Tom Libby de la R.L. Polk&Co. Atât reprezentanţii Mercedes-Benz, cât şi reprezentanţii BMW din Statele Unite ale Americii îşi susţin cu tărie rezultatele şi spun că ei sunt pe primul loc la vânzări în segmentul premium din SUA. Reprezentanţii BMW susţin că au avut rezultate excelente în decembrie, care nu au fost încă luate în calcul de R.L. Polk&Co., deoarece aceştia culeg date furnizate de fiecare stat în parte şi necesită între 60 şi 90 de zile pentru a centraliza rezultatele.
În vederea stabilirii acestei statistici, nu au fost luate în considerare subdiviziunile celor doi constructori, cum ar fi vehiculele comerciale de la Daimler, modelele Mini şi modelele Smart. Titlul de "cel mai bine vândut constructor premium" este lipsit de semnificaţie pentru consumatori, spune Jesse Toprak, vicepreşedinte al departamentului de cercetare de piaţă de la TrueCar Inc. "Un consumator care cumpără un model premium vrea un vehicul care să fie mai exclusivist, aşa că argumentul că o marcă este constructorul numărul unu în segment ar putea fi contraproductiv", completează Toprak.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau