Supărat foc pe Apa Serv
Dimensiune font:
• pentru că un abonat nu recunoaste o factură de 128 de lei, furnizorul de apă i-a luat contorul si l-a lăsat fără utilitate • pietreanul se plînge de disconfort, iar Apa Serv îl conditionează de plata restantei •
Un pietrean s-a supărat pe furnizorul de apă rece, pentru că l-a lăsat fără această utilitate. Compania Apa Serv sustine că totul e din cauza persoanei respective, care nu vrea să plătească o factură, pe motiv că e trecut pe ea un consum prea mare. Firma invocă prevederile din contractul încheiat cu abonatul, iar cel pedepsit, Alexandru Triscă, de pe strada Stefan cel Mare nr. 7B, sustine că angajatii companiei au făcut un abuz, intrînd pe o proprietate pentru a lua contorul, în lipsa titularului. „Sînt convins că Apa Serv mă înseală la bani. Pînă în octombrie 2012 plăteam după o estimare a lor, apoi mi-au pus contor si mi-au facturat 19 mc de apă rece, mai bine decît jumătate din cît plăteam pînă atunci. I-am spus directorului că nu recunosc acest consum, dar mi-a spus că dacă atîta arată contorul, atîta am consumat. Dar nu e logic asa ceva! Am plătit toate celelalte facturi din lunile care au urmat si aceea a rămas restantă. Pe 11 martie nu eram acasă si au venit doi angajati, au intrat în curte si mi-au luat contorul. Am rămas fără apă, plus că am centrală termică. Nu stiu ce să fac, pentru că nu am de unde lua apă, dar nici factura de 128 de lei nu cred că e pe un consum real. Eu as vrea să fie diminuată sau Apa Serv să mă dea în judecată, să vedem ce dovezi au ei că eu as fi consumat atît de mult“, a declarat Alexandru Triscă. Strategia furnizorului de apă este ca fiecare client persoană fizică ce acumulează facturi neplătite mai bine de 45 de zile să fie lăsată fără utilitate, chiar dacă ulterior beneficiarul si-a mai plătit niste facturi. „Alexandru Triscă a fost debransat pentru debitul restant înregistrat, respectiv suma de 128,30 lei, debit mai vechi de 45 zile. Pentru a i se aduce la cunostintă această situatie el a fost notificat pe 27 februarie 2013, cu notificarea nr. 5355/1698. În urma expertizării metrologice, contorul său a fost declarat corespunzător, deci consumul trecut pe factură este de necontestat. Clientul a fost anuntat cu privire la acest verdict, punîndu-i-se în vedere să achite debitul de 128,30 de lei în termenul legal. Din verificările efectuate urmare a reclamatiilor depuse la sediul companiei a rezultat că acestea au fost neîntemeiate, iar răspunsurile au fost transmise petentului în termen. Vom relua furnizarea imediat ce vom încasa factura restantă, iar acuza că am fi intrat pe proprietate privată nu se sustine, pentru că, prin contract, contorul de apă rece apartine retelei publice de distributie si nu clientului“, a declarat Victor Movilă, director comercial al Companiei Apa Serv.
monitorulneamt.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau