licitatie Comuna Cotofanesti
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Cotofanesti, sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau, telefon 0234/330.001 fax 0234/330.216, e-mail: cons_loc_ cotofanesti @yahoo.com, cod fiscal 4353110. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren arabil extravilan situat in comuna Cotofanesti, in suprafata totala de 7.770 mp, format din 1 teren in suprafata de 3.835 mp, situat in tarlaua 29, CF nr. 61898 si 1 teren in suprafata de 3.935 mp, situat in tarlaua 29, CF nr. 61901 a comunei Cotofanesti, situat pe partea dreapta a DN11A, apartine domeniul privat al Comunei Cotofanesti, pentru desfasurarea de activitati economice, conform H.C.L. Cotofanesti nr. 28/20.03.2024 si temei legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de orice persoana interesata prin e-mail: cons_loc_ cotofanesti @yahoo.com, catre Comuna Cotafanesti sau poate fi descarcata de pe pagina de internet a autoritatii: www.comuna cotofanesti.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Biroul Finaciar -Contabil, Achizitii si Investitii, din cadrul Comunei Cotofanesti, cu sediul in sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Costul este de 50 Lei pentru documentatia pe suport de hartie, se achita numerar la Casieria Comunei Cotofanesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 13.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Cotofanesti, sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau, la Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.05.2024, ora 10.00, Comuna Cotofanesti, cu sediul in sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22 judetul Bacau, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Bacau -Sectia a II-a Civila si de Contencios Administrativ si Fiscal, Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2 @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.04.2024.
licitatii Comuna Letcani
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon/fax 0232.296.770, 0722.214.562, e-mail: primaria.letcani @yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata totala de 22.984 mp, format din doua loturi: tarlaua T25, parcela 774/27, situata in intravilanul satului Letcani, F.N., in suprafata de 13.206 mp, CF nr. 65331 si tarlaua T25, parcela 774/27, situata in extravilanul satului Letcani, in suprafata de 9.778 mp, CF nr. 65331, apartinand domeniului privat al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 25/27.02.2024. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 08.05.2024, ora 15.30. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.05.2024, ora 15.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Comunei Letcani, din satul Letcani, comuna Letcani, Str.Principala nr.156, judetul Iasi, Compartimentului Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.05.2024, ora 10.00, la sediul Comunei Letcani din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232.211.265, fax 0232.219.662, e-mail: tr-iasi-pgref @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.04.2024.
Licitatie Comuna Blagesti
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Blagesti, cu sediul in comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, telefon 0334.805.110, fax 0334.805.109, e-mail primaria _blagesti@yahoo.com, cod fiscal 4834777. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Bun imobil - cladire administrativa (chiosc), in suprafata de 28 mp, si teren aferent, in suprafata de 44 mp, situat in intravilanul satului Blagesti, comuna Blagesti, Str. Primariei nr. 9, judetul Bacau, identificat cu numar cadastral 75133, inscris in cartea funciara nr. 75133, apartinand domeniului privat al Comunei Blagesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Blagesti nr. 29/29.03.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa depusa la sediul Comunei Blagesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 14.05.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.05.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartiment Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate: unul interior si unul exterior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.05.2024, ora 10.00, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Buhusi, oras Buhusi, Str. Doctor Carol Davila nr. 1, judetul Bacau, cod postal 605100, telefon 0234.265.745, fax 0234.265.744, e-mail: jud-buhusi-gref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 22.04.2024.
STIRI ULTIMA ORA
02/05/2024 09:38
ACS USV Iasi, formatia de fotbal a Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi, a sustinut săptămana trecută două meciuri importante, ambele in deplasare, unul in sfertu ...
02/05/2024 09:31
Patiserii vor scoate pe piaţă 7,2 milioane de cozonaci in perioada Sărbătorilor Pascale, in scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar şi faţă de perioada sărbătorilor de iarnă, pe fon ...
02/05/2024 09:10
Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deseuri municipale Fălticeni, judetul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare”& ...
02/05/2024 09:00
Sărbătorile pascale ne bat la usă si, impreună cu acestea, mesele luate impreună cu familia si cu prietenii, din care nu lipsesc, aşa cum e tradiţia, meniurile elaborate, bogate in grăsimi si in zaharur ...
02/05/2024 09:00
Cum să-ti accesorizezi dormitorul?
În decorarea dormitorului, detaliile fac diferenta, iar cuverturile de pat si pernele personalizate sunt elementele cheie care adaugă nu doar confort, ci si per ...
02/05/2024 08:45
Cu cateva zile inainte de Paste, in supermarketuri este forfotă. Romanii merg să se aprovizioneze si de pe listele de cumpărături nu lipsesc ouăle. Nu există Paste fără ouă vopsite, iar in comert găsi ...