Cine va conduce Direcţia Regională a Finanţelor Publice

default

Dimensiune font:

| 03-08-2013 06:00

* un director general şi alţi cinci executivi vor coordona activitatea Finanţelor la nivelul Moldovei * două funcţii au fost deja ocupate în urma unor numiri parafate la nivel central * noul şef general este Ioan Grigoriu, iar unul din posturile de executivi este ocupat, de ieri, de Ionel Damian, fost şef al Fiscului ieşean * celelalte posturi vor fi ocupate în următoarele zile * toate numirile sunt provizorii, funcţiile urmând a fi scoase la concurs

Schimbări importante au loc în această perioadă în ceea ce priveşte coordonarea activităţii fiscale. În baza unei hotărâri de Guvern au fost înfiinţate 8 Direcţii Generale Regionale a Finanţelor Publice, cea din Moldova având sediul la Iaşi. Acest for va gestiona activitatea fostelor direcţii judeţene de finanţe din cele şase judeţe ale Regiunii Nord-Est: Suceava, Botoşani, Iaşi, Bacău, Neamţ şi Vaslui, care devin „administraţii fiscale judeţene“.

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice este condusă oficial, de ieri, de Ioan Grigoriu, ce va ocupa fotoliul de director general. Acesta a fost numit prin ordin de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), iar anterior deţinea funcţia de director adjunct al Fiscului ieşean.

Regionala capătă personalitate juridică
Acesta va avea în subordine cinci directori executivi, cu diverse atribuţii. Unul din aceste fotolii a fost ocupat ieri. Ionel Damian, fostul şef al Direcţiei Judeţene de Finanţe Publice Iaşi, este noul director executiv cu atribuţii în domeniul inspecţiei fiscale. „Numirile au fost făcute de la Bucureşti, de ANAF. Vor fi ocupate, în perioada următoare, şi celelalte patru funcţii de director executiv. Toate aceste numiri sunt provizorii. Posturile se vor ocupa definitiv prin concurs“, a explicat Grigoriu.

Noul şef al Regionalei de Finanţe a mai menţionat că deocamdată nu ştie cum va arăta întreaga organigramă a instituţiei, câţi salariaţi va avea în total şi dacă reorganizarea presupune disponibilizări în fostele direcţii judeţene. „O modificare adusă de reorganizarea ANAF vizează că direcţiile judeţene nu mai au personalitate juridică. Direcţia Regională a căpătat personalitate juridică şi a devenit ordonator de credite“, a mai afirmat Grigoriu.

Ce presupune hotărârea de reorganizare a ANAF
Potrivit oficialilor de la nivel central, în redefinirea structurii organizatorice a ANAF s-a urmărit: „fuziunea prin absorbţie şi preluarea Autorităţii Naţionale a Vămilor, preluarea activităţii Gărzii Financiare şi desfiinţarea acesteia, înfiinţarea unei structuri de antifraudă fiscală în cadrul ANAF, cu atribuţii sporite şi înfiinţarea direcţiilor regionale ale finanţelor publice“.

Finanţiştii tremură de frica disponibilizărilor

Astfel, în ţară au fost înfiinţate 8 direcţii generale regionale la Iaşi, Galaţi, Ploieşti, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov, Bucureşti. „Propunerile au fost în favoarea municipiilor cu pondere economică semnificativă şi în care nivelul realizat al veniturilor bugetare şi numărul de contribuabili sunt ridicate, cu luarea în considerare şi a criteriului geografic“, au explicat oficialii de la nivel central. De asemenea, sediile structurilor regionale antifraudă au fost stabilite în localităţi din zone care prezintă riscuri ridicate de evaziune fiscala sau în zone limitrofe frontierelor după cum urmează: Suceava, Constanţa, Alexandria, Târgu-Jiu, Deva, Oradea, Sibiu, Bucureşti. (Alina Stan)

UPDATE

În Moldova au fost trimise pe 6 august preavize de concediere către 617 salariaţi. „Raportat la fiecare Administraţie Judeţeană de Finanţe Publice din regiune, au fost trimise 119 preavize la Vaslui, 99 la Iaşi, 87 la Neamţ, 86 la Bacău, 78 la Suceava, 74 la Botoşani şi 74 la nivelul Direcţiei Regionale Vamale”, a declarat Maria Ţăran, purtător de cuvânt al DGRFP. În termen de şapte zile de la trimiterea preavizelor, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va trebui să publice pe site lista posturilor vacante pe site, aceeaşi atribuţie revenindu-le şi administraţiilor judeţene.

Totodată, au mai fost numiţi Paul Ciobanu, la Administraţie, Niculina Mistreanu, la Colectare Contribuabili Mici, Mihaela Mihai, la Inspecţie Fiscală Contribuabili Mici, Daniela Cojocaru, la Inspecţie Fiscală Contribuabili Mijlocii, Laura Gavril, la Colectare Contribuabili Mijlocii, şi Carmen Ionescu ca trezorier şef.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Comentarii

mitrea

Aug 08, 2013

n-am vazut asa ceva. grigoriu e cel mai corupt finantist din iasi. de 10 ani apare prin presa. cum dreak tocmai el este seful directiei regionale?

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Vin ploile!

11:53

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Harmanesti, cu sediul in comuna Harmanesti, satul Harmanestii Vechi, judetul Iasi, telefon 0232.722.000, fax 0232.722.000, e-mail: harmanesti@is.e-adm.ro, cod fiscal 16570210. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata totala de 597 mp, Tarla 6, P 274/1, P 275-276, P 323/1, amplasat in intravilanul comunei Harmanesti, F.N., judetul Iasi, apartine domeniului privat al Comunei Harmanesti; -teren in suprafata totala de 123 mp, Tarla 34, P 1211, 1214, 1215, amplasat in intravilanul comunei Harmanesti, F.N., judetul Iasi, apartine domeniului public al Comunei Harmanesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Harmanesti nr. 36/25.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Harmanesti. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Harmanesti, comuna Harmanesti, satul Harmanestii Vechi, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, care se achita la Casieria Comunei Harmanesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 25.09.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 03.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Harmanesti, comuna Harmanesti, satul Harmanestii Vechi, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original si 2 exemplare copii. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 03.10.2024, ora 11.00, la sediul Comunei Harmanesti, comuna Harmanesti, satul Harmanestii Vechi, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232.260.600, fax 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Todiresti, cu sediul administrativ in sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava, telefon 0230.539.535, fax 0230.539.543, e-mail: primaria todiresti @yahoo.com, cod fiscal 4326922. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -3 parcele de teren, in suprafata totala de 2.000 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Todiresti, situate in intravilanul comunei Todiresti: -Teren in suprafata de 500 mp, avand nr. cadastral 43156, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 500 mp, avand nr. cadastral 43157, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 1.000 mp, avand nr. cadastral 43503, sat Todiresti, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Todiresti nr. 41/14.06.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei sau se pot consulta pe site-ul: www.comuna todiresti.ro, la sectiunea Monitorul Oficial Local -Hotarari. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 25.09.2024, ora 10.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 03.10.2024, ora 10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 04.10.2024, ora 10.30, Comuna Todiresti, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Suceava, din municipiul Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, judetul Suceava, telefon 0230.214.948, fax 0230.522.296, e-mail: trsv-arhcont @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2024.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei