Cozi comuniste la Programul „Rabla 2013“

default

Dimensiune font:

| 11-06-2013 12:28

* zeci de proprietari şi-au aşezat conştiincioşi la poarta colectorilor hârburilor pe patru roţi * alinierea a început încă din weekend, iar ieri dimineaţă tichetele s-au dat ca pâinea caldă, însă nu fără scandal * fiecare firmă de colectare a primit doar câte 12 tichete, un sfert din total, iar oamenii s-au revoltat

Zeci de „fantome“ pe patru roţi erau aliniate ieri dimineaţă la poarta colectorilor din Programul „Rabla 2013“. „Sunt oameni care au venit din weekend cu maşinile la poarta Remat. Ne-au spus că au fost doar 12 tichete şi s-au dat de la primele ore ale dimineţii“, a afirmat unul dintre proprietarii de maşini. „Au fost 12 tichete şi zeci de maşini în faţă. Nu mai sunt tichete la Iaşi, s-au dat foarte repede“, a spus reprezentantul firmei Remat Braşov, care are punct de lucru pe şoseaua Iaşi-Tomeşti. Situaţia a stârnit nemulţumirea proprietarilor şi în celelalte judeţe ale Moldovei.„Cum, Doamne iartă-mă, s-au dat atât de repede? Trebuia să mă scol ca pe vremea comuniştilor când mă duceam la rând la butelii? Îşi bat joc de noi nebunii ăştia de la Guvern”, a spus Ticu Neacşu, un şofer nemulţumit din Vaslui. Tichetele au fost insuficiente faţă de numărul mare de solicitări. „Cinci minute a durat. Atât. S-au terminat dimineaţă, nu mai am niciun tichet. Majoritatea îşi iau maşini noi , nu ştiu dacă este vreunul care să-l vândă. Mai am zeci de solicitări”, a spus Gheorghe Ababei, reprezentantul SC Ababei SRL, un centru de colectare din Vaslui.

„Le-am spus oamenilor să nu dispere“

Alt colector, aceeaşi problemă. „S-au aşezat oamenii la rând de sâmbătă. Noi nu am făcut liste de aşteptare, i-am luat în ordinea în care s-au aşezat la poartă, pe spaţiul public. Au fost cam 30 de maşini, noi am dat primilor 12 care aveau actele în regulă. La ora 13.00 erau date deja tichetele valorice“,a spus Florin Zero, directorul societăţii Predemet din Podu Iloaiei, Iaşi.

Acesta a menţionat că, deocamdată, colectorii au primit doar 25% din tichete. „Le-am spus oamenilor care aşteptau să nu dispere, că vor mai veni tichete. Deocamdată nu ştim când vor fi eliberate. Noi vom face o cerere şi în funcţie de cum le primim le vom distribui“, a completat reprezentantul colectorului Predemet.

Oficialii Administraţiei Fondului pentru Mediu au transmis ieri: „în situaţia în care colectorii epuizează stocul de tichete primit iniţial, aceştia pot depune o cerere de suplimentare la AFM, dar numai după consumarea voucherelor primite iniţial atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice şi operatorii economici fără personalitate juridică“.

Zeci de mii de maşini mai vechi de 10 ani, în Moldova

Administraţia Fondului pentru Mediu a acceptat pentru judeţul Iaşi mai mulţi colectori printre care Luca`s, Remat Braşov- punct de lucru Iaşi, Remat Scholz- Filiala Moldova, Predemet, Remat SA şi Caremil Impex. La nivelul judeţului Iaşi sunt în evidenţe peste 84.500 de autovehicule cu o vechime mai mare de 10 ani, în timp ce la Bacău sunt peste 81.000, la Botoşani-42.550, Neamţ-67.769, Suceava-99.782, iar la Vaslui parcul auto are peste 37.600 de maşini. (Alina Stan, Simona Pop)

La nivelul judeţului Iaşi apar, în evidenţele Administraţiei Fondului pentru Mediu, 9 colectori care au primit în această etapă 108 tichete. În Bacău au fost distribuite 110 tichete, la Botoşani-56, Neamţ-91, Suceava-13, iar la Vaslui au ajuns 48 de tichete valorice a câte 6.500 de lei fiecare

Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Comentarii

ionica

Jun 11, 2013

de pe data de 10 iunie 2013 la prima ora la sc luca's din iasi toti posesorii de auto care veneau sa se itereseze cum sa se inscrie pe vreo lista in vederea predarii masinii d-l luca le spunea la toti ca nu mai sunt tichete si ca nu stie daca se mai duce sa mai aduca altele.nu am mai pomenit asa nerusinare cand se vedea clar relatiile lui si aranjamentele.nu trebuiau distribuite tichetele de catre colectori ci trebuiau in baza documentelor depuse la afm sa se dea nr de inscriere.apropo politia nu are un cuvant de spus? d-na rvana plumb chiar nu stiti de aspectele asea?. am masina din 1978 am sa-i dau foc stiu cand si unde ca sa vada lumea intreaga ca nu pot scapa de un lucru inutil pentru care platesc taxe si impozite.rusine sa va fie !!!!!!!!

mihai

Jun 11, 2013

ati vrut usl, asta aveti tovarasi.bine va face ! sa va iasa pe ochi votul pe care l-ati dat ca sa vina cacarau la putere.anul asta inca au fost "milostivi" cu prostii care stau la rand sa-si dea rabla, dar la anul nu o sa mai vedeti nici un colt de tichet.prin decembrie o sa va anunte, fraierilor, ca programul nu va mai continua din lipsa de fonduri.in realitate: dacia nu mai are nevoie de ajutoare.ce bine imi pare ca ati luat teapa ! schimbarea stapanilor bucuria nebunilor ! si asta e doar inceputul.o sa vedeti ce surprize vi se pregatesc.nici nu stiti ce pierdeti ! dumnezeu nu bate cu parul, bate cu masuri usl.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:14

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei