EUROVISION 2013. Acuze grave ale lui Dan Manoliu, şeful delegaţiei României
Dimensiune font:
Dan Manoliu, seful delegatiei Romaniei la Eurovision, a facut o declaratie incredibila legata de modul in care publicul a votat la concursul de la Malmo (Suedia).
"Am vazut cum e cu votul, chiar m-a contactat un prieten din Spania sa imi spuna ca nu a putut vota absolut deloc pe niciun numar de Romania. A incercat de mai multe ori si nu a mers", a declarat Dan Manoliu pentru WOWbiz.ro.
"Interpretarea lui Cezar a fost una extraordinara", a mai precizat seful delegatiei Romaniei la Eurovision.
"Eu, profesional şi personal, mă simt împlinit. Mi-aş fi dorit un loc mai bun în clasamentul final, pentru mine şi pentru România, dar ştiu că ceea ce a ţinut de mine am făcut. Show-ul nostru a ieşit foarte bine, am muncit cu toţii enorm şi le mulţumesc tuturor celor care au făcut posibil ca această muncă de echipă să prindă formă. Le mulţumesc tuturor celor care au crezut în mine şi au votat România. România rămâne, însă, o ţară negată oarecum de Europa, aşa că, în această seară, cele două mari familii - Scandinavia şi 'Mama Rusie' - au învins. Eu am fost favorit la titlu din partea fanilor, dar, geopolitic vorbind, nu mai ţine de mine…", a declarat Cezar, pentru MEDIAFAX.
Finala Eurovision 2013 a fost câştigată de Emmelie de Forest din Danemarca. Aceasta a interpretat piesa "Only Teardrops", care a obţinut un total de 281 de puncte. Astfel, Eurovision 2014 va avea loc în Danemarca.
Cezar Ouatu, reprezentantul României la Eurovision 2013, s-a clasat pe locul al 13-lea în concursul a cărui finală a avut loc, sâmbătă seară, la Malmö Arena (Suedia), în timp ce Emmelie de Forest din Danemarca a câştigat competiţia.
Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Comentarii
camelian propinatiu
May 19, 2013
in postromânism, ura de sine a ajuns endemica si orice nechezol isi explica esecele prin cetatenia ro, nu prin mediocritate sau lene. un profesionist ca ouatu ar trebui, din contra, sa analizeze barbateste de ce nu a cucerit mai multe segmente din mozaicul public european si sa-si adapteze cu luciditate strategiile de marketing ale carierei viitoare.
Adauga comentariul tau