Mazda a încheiat anul fiscal 2015-2016 cu vânzări şi profit record
Dimensiune font:
Mazda Motor Corporation a atins două recorduri semnificative în anul fiscal 2015 - 2016 * producătorul japonez de maşini a raportat 1,71 miliarde de euro profit operaţional, în creştere cu 12% faţă de anul trecut şi al treilea record consecutiv * în acelaşi timp, vânzările au crescut cu 10%, la 1.534.000 unităţi, mai mult decât preconizările iniţiale * ambele rezultate sunt, de altfel, cele mai bune din întreaga istorie de 96 de ani a Mazda
Veniturile pentru perioada de douăsprezece luni a anului fiscal care s-a încheiat la 31 martie sunt de 3,41 trilioane de yeni (25,61 miliarde de euro), de asemenea, o creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce profitul net a fost de 134 miliarde yeni (1,01 miliarde euro), în scădere cu 15% din cauza taxelor.
Volumul vânzărilor a crescut în toate regiunile. Europa a înregistrat o creştere substanţială cu 27% în acest an fiscal, cu până la 232.000 de vehicule, devansând cererea globală a pieţei pe baza reputaţiei modelelor populare cum ar fi Mazda CX-3, SUV-ul de clasă B, şi Mazda 2 supermini. Vânzările Mazda au atins un prag maxim şi în China, piaţa de aici situându-se cu 10% peste anul fiscal precedent, în timp ce Japonia şi America de Nord au înregistrat un plus de 3%, Australia 15%, iar ţările din ASEAN (Asociaţia Naţiunilor din Asia de Sud Est) 32%. Noi recorduri au fost stabilite şi în alte pieţe ale lumii, din Chile până în Noua Zeelandă.
Mazda continuă cu succes planul de reformă structurală iniţiat în 2012 şi centrat în jurul ideii de a construi modele atractive, extrem de competitive, cu design KODO şi tehnologie SKYACTIV (care reprezintă în momentul de faţă până la 86% din vânzări), de a eficientiza costurile, de a consolida producţia mondială şi de a promova alianţe în industrie. Pentru a consolida business-ul în anul curent şi nu numai, Mazda îşi propune să continue construcţia brand-ului, să reducă costurile şi să crească eficienţa producţiei, precum şi cifra de afaceri generată de modelele noi şi actualizate.
Producătorul auto anticipează o creştere suplimentară a vânzărilor la nivel mondial la 1.550.000 de vehicule în anul fiscal 2016-2017, cu Mazda 3 din nou înregistrând cea mai mare cerere dintre toate modelele. Este de aşteptat ca Europa să contribuie cu 239.000 de unităţi.
MX-5 a atins un milion de unităţi produse
Producţia modelului Mazda MX-5 a ajuns la un milion de unităţi, la 27 de ani după ce a început asamblarea emblematicului său roadster la fabrica Ujina 1 la Hiroshima, în aprilie 1989. „Încă de la prima generaţie şi până astăzi, la cea de-a patra generaţie, motivul pentru care am continuat să vindem în toţi aceşti ani MX-5 se datorează sprijinului puternic al fanilor din întreaga lume”, a declarat preşedintele şi CEO Mazda Motor Corporation, Masamichi Kogai. „Mazda a fost fondată la Hiroshima acum 96 de ani şi, în timp ce ne îndreptăm spre centenarul nostru, vom continua să oferim clienţilor noştri plăcerea de a conduce prin intermediul acestui model, ce a devenit un adevărat simbol al brand-ului. Scopul Mazda este să creeze o legătură specială cu clienţii şi să devină singura marcă pe care aceştia o aleg de fiecare dată”, a adăugat el.
Pentru a le mulţumi proprietarilor şi fanilor MX-5, automobilul cu numărul 1.000.000 este prezentat în evenimente pentru fani, din întreaga lume, începând cu data de 3 mai, în Japonia, la Festivalul Florilor de la Hiroshima, unde modelul a participat la Parada Florilor. Automobilul de referinţă va călători apoi spre Marea Britanie, la evenimentul Goodwood Festival of Speed, în 26 iunie, iar de acolo îşi va continua apoi turul european.
MX-5 este un simbol al filosofiei Mazda, acela de a exercita plăcerea neobosită de a conduce. Încă de la debutul său în 1989, modelul a oferit de fiecare dată plăcerea de a conduce aşa cum poate fi experimentată doar într-o maşină sport, uşoară, câştigând admiraţia oamenilor din diverse ţări şi culturi şi de diferite vârste. MX-5 este, de asemenea, extrem de apreciat, iar până în prezent a câştigat în jur de 250 de premii, în toată lumea, iar numărătoarea continuă. Cea de-a patra generaţie, lansată anul trecut, a primit, la rândul ei, o mulţime de trofee, inclusiv „Maşina Anului în lume” şi World Car Design, Maşina Anului 2016 în Marea Britanie şi Maşina Anului în Japonia 2015-2016. O legendă vie, MX-5 a intrat din anul 2000 în cartea recordurilor, Guinness World Record, pentru cea mai bine vândută maşină sport cu două locuri.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau