Mercedes-Benz prezintă autobuzul viitorului
Dimensiune font:
Daimler Buses, cel mai mare producător de autobuze din lume, a dezvăluit oficial conceptul Mercedes-Benz Future Bus, echipat cu funcţia CityPilot, care a reuşit să se deplaseze autonom pe o distanţă de 20 kilometri la Amsterdam
Pe unul dintre cele mai lungi trasee de autobuz rapid din Europa, vehiculul creat de grupul Daimler a atins o viteză maximă de 70 km/h, a oprit în fiecare staţie şi la fiecare semafor, a oprit la timp în momentul în care i-au apărut în faţă pietoni, maşini sau diverse obstacole şi a pornit din nou la drum fără probleme.
Daimler Buses este prima companie din lume care testează un autobuz autonom în condiţiile reale de trafic ale unui oraş extrem de aglomerat, cu benzi de drum rezervate transportului public.
Mercedes-Benz Future Bus îşi dă seama dacă ruta pe care se află este potrivită pentru deplasarea autonomă şi informează şoferul în funcţie de concluzia luată. El trebuie apoi să apese un buton pentru a activa funcţia CityPilot şi să nu mai intervină asupra frânei, acceleraţiei sau volanului. Conducătorul auto poate prelua controlul asupra vehiculului oricând îşi doreşte.
CLS primeşte o versiune Final Edition
Mercedes-Benz anunţă că modelele CLS Coupé cu patru uşi şi CLS Shooting Brake în cinci uşi pot fi comandate şi în varianta „Final Edition”.
Vehiculele sunt prevăzute cu elementele vizuale specifice pachetului AMG Line, cum ar fi o grilă cromată a radiatorului cu inserţii hexagonale, bare de protecţie agresive, praguri ale uşilor cu emblema „AMG”, sistem de evacuare fabricat din oţel inoxidabil şi jante AMG de culoare neagră, cu diametrul de 19 inch. De asemenea, clienţii pot alege şi jantele din aliaj cu design în cinci spiţe şi diametrul de 18 inch.
Interiorul este echipat în partea din faţă cu scaune tapiţate cu piele neagră, cusută cu aţă contrastantă, într-o nuanţă foarte deschisă, ce pot fi ajustate în funcţie de dorinţa fiecăruia. Volanul sport este aplatizat în zona inferioară şi dispune de padele cromate pentru schimbarea treptelor de viteză oferite de transmisia 9G-Tronic.
Derivatele „Final Edition” se mai bucură de suspensia sport Direct Control şi farurile Multibeam LED cu funcţie Adaptive Highbeam Assist Plus care controlează individual cele 24 de LED-uri pe care le include fiecare dintre blocurile optice.
Mercedes-Benz CLS Coupé Final Edition şi CLS Shooting Brake Final Edition pot fi achiziţionate, pe piaţa din Germania, prin achitarea sumei suplimentare de 8.211 euro.
Producţia noului AMG GT R ar putea fi limitată la 2.000 de unităţi
Modelul de înaltă performanţă Mercedes-AMG GT R şi-a făcut debutul oficial în urmă cu scurtă vreme, în cadrul ediţiei din acest an a evenimentului Goodwood Festival of Speed, iar acum încep să apară noi informaţii despre el.
Potrivit revistei britanice Autocar, compania germană are de gând să limiteze producţia acestui puternic vehicul la doar 2.000 de exemplare şi preconizează că multe dintre ele îşi vor petrece majoritatea timpului pe circuit.
Descris ca fiind o versiune de stradă a maşinii de curse AMG GT3, noul AMG GT R dispune de un motor V8 biturbo de 4 litri care dezvoltă 585 CP şi un cuplu de 700 Nm. Unitatea este conectată la o transmisie AMG SpeedShift DCT cu dublu ambreiaj şi şapte trepte de viteză permiţând accelerarea de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde şi atingerea vitezei maxime de 318 km/h.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau