Mercedes-Benz prezintă conceptul viitorului pick-up Clasa X
Dimensiune font:
Divizia Mercedes-Benz Vans a grupului german Daimler a dezvăluit oficial, în cadrul unui eveniment desfăşurat în capitala Suediei, prototipul celui dintâi pick-up pe care îl va include în gama sa de produse * compania germană a expus la Stockholm două versiuni ale conceptului Clasa X prin care îşi propune să ilustreze dorinţa de aventură susţinută prin caracteristicile exterioare şi interioare ce denotă putere, funcţionalitate şi abilitatea de a face faţă cu brio traseelor off-road
Varianta de serie a Clasei X va fi lansată pe piaţă spre finalul anului 2017 şi promite a fi un model Mercedes-Benz autentic datorită designul său, confortului excepţional, siguranţei oferite şi dinamicii din timpul fiecărei deplasări.
Mercedes-Benz va deveni astfel primul producător auto din categoria premium care va ţine cont de cerinţele clienţilor aflate într-o continuă evoluţie şi va pune la dispoziţia lor un pick-up de o tonă în care pot călători cinci persoane, ce poate fi utilizat şi pe drumurile urbane. Principalele pieţe vizate de viitorul Mercedes-Benz Clasa X vor fi Argentina, Brazilia, Africa de Sud, Australia, Noua Zeelandă şi Europa.
Vehiculul va fi construit în colaborare cu alianţa Renault-Nissan, în uzinele din Barcelona (Spania) şi Cordoba (Argentina).
Cea mai puternică versiune a Clasei E
Prin noua generaţie a modelelor E 63 4Matic+ şi E 63 S 4Matic+, brand-ul german Mercedes-AMG lansează o serie de inovaţii care contribuie la redefinirea sedanului de înaltă performanţă.
Ingineria trenului de rulare şi abilităţile dinamice se îmbină perfect cu designul deosebit, echipamentele exclusiviste şi numeroasele funcţii ale sistemului de infotainment pentru a garanta o călătorie cât mai plăcută.
Maşinile sunt echipate cu un motor V8 twin-turbo de 4 litri, însoţit în mod standard de un sistem care permite dezactivarea cilindrilor şi de o transmisie sport AMG SpeedShift MCT (Multi Clutch Technology) cu nouă trepte de viteză.
Sub capota variantei Mercedes-AMG E 63 4Matic+, acest propulsor generează 571 CP în intervalul 5.750 - 6.500 rpm şi un cuplu maxim de 750 Nm între 2.250 şi 5.000 rpm. Cu ajutorul său, vehiculul accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,5 secunde şi atinge viteza maximă de 250 km/h, cu un consum mediu de combustibil de 8,9 - 9,2 litri/100 km şi emisii de CO2 de 203 - 209 g/km.
De cealaltă parte, derivata Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ dezvoltă 612 CP şi un cuplu maxim de 850 Nm cu sprijinul aceleiaşi unităţi. Sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în numai 3,4 secunde iar viteza maximă atinsă este limitată electronic la 250 km/h, oferind un consum mediu de combustibil de 8,9 - 9,2 litri/100 km şi emisii de CO2 de 203 - 209 g/km.
Viteza maximă poate urca la 300 km/h prin intermediul pachetului AMG Driver.
Modelul Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ îşi va face debutul public, în versiunea specială „Edition 1”, în cadrul ediţiei din acest an a Salonului Auto din Los Angeles, în data de 16 noiembrie.
Primul EQ va fi produs la Bremen
Mercedes-Benz anunţă că primul model de serie al noii game electrice „EQ” va fi construit în uzina sa din Bremen, de la sfârşitul acestui deceniu.
„Automobilele fără emisii de noxe reprezintă viitorul. Sunt bucuros că pentru producţia primei noastre maşini electrice din linia EQ putem conta pe unii dintre cei mai importanţi parteneri pe care îi avem: colegii de la Bremen”, a declarat Dieter Zetsche, şeful Mercedes-Benz Cars.
Vehiculul de serie se va baza pe conceptul Generation EQ, dezvăluit de Mercedes-Benz cu prilejul ediţiei din acest an a Salonului Auto de la Paris. Bateria utilizată de acesta va fi dezvoltată de subsidiara ACCUMOTIVE şi produsă la Kamenz (Saxonia).
Mercedes-Benz Cars îşi propune să aibă în portofoliu mai mult de zece modele complet electrice până în anul 2025, pe care le va asambla şi în alte fabrici ale sale din lume.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau