Noul Opel Astra - Suplu, inovator, elegant
Dimensiune font:
Zvelt: cu până la 200 de kilograme mai uşor * agil, frugal şi tăcut: disponibil numai cu motoarele Opel de nouă generaţie * design inteligent: dimensiuni exterioare mai mici, dar mai spaţios şi mai confortabil la interior * conectivitate remarcabilă: primul model complet nou cu Opel OnStar * debut în infotainment: IntelliLink R 4.0 compatibil cu Apple Auto şi Android CarPlay * premieră în segment: matrice inteligentă complet-LED IntelliLux LED® * ajutor inteligent: tehnologii şi sisteme de asistenţă din segmente superioare * scaune wellness: funcţie de masaj, ventilaţie şi reglare pe lăţime
Opel şi modelele din clasa compactă: această poveste de succes începe cu Opel Kadett în 1936 şi va fi continuată de noul Astra, a unsprezecea generaţie a compactei de la Opel. Până în prezent, 24 de milioane de maşini din clasa compactă, Kadett şi Astra, au ieşit de pe porţile fabricilor. Acum, Opel este pregătit să adauge un nou capitol la istoria bestseller-ului său. Următoarea generaţie Astra se bazează pe o arhitectură uşoară complet nouă, care fi condusă doar de motoare de ultimă generaţie, noul Astra aducând caracteristici cunoscute anterior numai în segmentele superioare. Designul suplu face ca noul Astra să arate mai atletic decât oricând. Pe scurt, noul Astra combină eficienţa cu eleganţa şi va redefini clasa compactă prin inovaţiile sale. Noul Opel Astra îşi va celebra premiera mondială la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt din această toamnă (17-27 septembrie).
Economii acolo unde contează: noua arhitectură a vehiculului
Mai uşor, mai frugal, mai agil şi, în acelaşi timp, chiar mai confortabil - noul Opel Astra îndeplineşte toate aceste cerinţe datorită programului său de fitness de succes. Vizionarul Monza Concept, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt 2013, a fost mentorul celei de unsprezecea generaţii a modelului compact Opel. Potrivit Dr. Karl-Thomas Neumann, fiecare element şi fiecare caracteristică de design a conceptului Monza reflectă eficienţa. Noul Astra urmează riguros această viziune. În funcţie de model şi de nivelul de echipare, va fi cu până la 200 kg - dar cel puţin 120 kg - mai uşor decât predecesorul său. Arhitectura complet nouă a vehiculului joacă un rol major în reducerea greutăţii. Fiecare componentă are un design compact şi integrează materiale uşoare. Doar greutatea caroseriei a fost redusă cu 20 la sută, de la 357 la 280 kilograme. Măsuri suplimentare, legate de şasiu, au dus la încă 50 de kilograme reduse.
Rezultatul final al acestui program de fitness: agilitatea şi confortul la conducere sunt îmbunătăţite în noul Astra. Maşina este mult mai receptivă şi oferă o experienţă generală mult mai directă la condus. Pe scurt, noul Astra este mult mai distractiv la condus decât oricând înainte.
Doar ce-i mai bun: cel mai nou portofoliu de propulsoare
Motorul de pe noul Opel Astra susţine această afirmaţie. Sub capota fiecărui nou Astra va putea fi găsit un membru al portofoliului complet nou de motoare. Puterile variază de la 95 la 200 CP. Toate motoarele diesel şi benzină cu o cilindree de până la 1,6 litri au trei lucruri în comun: combină cea mai mare eficienţă cu o reacţie excelentă şi funcţionare lină.
Motorul 1.6 CDTI cu o gamă largă de puteri ce încep de la 70 la 95 CP acoperă oferta diesel, în timp ce 1.0 ECOTEC Turbo cu injecţie directă (105 CP) este motorul pe benzină de la nivelul de bază. Punctul culminant din portofoliul de motorizări al Astra este noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecţie directă, o unitate cu patru cilindri din aceeaşi familie ca şi motorul mai mic, dar puternic de un litru cu trei cilindri. Motorul complet din aluminiu debutează cu 145 CP. Acesta impresionează prin răspunsul dinamic şi performanţă superioară, în timp ce realizează reducerea consumului de combustibil. Motorul livrează un cuplu maxim de până la 250 Nm foarte devreme. Puterea maximă este disponibilă între 1.800 şi 4.000 rpm - condiţii perfecte pentru plăcerea condusului în combinaţie cu eficienţa. În baza construcţiei sale, noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecţie directă adaugă mai puţină greutate maşinii. Doar blocul motor din aluminiu cântăreşte cu zece kilograme mai puţin decât blocul de oţel forjat al actualului turbo de 1.4 litri.
Noul Opel Astra nu doar pare mai mic, ci chiar este mai mic. Cu o lungime totală de 4,37 metri este cu aproape cinci centimetri mai scurt decât predecesorul său. Cu o înălţime de 1,46 metri este, de asemenea, cu 2,6 centimetri mai scund. Evident, dimensiunile au un impact asupra aerodinamicii şi eficienţei, noul Astra având un coeficient aerodinamic de sub 0,30.
Revoluţionarul sistem patentat Opel, matrice de lumini complet LED de generaţie următoare, permite condusul cu faza lungă fără orbire şi va fi disponibil în clasa compactă pentru prima dată pe Astra.
Noul Opel Astra nu este doar mai sigur, mai confortabil, mai atractiv şi mai modern decât oricând înainte, ci este şi mai uşor, mai agil, mai aerodinamic şi mai eficient în toate sensurile. Este drumul Opel spre viitor.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau