Sfaturi despre publicitate neconvenţională de la un mexican îndrăgostit de România
Dimensiune font:
În incinta Casei Memoriale „Vasile Pogor'” s-a desfăşurat, săptămâna trecută, cea de-a opta ediţie a proiectului internaţional PR OUTLooK. Evenimentul a fost organizat de PRIME Iaşi, Asociaţia studenţilor de la Comunicare şi Relaţii Publice. Proiectul a oferit posibilitatea studenţilor de a participa la o conferinţă susţinută în limba engleză şi două workshop-uri specifice domeniului publicităţii.
În acest an tema proiectului a fost „withOut patterns”, iar cele două workshop-uri au fost dedicate neuromarketingului şi OOH-ului (Out Of Home). La acţiune a fost invitat Joaquin Bonilla, director creativ Wunderman România şi deţinătorul blogului „The Mexican”. El este un om al publicităţii care se poate lăuda cu reclame pentru brand-uri renumite precum Ford Fiesta, Jack Daniels, Magnum, dar şi cu multe colaborări cu vedete internaţionale. Joaquin Bonilla a spus că este un mexican pierdut de 16 ani în Bucureşti şi îi place asta, România este ţara lui de suflet. Timp de două ore, el a vorbit despre ideea de publicitate neconvenţională şi cum trebuie să ieşim din tipare. La sfârşit de conferinţă a urmat o sesiune de întrebări din partea publicului, care l-au provocat pe Joaquin să mai viziteze Iaşiul pentru un masterclass. PR OUTLooK este un proiect anual, organizat de către studenţii de la Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”. Scopul acestui proiect este realizarea unui schimb de experienţă între România şi alte ţări. Nevoia informării studenţilor cu privire la modul de desfăşurare al activităţilor de Relaţii Publice la nivel european a stat la baza acestui proiect.
Nicoleta MAZANCA
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau