„Fraţii Dedeman” iau cu asalt Capitala
Dimensiune font:
Compania băcăuană va deschide la finalul lunii august cel de-al treilea magazin de bricolaj din Bucureşti * în total, reţeaua de magazine a societăţii va ajunge la 38 * Dedeman ocupă locul 14 într-un top al celor mai prolifici angajatori din ţară
Cunoscuta companie de bricolaj cu sediul în Bacău are planuri mari pentru perioada următoare. În curând, Dedeman ar putea deschide cel de-al treilea magazin de pe piaţa din Bucureşti şi al 38-lea la nivel naţional. „Următorul magazin pe care îl vom deschide va fi în Bucureşti, la sfârşitul lunii august, fiind al treilea magazin Dedeman din Capitală. Este o deschidere pe care ne-o doream foarte mult, pentru care am aşteptat ceva timp”, a confirmat, pentru Econtext, Dragoş Pavăl, preşedintele companiei Dedeman. În Capitală firma băcăuană mai deţine deja două magazine. Inaugurarea celui de-al treilea era o dorinţă mai veche a „fraţilor Dedeman”, fiind planificată chiar din anul 2013. Acesta va fi amplasat în sectorul 2, în zona Colentina.
Odată cu deschiderea noului magazin din Bucureşti, Dedeman ajunge la o reţea de 38 de magazine, cu o suprafaţă totală de aproape 400.000 mp şi la o aproximativ 7.000 angajaţi.
Firma controlată de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, Dedeman, ar putea ajunge în următorii 3-4 ani la afaceri de un miliard de euro, potrivit estimărilor zf.ro. Reţeaua de magazine de bricolaj pornită din Bacău ar putea ajunge anul acesta la cel puţin 40 de unităţi. Planul iniţial al companiei era o reţea de 45 de magazine la sfârşitul anului 2015, dar Dragoş Pavăl consideră că procesul de expansiune nu va fi finalizat anul viitor: „Probabil că vom mai identifica zone cu potenţial să ducem reţeaua la 50 de magazine“. Dedeman a reuşit la nivel local să se impună în faţa unor reţele străine, precum Praktiker sau Bricostore.
Creştere de 8% pe an
Spre deosebire de majoritatea jucătorilor din bricolaj, Dedeman a evitat parcurile comerciale şi s-a extins prin achiziţii de terenuri şi dezvoltarea propriilor magazine, acoperind în acest mod majoritatea oraşelor importante din ţară.
Reprezentanţii companiei susţin că majorarea afacerilor a venit din expansiunea investiţiilor, reţeaua având la finele lui 2013, 36 de unităţi. „Expansiunea a fost singurul motiv care a determinat creşterea cifrei de afaceri de anul trecut. Deoarece am crescut spaţiul de vânzare, a crescut şi numărul de clienţi. Pentru acest an vrem să creştem cu 8%, cât ne-am bugetat şi pentru anul trecut, tot ca urmare a expansiunii şi a maturizării magazinelor deschise în 2013“, a declarat pentru zf.ro Dragoş Pavăl.
Aceasta are în plan să crească reţeaua de magazine până la 50 de spaţii, în următorii ani. Compania Dedeman se află, de altfel, pe locul 14, într-un clasament realizat de zf.ro. Concret, compania de bricolaj şi-a crescut numărul de angajaţi de la 2.233, în 2008, la 6.489, în 2013. Creşterea se observă şi la nivelul cifrei de afaceri.
Compania Dedeman SRL Bacău a raportat pentru anul 2013 o cifră de afaceri de 2.679.189.210 lei, faţă de 2.410.570.736 lei în 2012, profitul net a crescut de la 258.767.227 lei în 2012, la 288.369.877 lei în 2013, iar datoriile totale au ajuns la valoarea de 736.454.248 lei, în timp ce creanţele se cifrau la 33.553.829. În 2013, societatea a avut un număr mediu de 6.489 angajaţi, faţă de 5.711 în 2012.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau