Afaceri în creştere pentru grupul Agricola
Dimensiune font:
Grupul de firme Agricola, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa cărnii de pui, a avut în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de circa 345 milioane de lei, în creştere cu 12,7% faţă de perioada similară a anului trecut.
Ritmul de creştere este pus pe seama avansurilor de vânzările companiilor din grup care realizează şi comercializează produse sub brandul Agricola, excepţie fiind Avicola Lumina Constanţa, care înregistrează în primul semestru o diminuare a cifrei de afaceri cu 11%, cauzată în principal de scăderea preţului mediu de vânzare din piaţă, şi Agricola Magazine SRL, reţeaua de magazine a grupului, cu - 11%.
Astfel, potrivit zf.ro, Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a grupului Agricola, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele 6 luni o cifră de afaceri mai mare cu 17,6% faţă de cea realizată anul trecut, ajungând în prezent la circa 201,8 milioane de lei.
Ponturi pentru dezvoltarea economică a Moldovei
„Cifra de afaceri a crescut datorită vânzărilor de carne de pui în creştere cu aproape 15% în volum (21.248 tone), comparativ cu perioada similară din 2015, în contextul menţinerii unui preţ mediu al pieţei la carnea de pasăre mai mic decât cel de anul trecut, atât în piaţa internă, cât şi pe piaţa europeană, influenţat de politicile regionale europene. Agricola şi-a asumat în continuare un program de creştere, care vizează depăşirea a 40.000 tone carne de pui comercializate şi creşterea cantităţilor de produse diferenţiatoare vândute (Puiul Fericit şi Puiul Fermierului, în special). Începând cu septembrie 2016, vom creşte din nou producţia de Pui Fericit”, a declarat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău, citat de zf.ro.
Creşteri de peste 30% s-au raportat şi pe categoria salamuri crud-uscate. Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în primele 6 luni o creştere a cifrei de afaceri de 29% ajungând la 18,2 milioane de lei. Vânzările acestor produse au înregistrat 17% creştere în volume, în special din exporturi în ţările UE.
LOCURI DE MUNCĂ ÎN STRĂINĂTATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau