Black Friday s-a mutat pe net
Dimensiune font:
Cea mai mare parte a retailerilor de electrocasnice, cosmetice, mobilier sau haine şi accesorii au mutat o bună parte din campania de Black Friday online. Rezultatul s-a regăsit în cozile mai mici de la magazine şi în estimările de creştere a vânzărilor comparativ cu anul trecut.
În acest an, sărbătoarea reducerilor Black Friday a fost programată în România în week-endul 21-23 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional din Statele Unite ale Americii. În acest interval, retaileri din toate domeniile vor face discounturi semnificative la mii de produse, precum IT, electrocasnice, haine, încălţăminte, cărţi, ceasuri, decoraţiuni, dar şi imobiliare sau auto. Multe dintre magazinele din ţară au promovat reducerile aplicate în special în mediul online. De aceea, „tradiţionalele” cozi la standuri nu au fost o imagine des întâlnită în cursul zilei de vineri.
Cel mai mare retailer online, eMag, a anunţat cu ocazia Vinerii Negre reduceri totale în valoare de 75 de milioane de lei, aplicate la 450.000 de produse: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice şi climatizare, produse de îngrijire personală şi cosmetice, cărţi, jucării, produse pentru casă şi grădină, auto, articole sportive. Magazinul online estimează reduceri de până la 75%, în spatele acestui eveniment fiind implicaţi peste 1.000 de oameni şi peste 200 de furnizori şi investiţii mari în infrastructura logistică şi IT. Pentru ediţia 2014 a Black Friday, eMag a investit 5 milioane de lei în servere şi două milioane de lei în platformă online şi estimează vânzări de 150 milioane de lei.
Site-ul Okazii.ro a intrat, la rândul său, în campania Vinerea Neagră prin intermediul iniţiativei Black November, ce a debutat pe 3 noiembrie şi se va încheia în data de 30 noiembrie, cu reduceri de preţuri de până la 60% la peste 200.000 de produse din principalele categorii: Fashion& Beauty, Telefoane mobile, Auto-moto, Computere şi electronice, Jocuri video şi muzică, Universul copiilor, Librărie, Sport, Artă şi obiecte de colecţie, Casă şi grădină. Produsele pot fi comandate atât online, cât şi telefonic.
Reduceri de 15.000 de euro la maşini!
Pe data de 21 noiembrie, în intervalul orar 7.00 — 18.00, cel mai mare site de anunţuri auto din România, Autovit.ro, a organizat, în premieră, Black Friday, fiind puse în vânzare autoturisme noi şi second hand cu reduceri substanţiale, de până la 15.000 de euro. La acest proiect vor participa dealeri auto din toată ţara, iar clienţii pot contacta dealerul prin telefon sau email pentru rezervarea maşinii în baza unor condiţii prestabilite. Potenţialii clienţi vor intra pe lista de aşteptare a furnizorilor în ordinea în care îşi vor arăta interesul pentru achiziţia unui autoturism.
Şi EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, va organiza, pentru al treilea an consecutiv, campania Black Friday, atât în magazinele din reţea, cât şi online. Astfel, în perioada 21-23 noiembrie 2014, retailerul va include în ofertă telefoane mobile, tablete, accesorii şi gadget-uri la preţuri reduse cu până la 75%. Reprezentanţii EuroGsm se aşteaptă ca produsele cele mai vândute în perioada campaniei în Vinerea Neagră să fie telefoanele mobile cu ecran de 5 inci şi tabletele cu ecranul de 8 inci, dar şi ceasurile Bluetooth, brăţările inteligente, kit-urile pentru maşină şi difuzoarele Bluetooth.
Flanco vine şi în acest an cu o campanie a reducerilor Black Friday, ce se va întinde pe durata a trei zile (21-23 noiembrie). Reducerile se vor încadra între 35% şi 80%, iar lista cuprinde 130.000 de produse din toate categoriile, precum: accesorii, articole îngrijire personală, climatizare, electrocasnice, gadgeturi, IT, tablete, telefoane mobile şi televizoare. Retailerul estimează vânzări de 110 milioane lei în cele trei zile de Black Friday. Anul trecut, Flanco Retail a raportat vânzări de 72 milioane lei în Vinerea Neagră.
„O săptămână de Vineri”
Un alt retailer important din România, Domo, aduce la raft, dar şi online prin propria pagină de Internet, sute de produse cu reduceri de până la 80% faţă de preţul obişnuit, precum televizoare, home cinema, telefoane, laptopuri şi periferice, aparate foto, electrocasnice mari şi mici sau produse de îngrijire personală. Retailerul electroIT lansează campania de reduceri Black Friday, vineri, 21 noiembrie şi continuarea ei „Vâmbătă, Vuminică, Vuni, Varţi, Viercuri, Voi! O Văptămână de Vineri” în perioada 21-27 noiembrie, cu reduceri la mii de articole din toate categoriile: electrocasnice mari, electrocasnice mici, încorporabile, televizoare, audio, foto-video, IT, tablete, telefoane şi accesorii.
Altex şi Media Galaxy rămân în sărbătoarea reducerilor pentru al doilea week-end consecutiv, după iniţiativa din intervalul 13-16 noiembrie. Reducerile de preţ ajung până la 75%, iar produsele pot fi cumpărate şi în 15 rate lunare, în timp ce transportul unui produs achiziţionat este gratuit la comenzi de peste 90 de lei.
Oktal.ro a început campania de Black Friday 2014 vineri, 21 noiembrie. Compania a pregătit reduceri substanţiale, de până la 60%, la laptopuri, televizoare, tablete, telefoane mobile, electronice, electrocasnice, calculatoare şi componente PC şi estimează vânzări de două milioane de euro. Produsele care intră la reducere în 2014 sunt cele care au înregistrat cereri importante pe parcursul acestui an.
Un alt fel de eveniment Black Friday va fi organizat la Palatul Parlamentului, cu ocazia ediţiei a XV-a a Mariage Fest. Reducerile de preţ vizează rochiile şi accesoriile de mireasă, în perioada 21-23 noiembrie. Astfel, viitoarele mirese vor putea cumpăra rochia visurilor la tarife reduse chiar cu 95%.
Reduceri de 100% la Orange
Telekom.ro va fi un alt magazin online care participă la evenimentul anului de reduceri Black Friday. Reducerile sunt de până la 70% la telefoane, tablete şi accesorii. Cei care vor dori să achiziţioneze un pachet 3P integrat, adică televiziune, internet şi telefonie fixă, vor primi un voucher de reducere pentru cumpărarea unei tablete. De asemenea, magazinele partenere germanos.ro şi clickshop.ro vor participa la Black Friday 2014, cu promoţii de până la 70% la produse, precum: televizoare, aparate foto, electrocasnice, laptop-uri şi tablete.
Operatorul telecom Orange intră în „febra” Vinerii Negre a reducerilor cu accesorii şi telefoane reduse de până la 100%, la semnarea unui contract pentru abonamentele valabil pe doi ani. Anul trecut, de Black Friday Orange, au fost vândut peste 10.000 de produse.
Black Friday 2014 la magazinele care comercializează cărţi vine cu reduceri de până la 90%. Astfel, ultimele două săptămâni ale acestei luni aduc două evenimente importante din punctul de vedere al reducerilor la cărţi şi la e-book-uri: Târgul de carte Gaudeamus şi Black Friday.
Tot cu ocazia Black Friday, elefant.ro are reduceri între 40% şi 80% la peste 200.000 de produse, la toate categoriile de pe site, de la genţi şi parfumuri, la produse de decoraţiuni interioare, vestimentaţie, produse de îngrijire atât pentru copii, cât şi pentru femei şi bărbaţi, telefoane, laptopuri, tablete, jucării şi cărţi. În 2013, în Vinerea Neagră, pe elefant.ro au fost vândute peste 100.000 de produse la reducere.
Pe segmentul cosmeticelor, produselor de îngrijire personală, hainelor şi accesoriilor vestimentare, mai mulţi producători şi distribuitori vor oferi reduceri de până la 90% în Vinerea Neagră. Printre aceştia se vor afla Avon Cosmetics, TinaR, Watchshop.ro, Mall Boutique, ecco sau Yokko.
Carrefour România marşează pe două săptămâni de reduceri, inclusiv în intervalul 21-23 noiembrie. Clienţii pot achiziţiona televizoare LED, laptopuri, maşini de spălat sau electrocasnice mici. Produsele voluminoase cumpărate vor fi livrate gratuit, dar numai în limita a 30 km.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau