Buget mai mare pentru Black Friday
Dimensiune font:
Startul primului eveniment de tipul „Vinerea Neagră“ va fi dat astăzi * pentru cumpărăturile din perioada 20-22 noiembrie, bugetul mediu pe care românii îl vor aloca va fi de 460 lei, cu peste o treime mai mare faţă de cel de anul trecut * ca noutate, anul acesta consumatorii pot plăti inclusiv cu Bitcoin produsele comandate * unii comercianţi vor dona o parte din câştiguri pentru victimele tragediei din clubul Colectiv
Estimărilor unei companii de plăţi digitale arată că bugetul mediu pe care românii îl vor aloca pentru ediţia Black Friday de anul acesta va fi de 460 lei, cu peste o treime mai mare faţă de cel de anul trecut, care a fost de circa 340 lei. Totodată, anul acesta va fi primul Black Friday din România în care consumatorii pot plăti inclusiv cu Bitcoin produsele comandate, la toţi comercianţii parteneri Netopia mobilPay care au implementat tranzacţiile cu moneda digitală.
Plăţile digitale cresc cu 50%
Cele mai multe tranzacţii vor fi realizate pentru produse IT&C, fashion, cosmetice, home&deco, cărţi, dar şi pachete turistice sau bilete de avion. Apetitul consumatorilor pentru preţurile scăzute anunţate deja de către retailerii online va avea un impact şi asupra numărului total de plăţi digitale realizate pe teritoriul României, acesta urmând să crească cu peste 50%, într-un ritm similar cu cel de anul trecut, conform estimărilor Netopia mobilPay. În ceea ce priveşte dispozitivele de pe care se vor face plăţile online de Black Friday, aproximativ o treime vor fi generate de pe tablete şi telefoane cu sisteme de operare smart, iar restul de pe desktop-uri şi laptop-uri.
Ce produse îşi doresc românii de Black Friday LISTĂ
Totodată, peste jumătate dintre plăţi vor fi efectuate din Bucureşti, urmate de cele din Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov, Iaşi şi Constanţa, fiecare cu o rată între 5% şi 3%.
Ca la fiecare ediţie Black Friday, cu foarte multe reduceri anunţate şi, implicit, cu un număr ridicat de tranzacţii online, reprezentanţii companiilor procesatoare de plăţi online recomandă tuturor celor care achită cu cardul, inclusiv comercianţilor, să se asigure că procesatorii au implementat cel puţin pagina de plată securizată (SSL).
Ce reduceri anunţă retailerii
Companii precum Flanco, evoMAG, Mobexpert, elefant.ro sau Mareea au anunţat în ultimele zile că reduc preţurile produselor şi serviciilor cu până la 95% de Black Friday, când vânzările totale sunt evaluate la 1 miliard lei, iar alt retailer susţine că va dona 3% din încasări victimelor din Colectiv.
Unul dintre cei mai mare retaileri din sectorul electro-IT, Flanco, estimează pentru weekendul 20-22 noiembrie, când va organiza campania de Black Friday, vânzări de 130 de milioane de lei, în creştere cu 33% faţă de evenimentul de anul trecut. Flanco se află la cea de-a cincea ediţie de Black Friday, pregătind reduceri de până la 80% la peste 400.000 de produse aflate în stoc. 95% dintre reperele dedicate promoţiei sunt produse din stocul de anul acesta.
România, ţara cu două campanii de Black Friday
eMag, parte a grupului care operează şi brandul Flanco, a anunţat că vizează vânzări de 205 milioane de lei, în urma comercializării a 650.000 de produse. Managerul general al eMag, Iulian Stanciu, anunţa că piaţa promoţiilor de Black Friday va depăşi un miliard de lei anul acesta. Astfel, eMag şi Flanco ar urma să deţină aproximativ 30% din total. elefant.ro organizează Black Friday pe 20 noiembrie, iar coletele pot fi ridicate timp de trei zile non stop şi gratuit din punctele de livrare din toată ţara. Cele mai căutate şi comandate produse vor fi, cel mai probabil, cele din categoriile ceasuri, parfumuri, cărţi şi modă.
Site-ul evoMAG propune reduceri de până la 83% la peste 40.000 de produse. Cele mai mari reduceri vor fi la telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, aparate foto-video, software, imprimante şi multifuncţionale, echipamente de reţelistică şi componente pentru PC. Astfel, smartphone-urile vor avea reduceri de până la 50%, electrocasnicele de 70%, iar camerele video de acţiune de 83%.
Oferte pentru maşini noi şi second hand
Autovit.ro, site specializat în comercializarea de automobile noi şi second hand, va avea, pentru al doilea an la rând, oferte de Black Friday. Ofertele vor fi disponibile pe blackfriday.autovit.ro. Reprezentanţii Autovit nu au anunţat valoarea reducerilor.
Metro Cash&Carry România oferă clienţilor săi produse la preţuri reduse, în perioadele 19-22 noiembrie şi 26-29 noiembrie. Discount-uri ajung până la 70% la la tablete, laptop-uri, telefoane, frigidere, cuptoare, maşini de spălat şi aspiratoare, jucării (40%), articole sportive (30%) şi ustensile profesionale de bucătărie (20%). De asemenea, companiile şi birourile vor beneficia, de asemenea, de reduceri speciale de 20% pentru toate tipurile de imprimante şi scaune de birou.
Cea mai mare companie procesatoare de plăţi online cu cardul din România, PayU, estimează o dublare a numărului de comenzi de Black Friday, iar vânzările să depăşească 450 de milioane de lei. „Estimăm că, din totalul comenzilor, cel puţin 25% vor fi achitate folosindu-se cardul bancar. Procentul poate fi însă depăşit datorită caracterului acestui eveniment comercial, în timpul căruia multe dintre comenzi se fac din impuls iar percepţia cumpărătorilor este că, odată plătit cu cardul, produsul va ajunge la destinatar cu siguranţă“, susţine Marius Costin, CEO la PayU România.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau