Bugetul pentru cadourile din martie
Dimensiune font:
Moldovencele vor oferi cele mai multe mărţişoare bărbaţilor
Orăşenii cheltuiesc în medie 180,15 lei pentru cadourile de 1 şi 8 Martie, 60% dintre aceştia alocând bugete între 100 şi 299 de lei, conform unui studiu realizat de o companie de cercetare de piaţă. Bugete cuprinse între 100 şi 199 lei vor fi alocate de 36,8% dintre orăşeni, iar 22,3% dintre ei vor cheltui sume între 200 şi 299 lei.
Majoritatea românilor va alege şi în acest an să ofere tradiţionalele mărţişoare de pus în piept, florile, dar şi mărţişoarele sub formă de brăţară. Românii din mediul urban vor mai oferi în număr mare şi bijuterii, dulciuri sau cosmetice şi parfumuri. Ca tendinţă, femeile preferă mărţişoarele sub formă de brăţară, în timp ce bărbaţii se orientează mai mult către cele tradiţionale de pus în piept, dar şi către flori sau bijuterii.
Din totalul respondenţilor care şi-au exprimat intenţia de a oferi cadouri şi mărţişoare pentru a sărbători prima zi a primăverii, mai mult de trei sferturi vor oferi un cadou mamei (75,2%) şi peste jumătate vor oferi cadouri prietenelor (cu excepţia iubitelor) (51,1%). Cei mai mulţi bărbaţi (86,7%) vor oferi cadouri şi mărţişoare partenerelor de viaţă, în timp ce majoritatea femeilor (80,2%) vor dărui cadouri şi mărţişoare mamelor.
Şi pentru ca fiecare regiune a României are propriile sale obiceiuri, nici Sărbătoarea Mărţişorului nu este la fel peste tot. În timp ce, în majoritatea cazurilor, femeia este cea care primeşte un mărţişor de 1 Martie, peste un sfert dintre persoanele de gen feminin intervievate în cadrul acestui studiu, care intenţionează să ofere cadouri de 1-8 Martie, au declarat că vor oferi cadouri şi mărţişoare şi bărbaţilor.
Moldovencele vor oferi, conform studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center, cele mai multe mărţişoare bărbaţilor, aproape jumătate dintre locuitoarele din zona Moldovei exprimându-şi această intenţie. Mediul online este, de asemenea, o importantă resursă de shopping pentru orăşeni, peste 20% dintre aceştia luând în considerare şi magazinele online pentru un posibil cadou de 1-8 Martie. Această posibilitate prezintă un grad de atractivitate mai ridicat în rândul bucureştenilor, comparativ cu locuitorii altor oraşe.
CAMPANIE EVE
„MOLDOVA de 10“ - Un deceniu în jungla europeană
„MOLDOVA de 10“ Eşecul zonelor metropolitane
„MOLDOVA de 10“- Performanţa grupurilor de acţiune locală
„MOLDOVA de 10“ - Apariţia structurilor-pilon din economia regiunii
„MOLDOVA de 10“- Lecţiile Iaşului în 10 ani ca punct pe harta UE FOTO
„MOLDOVA de 10“- Realizările pe bani UE de la polul sărăciei
MOLDOVA de 10- „Aderarea la Uniunea Europeană ne obligă să fim mai buni“
MOLDOVA de 10- „ABC-ul civilizaţiei“ în Suceava din bani europeni
MOLDOVA de 10- „Aderarea la UE ne-a obligat să ne adaptăm la noi realităţi“
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau