Cele mai puternice firme din Iaşi în topul Camerei de Comerţ

default

Dimensiune font:

| 01-09-2015 13:30

Clasamentul realizat în fiecare an de Camera de Comerţ şi Industrie arată ce companii au făcut performanţă în 2014 * au fost luate în calcul firmele care au înregistrat profit din exploatare şi care au avut cifre de afaceri considerabile * societăţile au fost diferenţiate după şase domenii de activitate * cele mai numeroase au fost în domeniile servicii, comerţ şi turism

O analiză complexă a mai multor indicatori scoate în evidenţă cele mai puternice 1.700 de firme ieşene, din 2014. Topul realizat de Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi a vizat şase domenii de activitate: Cercetare-Dezvoltare şi High-Tech – 135 firme, Industrie – 358 firme; Agricultură, Silvicultură şi Pescuit – 106 firme; Construcţii – 132 firme; Servicii – 554 firme; Comerţ şi Turism - 415 firme.

„Clasamentul este realizat după o metodologie complexă, unitară la nivelul Sistemului Camerelor de Comerţ din România, în baza datelor de bilanţ pentru anul 2014. Din totalul firmelor din Top, 1.264 firme au sediul în municipiul Iaşi, iar 436 firme au sediul în alte localităţi ale judeţului“, explică Sorin Gheorghiu, şef Departament Sprijinirea Afacerilor din cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Iaşi.

EXCLUSIV Afacerile producătorilor de vin din Iaşi

Practic, au fost incluse în clasament firme care au înregistrat profit din exploatare; microîntreprinderile care au înregistrat o cifră de afaceri de peste 100.000 lei, iar pentru celelalte tipuri de societăţi comerciale s-au luat în calcul afacerile de peste 250.000 lei, totodată s-a avut în vedere ca suma datoriilor în legătură cu bugetul asigurărilor sociale şi bugetul statului şi impozitele şi taxele neplătite la termenul stabilit la bugetele locale să nu depăşească valoarea creanţelor la bugetul statului şi al asigurărilor sociale.


Topul celor mai mari afaceri
În ceea ce priveşte afacerile derulate în 2014, clasamentul este condus de compania Delphi Diesel System România SRL, care a avut o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde de lei. La mare distanţă, sucursala gigantului american de la Iaşi este urmată de Antibiotice SA, care a avut afaceri de peste 320 de milioane de lei, în timp ce Fidelis Energy SRL a încheiat anul trecut cu cifră de afaceri de aproape 193 de milioane de lei.

Dezbateri despre inovaţie şi pasiune în afaceri FOTO/VIDEO

Pe locul al patrulea se află Media Rom Grup SRL, companie care are ca domeniu de activitate - „Comerţul cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi şi gazoşi al produselor derivate“. Media Rom Grup SRL a avut o cifră de afaceri de aproape 166 de milioane de lei, în timp ce Technosteel LBR SRL a ajuns la afaceri de 147,6 milioane de lei. În topul celor mai mari afaceri din 2014 se mai află Conest SA- 137,1 milioane de lei, IG Watteeuw România SRL – 130 de milioane de lei, Apavital SA cu 127,8 milioane de lei şi Eurotex Company SRL -124,8 milioane de lei.


Top 10 angajatori
Dacă în cazul cifrei de afaceri în top există doar o companie de servicii publice, respectiv Apavital, în cel al numărului de salariaţi clasamentul se modifică. Pe primul loc, cel mai mare angajator al judeţului este Delphi Diesel System România SRL, cu 1.778 muncitori. Deşi conduce detaşat în acest clasament, compania a înregistrat o diminuare constantă a numărului de salariaţi. Pe de altă parte, în 2014, pe locul secund în clasamentul celor mai importanţi a ajuns Xerox Business Services România SRL- 1.510, iar pe locul al treilea se află Antibiotice SA- 1.465.

„Am creat dependenţa unei lumi de produsele de la Paşcani”

Tot peste 1.000 de muncitori are şi Apavital, respectiv 1.141, iar la mare distanţă este următorul clasat Iulius Management Center SRL – 784 salariaţi. Te-Rox Prod SRL, una din companiile Doinei Cepalis a avut, în 2014, 704 salariaţi, în timp ce Salubris SA, unde acţionar este Consiliul Local Iaşi, a avut 692 angajaţi. SCC Services România SRL a avut 665 angajaţi, în timp ce Iasicon SA a avut 588, iar Confecţii Integrate Moldova SRL – 579 muncitori.

Cunoscut fermier ieşean intră pe o piaţă de nişă


Într-o perioadă în care firmele sunt ameninţate de spectrul insolvenţei, din cauza problemelor economice, prezenţa constantă în clasamentele Camerei de Comerţ şi Industrie este un motiv de apreciere. Astfel, în ultimele 10 ediţii consecutive ale clasamentului Camerei de Comerţ s-au aflat constant pe podium următoarele firme: Agrocomplex Lunca Paşcani SA, Antibiotice SA, ASAM SA, Avi-Top SA, Brikston Construction Solutions SA, Chemical Company SA, Clim Term Center SRL, Complex Hotelier Unirea SA, DAS SRL, Eurotex Company SRL, Fiterman Pharma SRL, Flux SRL, Infostar SRL, Marcel SRL, Nutrimold SA, Piscicola SRL, Rompak SRL, Rompescaris SRL, Roton SRL, Termo-Service SA, Tess Conex SA şi Turmalin SRL.


În clasamentul exportatorilor conduce, de asemenea, Delphi Diesel System România SRL, urmată de Eurotex Company SRL, IG Watteeuw România SRL, Te-Rox Prod SRL şi Abtibiotice.


Firmele clasate în Top cumulează 66% din cifra de afaceri şi 50% din numărul de salariaţi care se reflectă în bilanţurile aferente anului 2014.


 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei