Cum să-ţi creşti afacerea online
Dimensiune font:
Sute de moldoveni au luat parte la atelierele digitale oferite de Google în marile oraşe ale regiunii * participanţii la cursuri au putut afla cum să-şi construiască o prezenţă în mediul virtual, dar şi cum să-şi lanseze ori să-şi crească un business în online
Elevi, studenţi, dar şi angajaţi ori antreprenori din Regiunea de Nord-Est au participat, săptămâna trecută, la mai multe ateliere digitale organizate de Google în marile oraşe ale Moldovei. La Iaşi, Cristian Ignat, CEO Canopy, a vorbit unei săli cu aproape 100 de participanţi despre importanţa unei strategii în promovarea afacerii în mediul virtual. „Pentru afacerea ta ai nevoie de minim două obiective. Iar principalul este să vinzi, să îţi valorifici produsele şi serviciile“, a punctat specialistul. Odată stabilite obiectivele, beneficiarul unei afaceri ar trebui să îşi identifice publicul ţintă şi să facă o descriere cât mai detaliată a acestuia. În funcţie de aceste date, un antreprenor va trebui să-şi promoveze afacerea în mediul virtual folosindu-se de un site, de canale de socializare, dar şi de diferite strategii de marketing adaptate mediului virtual.
Bani europeni pentru comunităţi smart
Specialistul a punctat faptul că tot mai mulţi utilizatori de internet fac achiziţii online şi în special de pe telefon. „Am ţinut cursuri în şcoli din Neamţ şi i-am întrebat pe elevi dacă au făcut cumpărături online cu telefonul. Majoritatea au ridicat mâna că da, ceea ce înseamnă că aceşti tineri au deja un comportament în acest sens, iar ei sunt cei care peste câţiva ani vor face achiziţii online frecvent“, a spus Cristian Ignat.
Sfaturi pentru antreprenori
Specialistul a punctat faptul că pagina unui magazin online trebuie să-i ofere clientului lejeritate în utilizare. Este indicat ca aceasta să se încarce rapid, să aibă imagini de calitate, dar de dimensiuni acceptabile, o structură simplă şi intuitivă, o grafică atractivă. „Nu lansaţi o pagină fără să o testaţi înainte şi asiguraţi-vă că este utilizabilă pe toate tipurile de browsere. Păstraţi o structură cât mai simplă şi mai atractivă“, a spus Cristian Ignat.
Firmele ieşene care fac performanţă la nivel naţional
Acesta a mai transmis că este indicat ca pe canalele de socializare firmele să încerce să realizeze o apropiere de clienţi prin informaţii utile, dar nu legate strict de produsele pe care le oferă. Totodată, cea mai utilă modalitate de a vinde produsele este prin e-mail, deoarece ai posibilitatea să transmiţi direct ofertele firmei prin mesaje cât mai personalizate. „Cel mai mare avantaj al prezenţei în online este că poţi măsura impactul pe care îl ai în vânzare şi în relaţia cu clienţii“, a pus specialistul. Cei care doresc să urmeze cursurile oferite online de Google o pot face urmând cele 23 de modele din Atelierul Digital.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau