Dedeman cumpără terenuri de 1,6 milioane de euro
Dimensiune font:
Cemacon Real Estate SRL, firmă deţinută de Cemacon Cluj, va vinde companiei Dedeman două terenuri în Zalău.
Potrivit zf.ro, tranzacţia se va face la un preţ de 62,5 euro/mp, valoarea totală fiind de 1,58 milioane euro fără TVA. Cele două companii au semnat antecontratul de vânzare-cumpărare, contractul final urmând să fie semnat în luna decembrie a acestui an. Ambele terenuri sunt pe strada Fabricii, unul de 22.211 mp şi altul de 3.104 mp. Potrivit zf.ro, Cemacon Cluj-Napoca are 36 milioane de lei capitalizare şi este listată pe segmentul principal al BVB. Compania este deţinută în proporţie de 27,8% de Business Capital For România şi o deţinere asemănătoare are şi KJK Cărămida Bucureşti.
Bani europeni pentru comunităţi smart
„Odată cu restructurarea pachetului de credite de la Banca Comercială Română, ne-am asumat noi angajamente în faţa băncii, a acţionarilor şi, nu în ultimul rând, în faţa angajaţilor şi clienţilor noştri. Valorificarea activelor neproductive este unul dintre principalele obiective setate pentru acest an, alături de performanţa operaţională şi comercială. Semnarea antecontractului cu Dedeman confirmă potenţialul de rambursare a creditului în valoare de 5 milioane de euro către BCR şi ne duce mai aproape de îndeplinirea ţintelor”, a declarat Liviu Stoleru, CEO şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie Cemacon.
Afacerile celor două firme
Cemacon, listată la Bursa de Valori Bucureşti, ocupă locul al doilea în topul producătorilor de blocuri ceramice din România şi este unul dintre liderii pieţei din Transilvania. În acest an, deşi şi-a majorat vânzările semestriale cu 13%, Cemacon şi-a redus drastic rezultatul net, la aproape 830.000 de lei, de la 11,62 milioane lei.
Firmele ieşene care fac performanţă la nivel naţional
Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj de pe piaţa autohtonă, deţinut de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl, a avut anul trecut un profit net de 563 de milioane de lei, cu 35% mai mare faţă de câştigul de 415 milioane de lei raportat în 2014.
Retailerul a ajuns la o reţea de 44 de magazine. Planul retailerului de bricolaj este însă acela de a ajunge la 50 de magazine la nivel naţional. Dedeman este prezent pe piaţă din 1992, iar magazinele reţelei au suprafeţe cuprinse între 7.500 şi 18.000 de metri pătraţi, peste 45.000 de produse în fiecare unitate. În companie lucrează peste 8.300 de persoane. Principalii jucători din piaţa locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau