Economia pe scurt
Dimensiune font:
Profit în creştere cu 25% pentru Renault * 448 milioane de euro, veniturile Orange * Regiunile cu cele mai multe autorizaţii de construire * Populaţia economiseşte mai puţin * Prognoze pentru piaţa publicităţii online
Profit în creştere cu 25% pentru Renault
Profitul Renault, al treilea mare producător auto european, a crescut cu 25% în primul semestru din 2014, datorită cererii mai solide pentru brandul Dacia şi a reducerii cheltuielilor, transmite Bloomberg. În primele şase luni ale acestui an, profitul înainte de taxe, dobânzi şi elemente excepţionale a urcat la 729 milioane de euro (979 milioane de dolari), de la 583 milioane de euro în primul semestru din 2013, în timp ce analiştii se aşteptau la un câştig de 673 milioane de euro.
448 milioane de euro, veniturile Orange
Veniturile Orange România s-au majorat, în primele şase luni ale anului, cu 4,5%, până la valoarea de 448,3 milioane de euro, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013, în timp ce portofoliul de clienţi a crescut cu 1,8% (+184.000), potrivit rezultatelor financiare ale grupului telecom, publicate marţi. La data de 30 iunie 2014, din totalul veniturilor raportate, 218,8 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru.
Regiunile cu cele mai multe autorizaţii de construire
Numărul autorizaţiilor de construire eliberate în primele şase luni din 2014 a crescut cu 2% faţă de primul semestru din 2013, ajungând la 17.749, creştere reflectată în zonele Bucureşti-Ilfov, cu 966 de autorizaţii în plus, Nord-Vest, cu 271, şi Sud-Est, cu 80, potrivit datelor transmise de Institutul Naţional de Statistică.
Populaţia economiseşte mai puţin
Rata de economisire a gospodăriilor în zona euro (EA18) şi Uniunea Europeană (EU28) a fost aproape stabilă în primul trimestru din 2014, comparativ cu precedentele trei luni, în timp ce rata investiţiilor populaţiei a scăzut, potrivit datelor prezentate de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În perioada ianuarie — martie 2014, rata de economisire în EU28 era de 10,6% din venituri, stabilă comparativ cu precedentele trei luni, în timp ce în zona euro rata de economisire era de 13% din venituri, de asemenea stabilă faţă de trimestrul patru din 2013.
Prognoze pentru piaţa publicităţii online
Piaţa publicităţii online din România va înregistra o creştere medie anuală de 14,6%, iar valoarea acesteia va ajunge la 141 milioane de dolari, în 2018, se menţionează în ediţia din acest an a studiului PwC Entertainment and Media Outlook. Un alt segment în care se va consemna o majorare a pieţei este cea a plăţilor pentru accesul la internet, cu un plus mediu anual de 9,9%, până la 1,18 miliarde de dolari în 2018, de la 841 milioane dolari, în acest an.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau