Economia pe scurt
Dimensiune font:
Lucrări de 1,4 milioane de lei la CFR * Obligaţii suplimentare de plată impuse de Fisc *
Au crescut vânzările H&M
Lucrări de 1,4 milioane de lei la CFR
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a atribuit societăţii '2 Invest SRL', din Cluj-Napoca, un contract în valoare de 1,42 milioane lei, fără TVA, potrivit unui anunţ de atribuire publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Contractul prevede lucrări de punere în siguranţă a circulaţiei feroviare pe un pod între Videle şi Orşova, la kilometrul 266+999 fir II linia 100. Potrivit anunţului, lucrarea este amplasată în judeţul Dolj, între staţiile CF Işalniţa şi Coţofeni. „Lucrarea constă în introducerea pe fir II a unui pod provizoriu G22 pe infrastructuri fundate indirect, alcătuite din câte cinci coloane cu diametru de 1.08 şi lungime de 25 metri“, se precizează în anunţ.
Obligaţii suplimentare de plată impuse de Fisc
Inspecţia fiscală din Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a stabilit diferenţe suplimentare de obligaţii fiscale de circa 14 miliarde lei, în 2014, în creştere cu 50,7% faţă de anul 2013, potrivit unui comunicat al ANAF. „În urma verificărilor efectuate, ANAF a impus diferenţe suplimentare de obligaţii fiscale — circa 14 miliarde lei, în creştere cu circa 50,7% faţă de anul 2013. Valoarea prejudiciilor aferente sesizărilor penale transmise instituţiilor competente ale statului în vederea continuării cercetărilor — circa 9,2 miliarde lei, în creştere cu circa 55,5% faţă de anul 2013. Valoarea măsuri asigurătorii instituite a fost de circa 3,7 miliarde lei, în creştere cu circa 26,5% faţă de anul 2013“, au transmis oficialii ANAF.
Au crescut vânzările H&M
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 55% în primul trimestru al anului fiscal 2015, la 41,2 milioane de euro de la 26,6 milioane de euro în acelaşi interval al anului trecut. În lei, H&M România a raportat o creştere de 45% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată într-un raport publicat marţi de companie. La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine în România, în condiţiile în care în primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin. Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% în primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), în timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro). Vânzările H&M în România au crescut cu 43% în anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, la 138 milioane euro de la 101 milioane euro în 2013. Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau