Firmele care au topit conturile Companiei de Drumuri
Dimensiune font:
Şefii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) au semnat, în ultimele săptămâni, contracte pe bandă rulantă fără a organiza vreo licitaţie. Acestea au fost obţinute pentru intervenţii în situaţii de „urgenţă extremă“ şi au vizat „închirierea de autovehicule, utilaje şi echipamente“. Contractele au vizat loturi din Bacău şi Vrancea aflate în coordonarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi
Zeci de loturi de lucrări au fost încredinţate, fără licitaţie, de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), începând cu prima parte a lunii decembrie 2013. Potrivit anunţurilor publicate în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), primele contracte atribuite prin „negociere fără anunţ de participare“ au fost semnate pe 9 decembrie 2013 şi au vizat loturi din Secţia Drumuri Naţionale Bacău. Astfel, în aceeaşi zi au fost semnate patru contracte cu 21 de loturi în total. Acestea vizau: „închiriere de autovehicule, utilaje şi echipamente pentru prevenirea şi combaterea poleiului şi a înzăpezirii drumurilor naţionale de pe raza DRDP Iaşi - SDN Bacău“ în bazele de la Ghimeş, Floreşti, Oneşti şi Bacău.
În urma negocierilor, contractele au fost „împărţite“ între trei societăţi Teo Trans Consulting Bucureşti, Agro Bratu Zoo Com din Giurgiu şi Argecom din Argeş. Pentru intervenţii pe drumurile din Bacău, societatea din Bucureşti a obţinut peste 400.000, fără TVA. Potrivit presei centrale, firma Teo Trans Consulting este deţinută de fratele şefului de achiziţii de la CNADNR, Răzvan Emil Teodorescu. Ultimele raportări la Fisc, arată că societatea are în medie 10 angajaţi, iar în 2012 a avut o cifră de afaceri de 1,2 milioane de lei şi profit de doar 2715 lei.
Firma din Giurgiu, Argo Bratu Zoo Com, a „negociat“ contracte de peste 2 milioane de lei pentru drumurile din Bacău. Raportările la Fisc arată că această societate are ca obiect de activitate „cultivarea cerealelor“, iar numărul mediu de salariaţi este de 2. Cifra de afaceri netă a fost, în 2012, de peste 1,9 milioane de lei, iar profitul înregistrat a fost de 142.000 de lei.
Cei mai mulţi bani pentru intervenţia pe drumurile din Bacău, au revenit firmei Argecom din Argeş, peste 2,7 milioane de lei, fără TVA. Societatea are ca obiect de activitate „lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale“, iar numărul mediu de salariaţi este 159. Cifra de afaceri pe 2012 a fost, potrivit datelor de la Finanţe, de peste 39 de milioane de lei, în timp ce profitul raportat a depăşit 266.000 de lei. Potrivit reprezentanţilor CNADNR, pot fi subcontractate lucrări de până la 10% din valoarea totală.
În această lună, CNADNR a mai „negociat“ două contracte pentru secţia de la Bacău. Unul dintre contracte viza închirierea de autovehicule dotate cu „răspânditor de material antiderapant şi lamă de zăpadă“. Pentru trei astfel de autovehicule ce vor fi folosite în următoarele 3 luni s-au scos din vistieria publică peste 272.000 de lei, fără TVA. Contractul a fost obţinut de SC RAD-TRANS SRL din Bacău. Aceeaşi firmă, alături de Gotic SA din Braşov, a mai obţinut un contract pentru secţia Bacău, parafat pe 20 ianuarie. Valoarea acestuia este de peste 262.000 de lei, fără TVA.
Direcţia Iaşi are în subordine pe lângă secţii din judeţele Suceava, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Bacău, Vaslui şi pe cele din Focşani şi Galaţi. Pe 11 decembrie 2013, CNADNR a mai parafat contracte pentru secţia de la Focşani. Contracte „negociate“ de peste 4,6 milioane de lei, fără TVA, au fost împărţite între Agro Bratu Zoo Com, COS & ALEX S.R.L., Teo Trans Consulting, G.I. NONA SERVICE S.R.L.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau