FlorideLux, în premieră la Iaşi FOTO
Dimensiune font:
25.000 de euro a costat cea mai nouă intrare pe piaţa florilor şi a aranjamentelor florale din Iaşi. Cunoscutul brand online FlorideLux a făcut primul pas pentru intrarea pe piaţa offline din Moldova. Preţurile florilor şi ale buchetelor sunt mai mici decât în cazul altor competitori de pe piaţă. Acest lucru se datorează deciziei managementului de a nu ajusta preţurile în funcţie de fluctuaţiile bursei de profil.
Cel mai mare magazin online de flori şi aranjamente florale din ţară şi-a deschis un sediu şi la Iaşi. Prima florărie FlorideLux din Moldova a fost realizată cu o investiţie ambiţioasă pentru acest domeniu. Nu mai puţin de 25.000 de euro a fost costul investiţiei din zona Palas, în sumă încadrându-se atât sediul, cât şi florile şi amenajarea spaţiului.
Astfel, FlorideLux vine cu un concept nou pe piaţa floristică ieşeană, care îmbină tehnologia cu frumuseţea florilor şi pune accent pe creativitatea şi calitatea aranjamentelor florale, disponibile la acelaşi preţ pe tot parcursul anului. „Iaşul este o piaţă atipică faţă de cele cunoscute de noi până acum. Florăriile sunt cochete, realizate cu bun gust şi au un potenţial foarte mare de dezvoltare. Am regăsit la Iaşi frumuseţea comerţului de altă dată a comerţului cu flori şi am identificat aici un potenţial de dezvoltare enorm, în special în zona de evenimente private importante, precum nunţi, botezuri sau aniversări”, a precizat Marius Dosinescu, fondator şi CEO al FlorideLux.
Piaţa florilor din Iaşi, un business de 2 milioane de euro
Cu toate că nu există niciun studiu cu privire la piaţa de floristică din Iaşi, datele companiei o plasează la peste două milioane de euro, impulsionată atât de evenimente, dar şi de vânzările zilnice şi corporate de flori. „Am identificat un potenţial de creştere enorm, în primul rând pe zona de evenimente şi ne aşteptăm, din al doilea an de la intrarea pe piaţă, la o evoluţie foarte bună a vânzărilor zilnice de buchete şi aranjamente. De asemenea, mediul de afaceri local reprezintă un client foarte bun”, a completat CEO-ul FlorideLux. Conform acestuia, Iaşul va atrage două tipuri de clienţi, pe de o parte cei care cumpără flori ocazional, pentru evenimente, dar şi iubitorii de flori, care le achiziţionează pentru plăcerea de a le oferi sau pentru propria plăcere.
Ieşenii vor putea, astfel, la noul sediu FlorideLux din complexul Palas, să aleagă dintr-o paletă de peste 5.000 de produse şi aranjamente florale, realizate de profesionişti, disponibile atât în magazin, cât şi pe site-ul floridelux.ro. Preţurile florilor şi ale aranjamentelor sunt, în general, mai mici decât cele de pe piaţă, iar tendinţa acestora nu este de creştere. Acest lucru se datorează deciziei conducerii de a nu varia preţurile în funcţie de bursa florilor, aşa cum procedează comercianţii în general. „Nu ne vom mări şi nici nu vom scădea preţurile în funcţie de bursă, pentru a menţine clienţii fideli pe tot parcursul anului”, a mai precizat Marius Dosinescu.
„În cazul clienţilor ocazionali, vorbim despre persoane cu vârste între 18 şi 55 de ani, cu venituri medii spre mari, dispuse să ofere pe un aranjament sau un buchet de flori între 45 şi 150 de lei. În materie de aranjamente florale, preţurile vor începe de la 20 de lei, sau chiar mai puţin pentru florile la fir, astfel încât să ne adresăm întregii pieţe, indiferent de vârstă sau categoria socială” - Marius Dosinescu, CEO FlorideLux
„Pornim într-o călătorie foarte frumoasă şi ambiţioasă. Obiectivul nostru comun este să fim liderul pieţei ieşene de floristică şi primul loc la care se gândeşte locuitorul Iaşului când îşi doreşte o floare sau un cadou special” - Monica Radu, manager FlorideLux Iaşi
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau