O investiţie de 10 milioane de euro în retail, la Iaşi FOTO
Dimensiune font:
Primul magazin MatHaus, un brand dezvoltat de Arabesque, îşi deschide porţile astăzi, la Iaşi * peste 25.000 de produse sunt oferite pentru clienţi persoane fizice, în spaţiul din cartierul Nicolina
În locul fostului Mr. Bricolage, de pe strada Mitropolit Varlaam nr. 54, a fost amenajat primul magazin MatHaus, un brand dezvoltat de Arabesque, dedicat persoanelor fizice. „MatHaus, brandul de retail Arabesque, este dedicat tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este magazinul oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea unei case“, a declarat Cristian Matei, directorul de retail Arabesque. Potrivit oficialilor companiei, investiţia de la Iaşi este de aproximativ 10 milioane de euro şi creează 100 de noi locuri de muncă.
Ieşenii care ajung astăzi în noul magazin vor avea la dispoziţie peste 25.000 de produse, de la materiale de construcţii şi finisaje, la instalaţii sanitare, termice şi electrice, gresie, faianţă, parchet, scule şi unelte de calitate. Ofertele sunt expuse pe o suprafaţă de 9.000 de mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară. Clienţii MatHaus vor beneficia de transport gratuit al mărfii atât în Iaşi, cât şi în localităţile limitrofe.
O piaţă în creştere
Noua investiţie Arabesque vine pe fondul unei pieţe a materialelor de construcţie, în creştere. Potrivit unui studiu comandat de compania de retail, cifra de afaceri din sectorul construcţiilor din Regiunea Nord-Est a depăşit anul trecut nivelul de 8 miliarde de lei (cifre provizorii), cu aproximativ un miliard de lei peste nivelul din 2015 (7,18 miliarde lei) şi cu mai mult de 2,4 miliarde lei faţă de 2014 (5,57 miliarde de lei).
„Moldova are un potenţial de creştere semnificativ, datorită costurilor logistice reduse şi a oportunităţii de dezvoltare a unor facilităţi specifice zonelor dezvoltate”, afirmă reprezentantul companiei. Potrivit acestuia, investiţiile private reprezintă, pentru Moldova, cheia creşterii economice. „Creşterea conjuncturală, din consum, se va estompa în acest an, iar economia va trebui să îşi găsească resorturi investiţionale pentru a putea genera plus valoare. Pe fondul investiţiilor, vor apărea locuri de muncă, multiplicate pe lanţul economic, prin afacerile conexe”, afirmă Matei.
MatHaus este primul magazin sub noul brand şi al 20-lea din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România dezvoltată de Arabesque. Fondată în Galaţi, în 1994, de către omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.
„Investiţia este 100% românească şi ne mândrim să susţinem dezvoltarea capitalului românesc în segmentul construcţiilor, care are potenţialul de a atrage afaceri conexe şi de a crea noi locuri de muncă” - Cristian Matei, directorul de retail Arabesque
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau