RCS&RDS recidivează şi continuă să-şi bată joc de oameni!
Dimensiune font:
Peste 100 de reclamaţii la adresa furnizorului de cablu, internet şi telefonie au ajuns la Protecţia Consumatorului. Ieşenii sunt nemulţumiţi că nu pot vedea meciurile echipelor preferate şi nu au nici acces la posturile de televiziune favorite.
Ieşenii sunt în continuare nemulţumiţi de serviciile oferite de furnizorul de cablu, internet şi telefonie RCS&RDS. Zeci de comentarii postate la finalul materialelor publicate de cotidianul Evenimentul Regional al Moldovei arată amploarea nemulţumirilor celor care au contractat respectivele servicii de la acest furnizor. „În maxim doi an RDS-ul va deveni doar o amintire, dacă nu introduc canalele Look TV care transmit Liga 1 şi mai ales canalele de renume mondial Discovery, Animal Planet, ID Investigation. Politica RDS va duce la faliment această firmă”, este de părere Marius. Compania RCS&RDS a decis scoaterea din grile a Look TV şi Transilvania Live, posturi TV care difuzează Liga 1, întrucât aceste televiziuni au decis să renunţe de la 1 iulie la regimul „must carry” şi să solicite tarife pentru retransmisie din partea cabliştilor. Look TV şi Transilvania Live au informat anterior Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că vor percepe tarife pentru retransmisie de la operatorii de cablu începând cu 1 iulie 2014, decizia fiind luată de cele două televiziuni pe fondul difuzării de către acestea a meciurilor din Liga I. În acel moment, cele două societăţi au notificat CNA că au decis să renunţe la regimul „must carry” începând tot cu data de 1 iulie 2014. „Eu, unul, plec de la RDS şi mă duc la UPC pentru simplul motiv că am sunat la RDS şi am întrebat de Liga 1. Mi-au spus că nu pot oferi detalii legate de acest subiect. Păi, e ca şi cum aş zice că eu nu pot să plătesc abonamentul luna aceasta... şi nici nu pot să le spun când o să-l pot plăti”, mai spune un ieşean nemulţumit.
Peste 100 de reclamaţii de la începutul anului
În primele şapre luni ale anului, peste 100 de ieşeni au reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului serviciile oferite de furnizorul de cablu, internet şi telefonie. Concret, împotriva RCS-RDS au fost înregistrate un număr de 107 reclamaţii şi au fost încheiate trei procese verbale de constatare contravenţie, dintre care două amenzi, în valoare totală de 6.000 lei şi un avertisment. Lista problemelor constatate de beneficiarii contractelor cu furnizorul naţional cuprinde mai multe neajunsuri, precum majorarea abonamentului fără acordul consumatorului, prestarea de servicii cu afectarea intereselor economice ale consumatorilor, programele existente în grila pentru care a fost semnat contractul nu sunt furnizate, facturarea incorectă, servicii de internet neconforme contractului, facturarea de servicii, cu toate că echipamentele nu au fost instalate, adresa de facturare diferită de cea menţionată în contract, întreruperi ale semnalului de internet sau comenzi online efectuate pentru diverse produse care, însă, nu au mai ajuns la destinatar.
„Avem în vedere rezilierea contractelor cu RCS&RDS dacă nu vor transmite Liga 1. La fel am procedat în trecut şi cu UPC, când au încetat să transmită Liga 1 şi am migrat către RCS&RDS. Nu e nimic nou sub soare” - Mihai, pe site-ul www.ziarulevenimentul.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau