SUPERPUTERILE companiilor: "Oamenii au nevoie de sens şi de valori“
Dimensiune font:
O nouă ediţie a HR Summit s-a încheiat ieri * timp de două zile, angajaţii din departamentele de resurse umane au aflat de la specialişti de top despre cum îşi pot valorifica „superputerile“ în firmele pe care le reprezintă
Specialişti din domeniul resurselor umane s-au aflat în această săptămână la Iaşi, la o nouă ediţie a HR Summit. Zeci de angajaţi din departamentele de resurse umane au luat parte la workshopuri şi dezbateri privind provocările pe care le întâmpină în activitatea de zi cu zi. Ediţia din acest an a avut ca temă „Difficult Times? SuperHeRoes are Here”. „S-a pus accent pe modele de urmat, pe recunoaşterea şi implementarea trendurilor şi oportunităţilor din piaţa muncii“, au transmis organizatorii. Astfel, printre „supereroii“ care s-au aflat în faţa oamenilor de HR s-au numărat Andreea Mihnea, HR Director Ernst&Young, Alina Perrin, International HR Director L'Oréal, Cristina Frîncu, Talent Management Country la Cotinental, Alina Dragnea, Corporate Healthcare Manager Signal Iduna, Ioana Toma, HR Manager la Urgent Cargus, şi Adriana Aioniţoae, Head of People Development and Recruitment la Endava.
Firmele ieşene care fac performanţă la nivel naţional
Alina Dragnea a vorbit ieri despre caracteristicile noii categorii de angajaţi – Millenias care „sunt mulţi, diferiţi şi activaţi de propriile valori“. Pe de altă parte Andreea Mihnea, HR Director Ernst&Young, a subliniat nevoia de flexibilitate în relaţia cu angajaţii. La flexibilitate şi încredere a ajuns şi Cristina Frîncu de la Continental, atunci când a vorbit despre „Cât de bun eşti la talent management?“. „Fiecare angajat face parte dintr-un sistem, iar orice greşeală, pornind de la recrutare, se va observa mai devreme sau mai târziu în activitatea companiei“, a punctat specialistul de la Continental. Aceasta a mai menţionat că orice manager ar trebui să-şi asume o viziune pe termen lung şi să conlucreze cu departamentul sau specialistul în resurse umane pentru a face cele mai bune alegeri în ceea ce priveşte recrutarea şi planul de carieră al „talentelor“ din companie. Totodată, aceasta a subliniat că angajatul este cel care trebuie să ia o decizie finală în ceea ce priveşte evoluţia carierei sale şi tot el trebuie să-şi asume costul unei noi funcţii.
Bani europeni pentru comunităţi smart
Mădălina Bălan, Managing Partner Hart Consulting, a precizat că un specialist în HR trebuie să „vorbească limba business-ului, să înţeleagă afacerea şi piaţa pe care se poziţionează firma pentru care lucrează“ şi să se asigure de existenţa unui leadership competent. Totodată, Adriana Aioniţoae, Head of People Development and Recruitment la Endava, a subliniat că este nevoie de un „pod de încredere“ şi de un parteneriat între oamenii de HR şi management. Ieri după-amiază, Katrina Collier, Social Recruiting Specialist The Searchologist, a povestit comunităţii de resurse umane din Moldova despre engagementul candidaţilor pe o piaţă competitivă şi despre brandingul de angajator.
"Oamenii au nevoie de sens şi de valori. Singura valoare morală pe care omul o caută pentru sine este fericirea. Relația dintre oameni şi bani ca sursă de motivare începe să pălească"- Alina Perrin, International HR Director L'Oreal
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau