Ţepuiţi de un site de electronice
Dimensiune font:
Zeci de persoane au fost înşelate de reprezentanţii unui site care nu au dorit să-şi onoreze comenzile * motivul invocat de companie ar fi o eroare de sistem * cei înşelaţi susţin însă că a fost o strategie de publicitate din care clienţii au ieşit păgubiţi
La sfârşitul anului trecut, în jur de 100 de români au fost înşelaţi de oferta extrem de atractivă existentă pe un site de electronice Quickmobile. Printre aceştia se află şi un ieşean care a avut curajul să se plângă de nedreptatea făcută. Acesta spune că preţul unui telefon mobil era incredibil de mic şi, cum era normal, foarte mulţi clienţi au dat comandă, însă a doua zi compania răspunzătoare a anulat toate comenzile pe motivul unei erori de sistem. „Au pus preţul unui telefon LG GT de la 2.300 de lei la 230 lei, şi foarte mulţi români au dat comandă, cum e şi normal, însă în dimineaţa următoare cei de la Quickmobile au anulat toate comenzile pe motivul unei erori de sistem”, a declarat Silviu Ceauşu, ieşeanul păgubit.
Clienţii sunt însă foarte revoltaţi de faptul că această „eroare de sistem” a durat în jurul a 9 ore şi jumătate, iar în acest interval de timp preţul telefonului mobil a fost modificat, lucru imposibil în cazul în care chiar era vorba despre o defecţiune a siteului. „O eroare nu durează 9 ore, plus că în timpul acela de 9 ore preţul produsului a fost modificat cu 2 lei, deci cred că a fost vorba de o strategie, de a-şi face reclamă pe spatele clienţilor” a mai spus ieşeanul înşelat.
Fonduri pentru IMM-urile Moldovei
Revoltaţi de această situaţie cei 100 de români au depus plângeri la ANPC şi au angajat chiar şi un avocat având intenţia de a-şi căuta dreptatea pe cale juridică. Plângerile românilor ţepuiţi au fost redirecţionate către Comisariatul Judeţean de Protecţia Consumatorului Maramureş, întrucât sediul operatorului economic se află pe teritoriul judeţului Maramureş. „Până la momentul actual sunt 94 de reclamaţii care sunt cercetate în cadrul CJPC Maramureş întrucât sediul social al operatorului economic se află pe raza judeţului Maramureş”, se arată într-un răspuns oficial emis de CJPC Maramureş la cererea cotidianului Evenimentul Regional al Moldovei. Plângerile se află încă în stadiul de cercetare urmând ca în cel mai scurt timp să fie soluţionate iar păgubiţii să fie înştiinţat de rezultatul anchetei. „Reclamaţiile sunt în cercetare, după finalizare, dacă se confirmă că operatorul economic este responsabil pentru neonorarea comenzilor, va fi sancţionat contravenţional. Reclamanţii vor fi informaţi în scris individual despre rezultatul cercetării şi măsurile impuse societăţii comerciale de către Protecţia Consumatorilor”, se menţionează în comunicat.
Au încercat să se revanşeze
În momentul în care le-a fost adusă la cunoştinţă această problemă reprezentanţii Quickmobile au încercat să se revanşeze faţă de clienţi oferindu-le vouchere cu valoare modică. Cei mai mulţi clienţi însă au rămas nemulţumiţi datorită faptului că voucherele oferite drept recompensă nu erau valabile. „După ce ne-au zis că nu îşi pot onora comenzile ne-au oferit în schimb vouchere de 50 de lei, la ei pe site nu poţi cumpăra absolut nimic de 50 de lei, alţii au ales să folosească voucherul şi surpriză, acesta nu era valabil”, a spus Silviu Ceauşu. Georgiana BĂNUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau