Din culisele Festivalului de Umor „Constantin Tănase“

Dimensiune font:

| 15-09-2016 05:11

 Interviu cu Lucian Onciu, directorul Centrului pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale şi organizator al ediţiei a XXIV-a a Festivalului de Umor „Constantin Tănase”

 Luna octombrie aduce la Vaslui o nouă ediţie a Festivalului de Umor „Constantin Tănase”, eveniment deja consacrat la nivel naţional. Programul include spectacole pentru toate vârstele şi gusturile. La festival sunt aşteptaţi şi Florin Piersic şi Horaţiu Mălăele.
- La această ediţie aţi încercat să daţi o acoperire judeţeană festivalului, prin manifestări organizate şi la Bârlad, la Huşi şi Negreşti.
- Sigur că festivalul are ponderea cea mai importantă în Vaslui pentru că Primăria finanţează 50% din ce se întâmplă. Noi trebuie să facem în aşa fel încât, într-o mai mică măsură, festivalul să se simtă şi în Bârlad, Huşi şi Negreşti. Vor avea loc concursuri de interpretare pentru profesionişti la Bârlad. Aceasta este o premieră. Asta pentru a sprijini activitatea teatrului de acolo, pentru că au un deficit de personal, actorii vin şi pleacă. Dorim să facem o minigală „hop”, dacă putem să spunem aşa, cum se face la Costineşti, a absolvenţilor de teatru sau actorii fără un angajament, sau studenţii să poată fi văzuţi de critici de teatru, de directorul teatrului din Bârlad şi de directori ai altor teatre din împrejurimi. Practic, aceasta va fi structura, componenţa juriului pentru acest concurs. La momentul în care purtăm această discuţie, vor fi două spectacole şi patru interpreţi.
- Să înţeleg că nu puneţi accent pe calitate?
- Mă interesează unu-doi actori buni care să accepte să rămână în Bârlad şi pentru asta noi le creăm prilejul, oportunitatea ca ei să poată fi văzuţi.
Pe de altă parte, avem în vedere că cel puţin în ultima perioadă, după anii 2000, popularitatea concursului pentru amatori a fost într-o mare scădere. Dacă înainte de Revoluţie, dat fiind faptul că se făceau anumite trimiteri, cu perdea, la regimul politic, Sala Sporturilor era neîncăpătoare şi evenimentul dura trei zile, după anii 2000 acelaşi concursuri cu formaţii de amatori nu strângea decât 5-15 spectatori, componenţii trupelor. Ediţia trecută a fost organizată la Negreşti şi acelaşi lucru se va întâmpla şi în acest an, iar evenimentul va fi completat de recitalul grupului de umor „Vouă” din Bucureşti. Am simţit nevoia să nu întrerupem şirul acestei secţiuni, pentru că popularitatea şi festivalul a pornit de la acest concurs al trupelor de amatori. Dar, din motive pe care noi le cunoaştem, calitatea îndoielnică a mesajului transmis, calitatea actorilor sau concurenţa cu ce se întâmplă la televiziune, această secţiune a concursului de interpretare amatori a cunoscut o altă variantă. Noi am fost tentaţi să renunţăm de foarte multe ori, am decis să nu renunţăm, dar am schimbat locul de desfăşurare a evenimentului.
- Aveţi prezentă şi grafică satirică...
- Muzeul Judeţean va organiza o expoziţie, un salon al caricaturiştilor, iar noi, în deschidere, având la dispoziţie nu mai puţin de 100 de voluntari, vom scoate aceste tablouri şi le vom aduce în Piaţa Civică. Pentru cei care nu au beneficiat de contactul cu ele, să ne ducem noi cu arta către trecători.
- Mai aveţi şi alte momente în Centru Civic. Am văzut că Teatru „Masca” va fi prezent.
- Deschiderea va aduce cinci spectacole, trei în Piaţa Civică, ale Teatrului „Masca”, „Vânt de primăvară prin piersici”, spectacolul grupul de statui vivante. Seara, în paralel cu ce se va întâmpla în Sala mare a Casei de Cultură, vom avea spectacolul „Zidul”, un spectacol care în această vară s-a plimbat foarte mult. A fost admirat de londonezi, a fost la Bratislava şi în multe locuri din ţară. Este un spectacol de o sensibilitate aparte.
Voluntarii, într-o paradă a costumelor de teatru, vor da culoare şi vor încerca să umple într-un chip fericit Piaţa Civică, să se simtă în oraşul nostru începutul acestei sărbători.
- Beneficiaţi şi de popularitatea acestui eveniment.
- Este adevărat, dat fiind faptul că prima ediţie a avut loc în anii 1970. Sunt convins că vom juca cu casa închisă (aşa s-a întâmplat cel puţin la ultimele ediţii), având în vedere numărul mare de solicitări.
Noi am pus în vânzare abonamentele şi biletele la un preţ rezonabil, 150 de lei opt zile. Este valabil doar pentru spectacolele din Sala Mare şi având în vedere că vor fi şi câte două spectacole pe zi în Sala Mare considerăm că este un preţ convenabil pentru buzunarul vasluianului şi raportul calitate – preţ este unul bun.
- Ca nume aveţi unele mari.
- Dan Puric, Florin Piersic senior, Horaţiu Mălăele. Sunt trei nume importante care vor ajunge aici. În spectacolul Teatrului „Bulandra” vor fi alţi actori binecunoscuţi, ca Mihai Bendeac, care a adus un plus în mod clar festivalului nostru din ultima ediţie. Va fi prezent Gheorghe Ifrim, interpretul primarului din Las Fierbinţi. La Sala Studio avem un spectacol în care joacă un actor tânăr din tânăra generaţie, Octavian Strunilă, dar şi actriţa interpretă a personajului Gianina din acelaşi film tot atunci. Vom avea o parte din membrii grupului fost Divertis, actual Distractis. Încercăm să propunem spectacole pentru toate gusturile fără a face vreun compromis în ceea ce priveşte calitatea.
- Cine sunt cei cei care v-au ajutat în această organizare?
- Este foarte important de precizat că această ediţie are parte de două finanţări majore: prima parte vine din partea Primăriei Vaslui, iar cea de doua parte din partea Consiliului Judeţean, prin intermediul celor trei structuri subordonate. Este vorba despre Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale, care se va ocupa de gala teatrelor de comedie şi de cele de concursuri de interpretare, desfăşurate la Bârlad şi Negreşti, respectiv de spectacolele de la Bârlad, care se vor desfăşura în parteneriat cu primăria din localitate. A doua structură este Muzeul Judeţean „Ştefan cel Mare”, care se va ocupa de Salonul de caricatură şi de expoziţiile personale ale invitaţilor, respectiv de concursul de literatură, cu tot ce presupune, desfăşurate în Vaslui, Huşi şi Bârlad.
- A mai rămas Centrul Creaţiei Populare. Care este contribuţia lui?
- Încep prin a spune că noi continuăm proiectul iniţiat în urmă cu o ediţie, când ne-am propus să îi promovăm pe tinerii actori vasluieni, atât absolvenţii de Teatru, cât şi pe cei care îşi doresc să devină studenţi ai acestui profil de învăţământ. În consecinţă, am organizat anul trecut „Zilele teatrului tânăr” tocmai pentru a selecta şi a vedea care este pulsul tinerilor din Vaslui în această direcţie. A rezultat un spectacol, „După 18”. Titlul a fost determinat de subiectul ales de către ei, pentru că scenariu este experienţa lor: ce se întâmplă cu tinerii după ce împlinesc vârsta de 18 ani, Ulterior, titlul s-a transformat în „Medicină. Drept, IT”, dar important pentru mine este că se crează un nucleu al tinerilor. Avem un trecut şi în ceea ce priveşte acest proiect. Vom lucra la un spectacol cu Sorin Poamă şi Vera Ion, pornind de la feminitate, cum trebuie să fie o domnişoară. Sunt spectacole care se vor juca la Sala Studio la Vaslui şi Bârlad.
- Este pentru prima dată când judeţul Vaslui vine cu o contribuţie proprie în festival?
- Nu este pentru prima dată, am demarat încă de la ediţia precedentă. Am avut un spectacol cu Sorin Poamă şi Vera Ion. Sorin Poamă este actor vasluian şi dorim să-l facem cunoscut în urbea lui, fiind plecat de ceva vreme din oraş. Lista noastră este completată de Vlad Gălăţeanu, care, dacă anul trecut a fost prezent în Sala Studio, în acest an o să interpreteze un spectacol de improvizaţie, alături de alţi patru colegi. Marian Olteanu, care este în premieră invitatul nostru, va juca spectacolul care se cheamă „Varietăţi”, tot la Sala Studio, iar Simona Cuciureanu, care în ediţia trecută a fost prezentă cu un spectacol, de data aceasta este prezentă în calitate de producător. Urmărim prin această metodă să-i motivăm în aşa fel încât, atunci când Centrul Cultural de la fostă Casă a Armatei va deveni un fapt împlinit, să-i putem apropia şi să putem propune în fiecare stagiune teatrală câte unul-două spectacole avându-i pe ei protagonişti. Evident, nu este o condiţie, pentru că îşi vor găsi locul şi regizori din altă parte, şi actori din altă parte. Nu putem să ne permitem un teatru-instituţie, cum este cel de la Bârlad, dar un teatru de proiecte, cum sunt în multe locuri din ţară, cred eu că poate exista. Ce vreau eu să scot în evidenţă cu aceste lucruri este că noi gândim acest festival şi ca o oportunitate pe termen lung pe care o poate crea popularitatea pe care o are Festivalul Umorului.
- Este un regret că Centru Cultural nu a putut să găzduiască o parte de festival?
- Noi preluăm lucrurile ca atare. Rolul meu este să propun evenimente când spaţiul mă poate găzdui. Toate celelalte amănunte ţin de alţi factori care mă depăşesc pe mine ca organizator de spectacole în judeţul Vaslui. Evident că ar fi fost o oportunitate fantastică să avem mai multe locaţii. Ce pot să vă spun este că, atunci când această variantă va deveni una viabilă, noi nu vom renunţa la Casa de Cultură, având în vedere că această capacitate pe care o are va fi superioară celei de la Casa Armatei. Dar vor fi spectacole în toate cele trei locuri: Sala Mare a Casei de Cultură şi Sala Studio, respectiv Centru Cultural.
- Dacă are fi să faceţi o invitaţie în mod sintetic pentru vasluieni, cum ar suna?
-Vă aştept la teatru, dar invitaţia mea nu face decât să completeze entuziasmul lor. Credeţi-mă că acum când vorbim este coadă la casele de bilete.
A consemnat Ovidiu IANCU

- Ce puteţi spune despre prezenţele şi spectacolele, momentele care vor ieşi în evidenţă şi sunteţi mândri că aţi putut să le aduceţi la Vaslui?
- Noi suntem obligaţi să cunoaştem, să facem un portret al beneficiarului, cui ne adresăm noi. Ei, bine, vasluienilor le place foarte mult să vadă actori pe care îi cunosc de la televizor. Acesta este conceptul, numai că noi propunem şi spectacole bune, cum este cel al Teatrului din Târgu Mureş, de exemplu, „Şcoala nevestelor”, de Moliere, cu actori mai puţin cunoscuţi, dar vrem să echilibrăm balanţa. M-am ocupat de selecţia acestor spectacole şi cred eu că, având în vedere condiţionările Casei de Cultură, şi mă refer la lipsa unei turnante, la dimensiunea scenei, am fost nevoiţi să renunţăm la anumite propuneri, deşi erau spectacole de mare calitate. Cred eu că, din tot ceea ce am văzut, sunt opţiunile corecte. Sper să ne bucurăm cu toţii de opt zile minunate şi sunt extrem de încântat de entuziasmul din rândul vasluienilor.

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
„Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor”
07/10/2019 11:02

  „Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor” * dialog cu scriitorul Dan Doboş, directorul Bibliotecii Judeţ ...

 Mihai Chirica: „Nu poţi doar să ceri. Trebuie să şi oferi”
26/03/2018 05:45

  - Domnule Chirica, social-democraţii participă - şi este uimitor acest lucru, la unul dintre cele mai triste paradoxuri ale timpului nostru. În timp ce trăim in poate cea mai mare criză a ...

 ”Pe vremea comuniştilor aveam personal medical, dar nu aveam aparatură. Astăzi, e invers!”
03/02/2018 04:30

-- Domnule doctor, se implinesc patru decenii de cand Spitalul de recuperare a apărut in viata iesenilor. Sunteti singurul medic rămas in activitate din acele vremuri... Cum a apărut această idee? - Totul ...

Prof. dr. Florin Mitu: „A gândi pozitiv este un element cheie pentru un medic”
12/10/2017 04:45

Despre recuperare cardiovasculară, factorii de risc in bolile cardiovasculare şi ce trebuie să facem ca să ne protejăm inima de evenimente nefericite, dar şi despre alte lucruri interesante, dr. Florin M ...

Marius Oprea: „Niciodată nu este prea tîrziu pentru adevăr şi nici pentru dreptate”
02/10/2017 05:00

- Aţi infiinţat Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului, institut de cercetare aflat sub egida Guvernului. Plecind de la această postură, cum se văd astăzi urmările comunismului şi cum ar treb ...

Prof. univ. dr. Stelian Dumistrăcel: „Un discurs care nu îl respectă pe interlocutor este un discurs pierdut”
19/08/2017 06:00

 Cald, deschis şi mai ales din cale afară de receptiv la tot ceea ce il inconjoară, lingvistul Stelian Dumistrăcel a mărturisit care este cea mai mare implinire pe care i-a oferit-o viaţa la catedră ...

„Orice ar fi, fizica nu se uită”
27/07/2017 05:36

  - De unde pasiunea pentru fizică? - Am trecut prin sistemul de invăţămant ca orice copil obişnuit. La un moment dat, am sesizat că sunt capabil să mă descurc la matematică mult mai bine decat ...

„În viaţă am avut o şansă extraordinară: să fac ceea ce îmi place”
13/07/2017 12:20

În interviul acordat cotidianului „Evenimentul Regional al Moldovei”, dr. Lăcrămioara Stratulat, care ocupă funcţia de director al Complexului Muzeal Naţional „Moldova” Iaşi ...

Interviu cu Doru Baltag, medicul care alungă durerea cu ajutorul acelor
08/06/2017 05:25

-Domnule doctor, vă propun să pornim pe firul biografiei. Cum de aţi ajuns să practicaţi Medicina? -Traseul alegerii profesiei medicale este destul de liniar. Părintii mei au fost asistenti medicali in l ...

„Cinematografia ne face să trăim mai multe vieţi, cu fiecare film în parte”
25/05/2017 04:49

Ambasador cultural al Festivalului Serile Filmului Romanesc de trei ani şi prezentă la cea de-a VIII-a ediţie a festivalului, Irina-Margareta Nistor a acordat un interviu cotidianului „Evenimentul Regi ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei