Adjuncţii Cameliei Gavrilă, stăpâni peste 18 proprietăţi!

default

Dimensiune font:

| 22-06-2015 11:32

Câştigurile celor doi adjuncţi de la Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi sunt mult mai mici decât ale şefei instituţiei. Claudia Tanase, însă, deţine recordul celor mai multe proprietăţi – 11, iar Bogdan Bârzoi are 7, însă împreună cu soţia. 

Bogdan Bârzoi şi Claudia Tanase au fost numiţi în echipa de conducere a Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Iaşi în septembrie anul trecut, după demisia ambilor inspectori generali adjuncţi, Mariana Pop şi Anda Tănasă. Comparativ cu veniturile Cameliei Gavrilă, şefa ISJ Iaşi, cele ale adjuncţilor săi sunt cu mult mai modeste, cel puţin cele ale inspectorului şcolar Bârzoi.

La 41 de ani, Bogdan Gabriel Bârzoi este profesor de matematică din anul 1999 şi inspector şcolar din 2010, mai întâi, pentru un an, responsabil de disciplina de formare, apoi, în perioada 2011-2014, pentru implementarea descentralizării instituţionale. Conform declaraţiei de avere, semnată pe 4 iunie 2015, în anul 2014 a câştigat 5.854 lei din activitatea didactică de la Colegiul Naţional „G. Ibrăileanu” Iaşi, iar de la ISJ 28.115 lei. Astfel, în total, veniturile inspectorului şcolar Bogdan Bârzoi pe anul trecut au ajuns la aproape 33.970 lei, în timp ce în 2013 ajunseseră la 31.994 lei. Acestora se adaugă cele ale soţiei, Raluca Oana Bârzoi, care a ridicat veniturile familiei, din serviciile medicale oferite, dar şi din drepturile de proprietate intelectuală, cu 54.976 lei.

Soţii Bârzoi, însă, stau ceva mai bine la capitolul proprietăţi, împreună sau separat deţinând două terenuri, trei clădiri şi două maşini. Astfel, împreună, soţii Bârzoi au un teren intravilan de 1.100 mp, achiziţionat în 2011. Raluca Bârzoi, în schimb, are singură, din 2010, un alt teren intravilan, în Botoşani, de 1.200 mp, teren care, în declaraţia de avere pentru anul 2013, apărea pe numele ambilor soţi, dar şi un apartament de 43 mp, dobândit din anul 1994. În plus, ea deţine, din anul 2010, şi o cotă de 13/ 16 dintr-o casă de locuit de 86 mp, tot în Botoşani. De asemenea, în Botoşani, inspectorul şcolar general adjunct din Iaşi a moştenit în 2008, un apartament de 68 mp, alături de Cristian şi Tinca Bârzoi.

La capitolul active financiare, Bogdan Bârzoi are cinci conturi curente sau echivalente, inclusiv card, trei deschise din 2005, iar două din 2013, niciunul dintre acestea nefiind amintite în declaraţia pentru anul fiscal 2013. Per total, în conturi există 51.912 lei şi 240,95 euro, fiind amintiţi şi 19.828 lei limită credit. De asemenea, contractat în 2011, creditul de 22.000 euro al lui Bogdan Bârzoi este scadent abia în 2036. Cei doi au două maşini, o Toyota şi o Dacie.

Citeşte şi Să tot fii şefa educaţiei! Camelia Gavrilă câştigă 700 lei pe zi

Claudia Tanase bate recordul la proprietăţi
Averea Claudiei Tanase (61 ani), cadru didactic din anul 1983 şi inspector şcolar din 2002, în schimb, diferă foarte mult de cea a colegului său, Bogdan Bârzoi. Salariile pe anul 2014 ale celor doi diferă cu 22.872 lei, adică 1.906 lei pe lună, în favoarea Claudiei Tanase, care a primit 56.842 lei, toată suma fiind trecută ca fiind obţinută din activitatea de inspector şcolar adjunct. Nu se poate face, însă, o comparaţie cu anul 2013, întrucât Claudia Tanase nu şi-a trecut veniturile realizate în declaraţia de avere aferentă anului respectiv.

Citeşte şi Să-l ajutăm pe Vlad să-şi îndeplinească visul! (VIDEO)

Ea a acumulat, în perioada 1983-2010, şase terenuri intravilane a câte 9,80 mp, 593 mp (1997-2006), 48.000 mp (valoare de impozitare: 198.250 lei), 534 mp (valoare de impozitare: 168.455 lei), 19.551 mp, respectiv de 5.628 mp. Acestora li se adaugă un apartament de aproape 70 mp, cumpărat în 1983, o casă de locuit (1997-2006) de 81+32 mp, dar şi două spaţii comerciale de 7.236 mp, respectiv 2.145 mp. Toate proprietăţile sunt deţinute în proporţie de 100% de Claudia Tanase.

Inspectorul şcolar ieşean nu are, totuşi, conturi sau depozite bancare care să depăşească, în total, 5.000 euro. În anul 2007, însă, a obţinut un credit de 108.000 euro, scadent în septembrie anul trecut. Andreea IGNEA

Amintim că, în anul 2014, şefa directă a celor doi inspectori şcolari, Camelia Gavrilă a câştigat 177.980 lei, respectiv 706 lei pe zi lucrătoare (anul 2014 având 252 zile lucrătoare).

* * *
11
Acesta este numărul proprietăţilor – şase terenuri, un apartament, o casă, două spaţii comerciale şi o maşină Renault Megane – care sunt precizate în declaraţia de avere a Claudiei Tanase, inspector şcolar pentru discipline tehnice, numit, apoi, inspector general adjunct, în septembrie 2014. Acesta nu a putut participa la concursul naţional, din mai 2015, pentru a-şi păstra funcţia de conducere din ISJ, întrucât a împlinit vârsta de pensionare. 

Citeşte şi Povestea singurului cor bărbătesc din satele Iaşului

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:41

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Trei zile de foc pentru candidaţii la „examenul maturităţii”
11/06/2019 00:00

  * calendarul de Bacalaureat 2019 prevede că absolventii de liceu sustin pană astăzi, 11 iunie, competentele digitale, iar pe 12-13 iunie sunt examenele orale de limbă străină * probele scrise ince ...

„Dacă nu poți vedea punctele tari ale copilului, nu te atinge de slăbiciunile lui”
18/05/2019 00:00

  * in primăvara acestui an s-a organizat, pentru prima dată in Romania, un curs de formare in evaluarea dinamică a potentialului de invătare la copil - LPAD (Dispozitiv de evaluare a tendintei de inv ...

Fiecare şcolar va primi, din toamnă, câte o tabletă!
11/05/2019 00:25

  * Guvernul doreşte modernizarea sistemului de invăţămant cu ajutorul noilor tehnologii, urmand a investi cateva sute de milioane de lei pentru a instala sisteme wi-fi in 4.500 de şcoli * asta in co ...

Drama de la Buda l-a scandalizat pe şeful statului
16/04/2019 18:45

  * după ce luni, un copil de trei ani din satul Buda, comuna Brăeşti - Iaşi, a decedat, inecat in fosa septică din curtea şcolii, directorul respectivei unităţi de invăţămant a fost destituit ...

Elevii, educaţi în spiritul practicilor sustenabile de consum
11/04/2019 00:00

  În perioada 1- 6 aprilie 2019, un grup de elevi şi cadre didactice din Şcoala Gimnazială „Otilia Cazimir” Iaşi au participat la cea de-a patra activitate de predare- invăţare din ...

Înscrierea în clasa pregătitoare, etapa a doua
03/04/2019 00:00

  * a inceput cea de-a doua etapă rezervată completării/depunerii/validării cererilor de inscriere in invăţămantul primar pentru anul şcolar 2019-2020 * se adresează copiilor care nu au fost insc ...

Au rămas neocupate 954 locuri la „clasa zero”
27/03/2019 10:37

  * in judetul Iaşi au fost depuse 6.735 de cereri de inscriere pentru clasa pregătitoare * şcolile care au depăşit numărul stabilit prin planul de şcolarizare sunt Colegiul National „Garabet ...

„Sărbătorim oamenii, nu celebrăm zidurile care ne înconjoară”
17/11/2017 05:04

Gheorghe Asachi este promotorul infiinţării primei linii de educaţie in inginerie, care s-a concretizat in naşterea unei ,,clase de ingineri hoţarnici”, la data de 15 noiembrie 1813. Evenimentul care ...

Munţi de bani pentru angajaţii din învăţământ
10/11/2017 16:00

Luna trecută a fost marcată de apariţia in spaţiul public a unuia dintre cele mai aşteptate, dar şi controversate documente. Este vorba despre proiectul Legii salarizării unitare, proiect promis de alian ...

Cercetarea şi inovarea, susţinute prin Universitatea Tehnică
03/11/2017 04:06

La Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi (UTI) invită doritorii la o Sesiune de informare privind oportunităţile de finanţare din cadrul acţiunilor „Marie Skłodowska-Curie&r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei