Ce avere are noul rector al Universităţii de Medicină din Iaşi

default

Dimensiune font:

| 25-01-2016 05:30

Până în anul 2020, rector al UMF Iaşi va fi chirurgul Viorel Scripcariu, şef de secţie la Institutul Regional de Oncologie. Din Senatul universitar fac parte medici cunoscuţi, actuali şefi de secţii, ca Nicolae Dănilă, Antoniu Petriş sau Grigore Tinică.

Cadrele didactice şi studenţii cu drept de vot de la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr.T. Popa” Iaşi au ales noua conducere a instituţiei. Pe primul loc în clasamentul pentru Rectorat s-a clasat chirurgul Viorel Scripcariu, profesor la Facultatea de Medicină. Deşi unul dintre contracandidaţii săi, Norina Forna, clasată pe locul doi, s-a regăsit pe prima poziţie în ierarhia realizată pe buletinele de vot (241 de poziţii I şi un punctaj de 2.767), Viorel Scripcariu a obţinut cel mai bun punctaj, respectiv 2.665 (217 voturi pe prima poziţie). Următorii clasaţi sunt Radu Iliescu (2.801 puncte şi 95 voturi pe poziţia I), Ştefan Octavian Georgescu (2.825 puncte şi 56 voturi pe poziţia I), Luminiţa Smaranda Iancu (2.826 puncte şi 46 voturi pe poziţia I), Mihai Chiriţă (3.115 puncte şi 17 voturi pe poziţia I), respectiv Dragoş Pieptu (3.301 puncte şi 53 voturi pe poziţia I). „Votul constă în ordonarea candidaţilor înscrişi pe listă, de la prima la ultima poziţie, în ordinea preferinţelor alegătorului, aplicând ştampila votat pe poziţia preferată în rubrica respectivă”, se arată în regulamentul de organizare şi desfăşurare a alegerilor academice din UMF Iaşi. Următorul pas este confirmarea în funcţia de rector al UMF Iaşi, printr-un ordin emis de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice.

Citește și Premianţii Moldovei la Excelenţa Academică în Străinătate

Reputat medic chirurg
Viorel Scripcariu este medic chirurg şi şeful secţiei I Chirurgie de la Institutul Regional de Oncologie Iaşi, fiind absolvent al Facultăţii de Medicină Generală în anul 1983, cu specializări în ţară şi în Marea Britanie. Activitatea didactică la UMF Iaşi a început în anul 1991. A fost preşedintele Societăţii Române de Coloproctologie, în perioada 2012 - 2013, precum şi membru în board-ul şi reprezentant naţional în Societatea Europeană de Coloproctologie. În prezent, este vicepreşedinte al Societăţii de Medici şi Naturalişti Iaşi, membru în board-ul Societăţii Române de Chirurgie şi în cel al Asociaţiei Română de Chirurgie Endoscopică. De asemenea, a semnat, în calitate de autor sau coautor, numeroase monografii, tratate de specialitate şi lucrări ştiinţifice.

Ce avere deţin soţii Scripcariu
Conform declaraţiei de avere a noului rector al UMF Iaşi, aferentă anului fiscal 2014, noul rector al UMF deţine, împreună cu soţia, Didona Maria Scripcariu, de asemenea medic primar, două terenuri intravilane în Iaşi de 460 mp (din anul 1993) şi 1.149 mp (din anul 2010), precum şi două case de locuit de 200 mp şi 186 mp (construită în anul 2014). Viorel Scripcariu conduce un Volkswagen Tiguan, în timp ce soţia sa are două autoturisme – un Volkswagen Beetle şi un BMW XI. Activele financiare sunt în valoare de 5.000 de euro şi 71.200 lei. Nu lipsesc datoriile, având două credite de 80.000 lei şi 40.339 euro. În anul 2014, Viorel Scripcariu a câştigat 130.636 lei din activitatea didactică desfăşurată la UMF Iaşi, 39.118 lei din poziţia de şef Secţie I Chirurgie a IRO Iaşi şi 100.225 lei din colaborarea cu un spital privat din localitate. Veniturile familiei au fost completate de Didona Maria Scripcariu cu 55.655 lei, sumă reprezentând salariul pentru activitatea de medic primar şi şef laborator de la DSP Iaşi.

Citește și A patra variantă pentru materia de gimnaziu

Medici de renume în Senat
Tot vineri, 22 ianuarie, au fost aleşi şi membrii Senatului UMF, funcţii pentru care şi-au depus candidatura 111 cadre didactice, dintre acestea două retrăgându-se din cursă. Structura de conducere este formată din 41 de universitari, numărul fiind defalcat pe facultăţi şi departamente. Printre cei care s-au situat pe primele locuri în urma voturilor colegilor de facultate sunt medicul chirurg şef lucrări dr. Dan Timofte, conf. dr. Nicolae Dănilă, şeful Clinicii I Chirurgie, prof. univ. dr. Norina Consuela Forna, decanul Facultăţii de Medicină Dentară, prof. dr. Mihail Cobzeanu, şeful Clinicii ORL, conf. dr. Antoniu Petriş, şeful Clinicii de Cardiologie, conf. dr. Ileana Antohe, şeful Clinicii Medicale I, prof. dr. Grigore Tinică, managerul Institutului de Boli Cardiovasculare din Iaşi şi prof. dr. Cristian Lupaşcu, medic specializat în transplant de organe. Andreea IGNEA

Membrii Senatului UMF Iaşi, conform ierarhizării în baza votului pe facultăţi:

Facultatea de Medicină (26 locuri)
Departament Morfofuncţionale – Cianga Petru, Danciu Mihai, Ciocoiu Mihaela, Căruntu Irina Draga şi Lupusoru Elena Cătălina
Departament Ştiinţe Medicale I – Drug Vasile, Costache Irina, Mitu Florin şi Petriş Antoniu Octavian
Departament Ştiinţe Medicale II – Luca Mihaela Luminiţa, Iancu Smaranda Luminiţa, Miron Lucian, Vulpoi Carmen
Departament Chirurgie – Grigoraş Ioana, Cobzeanu Mihail Dan, Dănilă Nicolae, Lupaşcu Cristian Dumitru şi Grigore Tinică
Departament Medicina Mamei şi Copilului – Gorduza Eusebiu Vlad, Aprodu Sandu Gabriel, Onofriescu Mircea, Butureanu Ştefan
Departament Medicină Preventivă şi Interdisciplinaritate – Azoicăi Doina, Petrariu Florin Dumitru, Antohe Ileana şi Gavrilovici Cristina

Citește și Tragediile învăţământului ieşean

Facultatea de Medicină Dentară (7 locuri)
Departament Chirurgie dento-alveolară şi oro-maxilo-facială – Foia Georgeta Liliana, Zetu Irina Nicoleta şi Haba Danisia
Departament Odontologie-parodontologie, restaurări fixe – Andrian Sorin şi Martu Silvia
Departament Implantologie, restaurări amovibile, tehnologie – Forna Norina Consuela şi Tatarciuc Monica Silvia

Facultatea de Farmacie (6 locuri)
Departament Ştiinţe Farmaceutice I – Profire Lenuţa, Tataranga Gabriela şi Apostu Mihai
Departament Ştiinţe Farmaceutice II – Hancianu Monica, Cojocaru Ileana Cornelia şi Aprotosoaie Ana Clara

Facultatea de Bioinginerie Medicală (2 locuri)
Departament de Ştiinţe Biomedicale – Zaharia Dan şi Ciorap Radu George

Citește și Norina Forna: „Fără dotări, nu putem concepe învăţământ de calitate, simulare, practică medicală pentru studenţi, practician”

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Trei zile de foc pentru candidaţii la „examenul maturităţii”
11/06/2019 00:00

  * calendarul de Bacalaureat 2019 prevede că absolventii de liceu sustin pană astăzi, 11 iunie, competentele digitale, iar pe 12-13 iunie sunt examenele orale de limbă străină * probele scrise ince ...

„Dacă nu poți vedea punctele tari ale copilului, nu te atinge de slăbiciunile lui”
18/05/2019 00:00

  * in primăvara acestui an s-a organizat, pentru prima dată in Romania, un curs de formare in evaluarea dinamică a potentialului de invătare la copil - LPAD (Dispozitiv de evaluare a tendintei de inv ...

Fiecare şcolar va primi, din toamnă, câte o tabletă!
11/05/2019 00:25

  * Guvernul doreşte modernizarea sistemului de invăţămant cu ajutorul noilor tehnologii, urmand a investi cateva sute de milioane de lei pentru a instala sisteme wi-fi in 4.500 de şcoli * asta in co ...

Drama de la Buda l-a scandalizat pe şeful statului
16/04/2019 18:45

  * după ce luni, un copil de trei ani din satul Buda, comuna Brăeşti - Iaşi, a decedat, inecat in fosa septică din curtea şcolii, directorul respectivei unităţi de invăţămant a fost destituit ...

Elevii, educaţi în spiritul practicilor sustenabile de consum
11/04/2019 00:00

  În perioada 1- 6 aprilie 2019, un grup de elevi şi cadre didactice din Şcoala Gimnazială „Otilia Cazimir” Iaşi au participat la cea de-a patra activitate de predare- invăţare din ...

Înscrierea în clasa pregătitoare, etapa a doua
03/04/2019 00:00

  * a inceput cea de-a doua etapă rezervată completării/depunerii/validării cererilor de inscriere in invăţămantul primar pentru anul şcolar 2019-2020 * se adresează copiilor care nu au fost insc ...

Au rămas neocupate 954 locuri la „clasa zero”
27/03/2019 10:37

  * in judetul Iaşi au fost depuse 6.735 de cereri de inscriere pentru clasa pregătitoare * şcolile care au depăşit numărul stabilit prin planul de şcolarizare sunt Colegiul National „Garabet ...

„Sărbătorim oamenii, nu celebrăm zidurile care ne înconjoară”
17/11/2017 05:04

Gheorghe Asachi este promotorul infiinţării primei linii de educaţie in inginerie, care s-a concretizat in naşterea unei ,,clase de ingineri hoţarnici”, la data de 15 noiembrie 1813. Evenimentul care ...

Munţi de bani pentru angajaţii din învăţământ
10/11/2017 16:00

Luna trecută a fost marcată de apariţia in spaţiul public a unuia dintre cele mai aşteptate, dar şi controversate documente. Este vorba despre proiectul Legii salarizării unitare, proiect promis de alian ...

Cercetarea şi inovarea, susţinute prin Universitatea Tehnică
03/11/2017 04:06

La Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi (UTI) invită doritorii la o Sesiune de informare privind oportunităţile de finanţare din cadrul acţiunilor „Marie Skłodowska-Curie&r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei