A început demontarea reţelei fir-contact pe Splai Bahlui Mal Drept
Dimensiune font:
Deşi modernizarea malului drept al Bahluiului a intrat în prelungiri, după ce firmele participante la licitaţie au contestat atribuirea contractului de lucrări asocierii SC Geiger Transilvania - SC Loyal Impex, despre care susţin că a depus o ofertă subevaluată, primele lucrări pe acest tronson au început încă de sâmbătă seara. Este vorba despre dezafectarea reţelei fir-contact, semn că lucrările efective vor începe cât de curând. Aceasta în ciuda semnalelor venite din partea reprezentanţilor societăţii civile, care susţin că nu se impune dezactivarea unui tronson destinat transportului ecologic pentru a se face loc autoturismelor. Ultimul tramvai care a parcurs tronsonul dinspre Podu de Piatră spre Podu Roş, pe traseul 6 barat (Dacia-Podu de Piatră-Podu Roş-CET-Tudor Vladimirescu-Târgu Cucu-Gară-Dacia), a fost GT 4, cu numărul de parc 423, pe 19 iulie 2015, între 22:27 şi 22:32, iar istoria s-a încheiat la 23:01, când vagonul GT 4 cu numărul de parc 418 de pe traseul 6 (Dacia-Gară-Târgu Cucu-Tudor Vladimirescu-CET-Podu Roş-Podu de Piatră-Dacia), a părăsit tronsonul la Podu de Piatră, venind dinspre Podu Roş, unde a intrat la ora 22:54. Acest tronson a făcut parte, în anii '80 şi la începutul anilor '90, din traseul de legătură a cartierelor Dacia şi Alexandru cel Bun cu Zona Industrială Est, dat în folosinţă pe 30 decembrie 1979. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau