Cât cheltuie moldovenii pe dulciuri în decembrie
Dimensiune font:
Unul dintre produsele preferate ale micuţilor este biscuitele-sandviş, conform unui studiu recent efectuat * în decembrie 2015, în ţara noastră s-au vândut dulciuri de 43 de milioane de euro
Copiii sunt cei mai răsfăţaţi în „luna cadourilor“, cei din Neamţ nefăcând excepţie. Vânzările de dulciuri se triplează în luna decembrie, perioada Crăciunului generând un consum de peste 7,4 milioane de kilograme de dulciuri în România, conform unui studiu realizat de producătorul polonez de biscuiţi, napolitane şi crackers Dr. Gerard. Tendinţele de consum arată că, în ultima lună a anului, vânzările de dulciuri în România se triplează, acest trend fiind puternic susţinut şi de lansarea produselor sezoniere.
Date de piaţă furnizate de Retail Zoom arată că luna decembrie a anului trecut a însemnat în retailul modern autohton vânzări de dulciuri de peste 43 de milioane de euro, respectiv 7,4 milioane de kilograme de produse, din care biscuiţii au ocupat prima poziţie în volum, cu o cotă de 24,3%, şi a doua poziţie ca valoare, cu 16,4%. Napolitanele au reprezentat 7,1% din valoare şi 10,3% volum.
Creşteri semnificative
Cele mai mari creşteri, între 158% şi 520% faţă de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată şi produsele sezoniere. „În România, cele mai căutate arome pentru Sărbătorile de Iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinaţia măr şi scorţişoară. Aroma de cuişoare şi citrice este de asemenea printre favorite”, au precizat reprezentanţii Dr. Gerard România.
În România, peste 40% dintre consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele şi biscuiţii fiind principalele alegeri. De asemenea, în categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele-sandviş ambalat în pachete pentru consum individual (între 30 şi 50 g / pachet).
În ceea ce priveşte preferinţa pentru un anume tip de biscuit, dintr-un total de peste 2,1 kilograme de biscuiţi consumaţi într-un an de fiecare român - cantitate în creştere cu peste 70% faţă de acum zece ani, dar încă mult sub media est-europeană, de 3,5 kg / locuitor -, în România cei mai apreciaţi rămân biscuiţii simpli şi petit beurre (peste 40%), dar şi biscuiţii-sandviş (peste 46%). Alexandru MARCU
7,4 MILIOANE DE KILOGRAME
de dulciuri au fost vândute în decembrie 2015, în România
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau