Contestaţie la licitaţia pentru şoseaua de centură
Dimensiune font:
Nu există nicio şansă ca lucrările la această arteră ocolitoare a municipiului Bacău să înceapă în 2014, pentru că unul dintre cei care au pierdut licitaţia a folosit ultima cale de atac * în ultima zi de permisă de lege, Astaldi SpA, membru al Asocierii Max Boegl Romania SRL- Astaldi SpA, a formulat plângere la Curtea de Apel Bucureşti
Nicio contestaţie nu a fost ratată în cadrul procedurii de desemnare a executantului proiectului „Variantei ocolitoare a municipiului Bacău”. După nu mai puţin de un an de contestaţii s-a decis ca executantul şoselei de centură a Bacăului să fie cel care iniţial a câştigat licitaţia şi anume compania turcească Eko Inşaat Ve Tic A.Ş.
Varianta de ocolire a municipiului urma astfel să fie construită, până în anul 2016, de către o firmă turcească pentru suma de 393,8 milioane de lei. Cel puţin acesta a fost verdictul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor care prin Decizia Nr. 2796/ C5/ 3275 din 29.10.2014 stabilea: „Respinge, ca nefondate, excepţiile tardivităţii şi inadmisibilităţii contestaţiei formulată de SC Max Boegl România SRL, invocate de intervenienta Eki Inşaat Ve Tic A.Ş.(…) Respinge, ca nefondată, contestaţia formulată de SC Max Boegl România SRL(…), lider al Asocierii Max Boegl România SRL – Astaldi SpA,(…) în contradictoriu cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA,(…) în calitate de autoritate contractantă şi dispune continuarea procedurii de atribuire”.
Însă, şi această decizie putea fi contestată în termen de 10 zile. Decizia a fost contestată la Curtea de Apel Bucureşti de Astaldi SpA, membru al Asocierii Max Boegl Romania SRL- Astaldi SpA.
Varianta rutieră ocolitoare a municipiului Bacău va avea o lungime de 30,7 km, urmând a fi finalizată în 24 de luni de la data semnării contractului.
Sonia PAVELESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau