Cursuri de „calmare” pentru angajaţii RATP!
Dimensiune font:
Incidentul din această săptămână în care a fost implicat unul dintre vatmanii regiei locale de transport public i-a determinat pe şefii RATP să decidă organizarea unor întâlniri cu proprii angajaţi. „Le vom reaminti angajaţilor noştri faptul că în niciun caz nu trebuie să reacţioneze precum a făcut-o colegul lor. Nu mai vorbesc de faptul că nu trebuie în niciun caz să-şi verse nervii pe călători sau colegi, chiar dacă, poate, au tot dreptul să o facă într-un anumit context. Dacă le cerem călătorilor să dea dovadă de respect şi bun simţ, în primul rând trebuie să demonstrăm noi, ca şi angajaţi ai regiei, că avem aceste calităţi”, spune Maricel Ghercă, administratorul special al RATP.
Cursurile referitoare la managementul conflictelor nu sunt o noutate la RATP. În fiecare an, anumite categorii de personal, în special cele care relaţionează cu ieşenii, sunt instruite în acest sens, le sunt expuse elementele care generează conflictele, cum pot fi acestea evitate sau anumite tehnici de negociere.
Vă reamintim că un filmuleţ distribuit zilele trecute pe reţelele de socializare prezintă cazul unui vatman care şterge parbrizul unui tramvai pătat intenţionat de un copil chiar cu cămaşa acestuia. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau