DIICOT a lucrat cu ofițerii de la Grupuri Infracționale Violente peste DORINȚA șefilor din Poliția Capitalei care în 2019 au pus interdicție ofițerilor

download (26)

Dimensiune font:

| 12-08-2020 17:27

STIRIPESURSE a solicitat oficial DIICOT să spună dacă în perioada 2019 - 2020 colaborarea procurorilor instituției cu ofițerii de la Serviciul Grupuri Infracționale Violente din Polița Capitalei a fost în vreun fel atinsă de o serie de solicitări ale unor șefi din Poliția Capitalei care au cerut subalternilor să nu mai colaboreze cu Direcția.
Astfel, într-un răspuns oficial al DIICOT instituția arată că ”în prima jumătate a anului 2019, ofiţeri de poliţie din cadrul SGIV au informat procurorii DIICOT- Structura Centrală cu privire la faptul că, conducerea Poliţiei Capitalei, le-a pus în vedere acestora să nu mai efectueze activităţi de urmărire penală, în baza dispoziţiilor de delegare emise de către procurorii DIICOT”.

 

La întrebările „în anii 2019 si 2020 angajați ai Serviciului Grupuri Infracționale Violente din cadrul Poliției Capitalei au efectuat acte de urmărire penală efective in dosare ale DIICOT” și „în aceeași perioada procurori ai DIICOT au solicitat sprijin ale unor angajați de la structura anterior menționată pentru a efectua acte operative in dosare aflate in lucru pe rolul Direcției?”, Direcția a răspuns afirmativ.

Concret, potrivit răspunsului instituției, reiese că anchetatorii de la DIICOT nu au ținut seamă de „doleanțele” mai marilor Poliției Capitalei și au derulat anchetele de crimă organizată cu sprijinul ofițerilor specializați în această arie din Poliția Capitalei.

 

Structura Poliției Capitalei care se ocupă cu destructurarea clanurilor de interlopi acuză miercuri că grupările interlope și-au făcut „prieteni” în politică, presă și chiar în poliție și încearcă să le pună bețe în roate. Polițiștii relatează că în 2019 li s-a spus că mai bine să se ocupe de „hoți din Altex”.

Redăm comunicat integral:

„Noi, polițiștii din cadrul Serviciului Grupuri Infracționale dorim să ne manifestăm nemulțumirea față de numeroasele atacuri și denigrări care ne-au fost aduse în ultimul timp în presă.

Suntem un serviciu relativ nou (înființat în anul 2013) și funcționăm cu mai puțin de 40 de polițiști care trebuie să ne ocupăm de toată problematica infracțională de la nivelul Bucureștiului în ceea ce privește așa zisele clanuri.

Am fost și încercăm să fim o echipă de profesioniști care nu au alt scop decât acela de a face curățenie în București și a asigura ceva mai multă siguranță cetățeanului.

Am încercat până în prezent să nu ne asumăm meritele acțiunilor noastre pentru a pune într-o lumină favorabilă întreaga Poliție a Capitalei și toți colegii noștri de la toate structurile.

Cu toate acestea vă asigurăm că pe parcursul anilor am avut și avem rezultate deosebite care au fost evidențiate de sutele de persoane față de care s-au luat măsuri preventive și de milioanele de euro care au fost indisponibilizate pentru acoperirea prejudiciilor.

În prezent se duce o luptă pentru discreditarea și desființarea noastră atât din interiorul poliției cât și din partea lumii interlope care, prin intermediul relațiilor în toate sferele, încearcă să ne determine să ne oprim din activitatea noastră.

Suntem cunoscuți în lumea interlopă ca fiind structura care a cercetat și efectuat arestări în rândul tuturor marilor grupări / clanuri din București (Duduieni, Pieni, Carani, Sportivi, Ștoacă, Chira, Calu, Cămătari, Vancică) iar numele nostru sperie orice reprezentant al lumii interlope.

 

Nu există clan prezentat în ultimele zile în presă care să nu fi fost lucrat de către noi și față de care să nu se fi luat măsuri consistente atât pecuniare cât și față de membrii săi.

Cu toate acestea, astfel de clanuri nu pot fi destructurate pe termen nelimitat deoarece sunt bazate pe o puternică componentă familială, membrii mai tineri iau locul celor în vârstă și totodată perioada deținerii este limitată.

Prin relațiile pe care și le-au construit în lumea politică, în presă și în rândul ”colegilor” noștri, reprezentanții grupărilor interlope încearcă să ne oprească din activitatea noastră.

Însă, cel mai important impediment al muncii noastre este reprezentat de îngrădirile la care am fost supuși de către fosta conducere a Poliției Capitalei, îngrădiri care se simt și azi.

 

Anul 2019 a însemnat pentru serviciul nostru un moment de cotitură. Conducerea de la acel moment a stabilit că nu mai avem permisiunea de a lucra dosare în comun cu DIICOT structură cu care desfășuram mare parte din activități. Trebuie să menționăm faptul că activitățile infracționale ale grupărilor din București atrag în cele mai multe rânduri competența DIICOT.

Soluționarea dosarelor sub coordonarea DIICOT ne dă posibilitatea de a lucra în mod profesionist, calificat și pe o paletă mai largă de infracțiuni fapt ce conduce la prinderea unui număr mai mare de infractori, stabilirea unui prejudiciu mai mare și ”scoaterea din peisajul infracțional” pe o perioadă mai îndelungată a persoanelor cercetate.

Așadar, la începutul anului 2019 ni s-a restricționat de către conducerea DGPMB de la data respectivă accesul la DIICOT, ne-au fost luate o serie de dosare pe care le lucram împreună cu această structură și ni s-a spus că mai bine ”facem hoți din Altex”.

Tot pe parcursul anului 2019 am fost supuși mai multor controale de către aceeași conducere, controale care aveau ca scop înlăturarea șefului nostru de serviciu și aducerea unui șef care să poată fi mai ”maleabil”.

Pe aceleași considerente au fost împuterniciți doi șefi de birouri cu o competență generală îndoielnică și una pe grupări inexistentă, cărora ulterior le-au fost prelungite în mod nelegal împuternicirile. Numirea celor doi șefi a avut scopul de a se putea afla toate activitățile desfășurate de către noi în dosarele penale și pentru a determina a serie de colegi să plece din cadrul serviciului, ceea ce s-a și întâmplat.

Facem precizarea că prin natura serviciului nostru, desfășurăm activități de cercetare penală sub delegarea sau coordonarea directă a procurorului de dosar și nu de puține ori au existat informații sensibile care nu sunt destinate șefilor noștri ierarhici.

Conducerea de la acea vremea și-a manifestat nemulțumirea cu privire la acest aspect, respectiv că nu știa ce dosare lucrăm și mai ales care sunt persoanele cercetate de către noi decât cu acordul procurorului și doar după efectuarea activităților de depistare/reținere a infractorilor.

În majoritatea dosarelor în care am lucrat am întâlnit cazuri de polițiști certați cu legea care nu ne fac cinste, polițiști atât din cadrul DGPMB cât și din alte structuri. Nu o singură dată a existat nemulțumirea conducerii DGPMB că nu avea cunoștință despre acest fapt.

De asemenea ni s-a mai reproșat că ne depășim atribuțiile și ar fi mai bine să lucrăm mai mult cu parchetele locale câte unul sa-u doi membri au grupărilor infracționale.

Așadar ni s-a interzis să lucrăm cu structurile superioare de parchet care pot soluționa dosare complexe, ni s-a interzis să lucrăm grupuri mari de infractori și ni s-a interzis să lucrăm fapte de competența de exemplu a crimei organizare.

Dar, cum poți destructura o grupare de crimă organizată, un clan interlop dacă nu ai aceste pârghii? Este aproape imposibil.

Ni s-a cerut să ne limităm la infracțiuni mărunte iar dacă pe parcursul cercetărilor apăreau indicii cu privire la săvârșirea de fapte importante, cu adevărat periculoase, care se puteam solda cu condamnări pe ani mulți, trebuia să renunțăm la cercetări,.

Precizăm că suntem polițiști de poliție judiciară care dețin avize pentru a desfășura cercetări sub supravegherea procurorilor de la toate unitățile de parchet din România.

Anul acesta s-a schimbat conducerea DGPMB dar din păcate unul dintre directorii adjuncți și-a păstrat funcția deși speranța sa era ca fostul director general și bun prieten al său să plece și să-l lase la comanda tuturor polițiștilor din București.

Polițiștii din București și cetățenii acestui oraș au avut noroc și acest așa zis polițist care a trăit doar pentru a se afișa cu rezultatele oamenilor săi, a rămas ”doar” director adjunct. Împuternicirea celor doi șefi de birou a expirat iar noi am început să ne regrupăm, cei care am mai rămas, și să ne reapucăm de muncă.

Am reînceput activitatea cu DIICOT dar și cu celelalte structuri de parchete fără a avea îngrădiri în vreun fel.

Iar munca noastră s-a văzut în acest an deși a fost prezentată în mod în presă cu ajutorul ”prietenilor” aceluiași personaj de tristă amintire.

Am destructurat o parte a clanului Duduianu (din care fac parte și Pienii) dar nu s-a scris mare lucru despre această reușită. În schimb am fost acuzați că nu am ținut sub supraveghere gruparea Pian deși așa cum am spus cu nici o lună în urmă am arestat o parte din ei.

Am fost acuzați în presă cu o săptămână înainte de acțiune (oare cine avea interes să scape această știre?) că nu facem nimic cu Clanul Vancică care vinde țigări în zona Pieței Reșița. Am acționat la momentul necesar și am obținut arestarea a 13 inculpați precum și alte măsuri preventive. Imediat după această acțiune, ca prin minune, am fost acuzați tot în presă că nu este treaba noastră contrabanda cu țigări.

În ceea ce privește Clanul Pianu, recunoaștem că nu ne-am aflat în locuința respectivă când a izbucnit conflictul acela spontan dar poate are relevanță faptul că tatăl Pian este condamnat datorită nouă, doi frați se ascund în Anglia ca să scape de măsurile dispuse în dosarele lucrate de noi iar alți membri sunt în stare de judecată pentru fapte lucrate tot de noi.

Cu toate aceste, în presa care se mulțumește cu promisiunea ca va obține în exclusivitate informații din dosare cu omoruri, apar informații care nu urmăresc decât să denigreze serviciul nostru, șeful nostru direct, comandantul DGPMB și structurile de parchet partenere.

Cine știe că serviciul nostru este în subordinea directă a directorului general? Dacă eram sub coordonarea directorului adjunct de proastă amintire, mai era aceasta o știre?

Cine știe ce informații au ajuns la nivelul serviciului nostru și apoi le ”dă” în presă? Oare nu persoana care era și încă mai este director adjunct și care direcționează aceste informații?

Cine are interesul să cadă capul șefului nostru și al directorului general, acuzându-i de o serie de inepții? Oare nu adjunctul care stă ascuns în birou de mai multe luni așteptând doar să se întâmple ceva la nivelul capitalei și să-și pună în funcțiune mașina de știri false?

ȘI ca să nu uităm, să discutăm la final și de calitatea acestui director adjunct care timp de ani de zile a falsificat cu bună știință ștate de plată crescând salariul său și al oamenilor săi cu sume considerabile, total pe nedrept.

Este singura unitate din țară unde sporul respectiv era acordat pe toată perioada programului de lucru deși în toată țara și în legislația în vigoare, acest spor trebuie aplicat doar atunci când polițiștii intră în contact direct cu materiale periculoase.

În final dorim să arătăm că iubim această meserie, ne face plăcere să o îndeplinim și facem tot posibilul să aducem mai multă liniște pentru cetățenii acestui oraș. Rezultatele bune sunt obținute împreună cu colegii noștri din DGPMB, cu procurorii de la toate structurile de parchet din țară precum și alți polițiști de la structuri partenere.

Nu cerem decât să fim lăsați să ne facem meseria și să nu mai fim denigrați în mod nejustificat pe baza unor informații false care provin de la persoane ce urmăresc să creeze dezordine în societate doar pentru obținerea unor funcții sau, în cazul infractorilor, pentru asigurarea unui ”climat propice”.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Piețele Nicolina și Alexandru cel Bun vor avea noi parcuri fotovoltaice
01/06/2024 11:08

Conducerea Societătii „Eco-Piata” din Iasi a anuntat că va mări parcurile fotovoltaice pentru Pietele Nicolina si Alexandru cel Bun, asigurand, in mare parte, consumul energetic. ”În ...

01/06/2024 00:19

O tanără de 19 ani din Suceava a murit din cauza unor complicatii medicale apărute după nastere. Anul trecut, Bogdan Curelusă s-a căsătorit cu Bianca, iar in urmă cu o lună de zile fericirea le-a fost ...

Dumitru Buzatu, prima reacție după ce a fost exclus din PSD: 'Sunt simpatizant, simpatizanţii sunt mai răi ca membrii' / Decizia instanței
31/05/2024 15:27

Tribunalul Vaslui a decis, vineri, menţinerea arestului la domiciliu in cazul fostului preşedinte al PSD Vaslui, Dumitru Buzatu, acuzat de luare de mită, hotărarea nefiind definitivă.   "Menţi ...

Muzeul Memorial ‘Ion Creangă’ din Humuleşti se redeschide
31/05/2024 13:00

Muzeul Memorial ‘Ion Creangă’ din Humuleşti se va redeschide publicului incepand cu 2 iunie, după ce in ultimele luni a beneficiat de un proiect de conservare şi protejare a patrimoniului. &lsq ...

Copil salvat de la moarte după ce a fost operat pe creier. Interventția a durat 5 ore și s-a desfășurat în semiîntuneric
31/05/2024 12:09

O echipă medicală, condusă de conf. univ. dr. Lucian Eva, managerul Spitalului Clinic de Urgenţă "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iaşi, a efectuat o operaţie revoluţionară, in semiintuneric, pentru a ...

  Neamțul se urcă pe „podiumul” național al accidentelor rutiere
31/05/2024 09:30

Judetul Neamt se află pe locul trei la nivel national in ceea ce priveste numărul de evenimente rutiere grave inregistrate pană la data de 29 mai 2024, cu un total de 60 de accidente grave, se arată intr-un ...

  Drumurile expres prind viteză în Moldova, cu câteva zile înaintea alegerilor!
31/05/2024 09:07

La sediul Consiliului Judetean Botosani s-a desfăsurat, in această săptămană, o importantă intalnire vizand armonizarea variantelor de traseu pentru viitorul drumu de mare viteză Botosani – Suceava ...

Colegiul „Mihai Eminescu” va fi modernizat și extins
31/05/2024 08:23

* s-a obtinut o finantare in valoare de 15,9 milioane lei pentru extinderea Corpului A cu 1.440 de metri pătrati, prin construirea a opt noi săli de clasă, spatii tehnice si de depozitare Primarul Mihai Chi ...

Zilele Vecinilor, în premieră, la Iași
31/05/2024 08:11

Patru comunităti din Iasi au castigat granturi de dezvoltare comunitară in valoare totală de 19.500 euro, in urma unui apel national de proiecte desfăsurat de organizaţia neguvernamentală „Înt ...

Baza Sportivă Ciric, modernizată la cele mai înalte standarde
31/05/2024 08:00

* Motivul? Organizarea celei de-a V-a editii a turneului masculin de tenis Concord Iasi Open, turneu de categorie ATP Challenger 100, ce se va desfăsura in perioada 8-14 iulie, respectiv a celei de-a III-a edi ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei