În Botoşani, reducerea TVA-ului a dus la creşterea vânzărilor
Dimensiune font:
Două reţele locale de magazine, Pita Express şi Admir, au înregistrat creşteri de vânzări după reducerea TVA-ului la agro-alimente la 9%. Ambele reţele de magazine de proximitate au raportat creşterea volumului vânzărilor după 1 iunie, dată la care Guvernul a scăzut TVA-ul. „Da, eu personal am redus preţurile la 70% din produse, cu excepţia celor la care producătorii şi distribuitorii au crescut preţul fără TVA, şi s-a înregistrat o creştere a vânzărilor cumulată cu creşterea sezonieră la apă, sucuri şi îngheţată”, a declarat Ionel Roşu, proprietarul reţelei de magazine de proximitate deschise non-stop Admir. Şi la Pita Express au crescut vânzările la alimente după 1 iunie. „Da, au scăzut preţurile şi a crescut volumul vânzărilor. Estimez o creştere de 15-20% a volumului vânzărilor ca urmare a scăderii TVA-ului. A fost o măsură foarte bună şi a avut efect”, a spus Adrian Bidaşcă, proprietarul Pita Express.
Alina CALINIUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau