O rețea de chioșcuri vrea vânzări mai mari cu 1 milion de euro
Dimensiune font:
Pentru acest lucru s eva face o expansiune a rețelei
Firma unui botoșănean a avut vânzări de 3,2 milioane de euro anul trecut și vrea să le crească cu încă 1 milion în 2015 deși activează pe o piață dominată de giganți precum Carrefour sau Kaufland. „Dacă în 2013 Admir a vândut de 13.097.000 lei, fără TVA, în 2014 a vândut cu un milion și ceva mai mult, respectiv 14.118.028 lei. Pronosticăm în 2015 o creștere în varianta pesimistă de cel puțin 5 milioane lei”, a declarat Ionel Roșu, proprietarul rețelei locale de magazine de proximitate non-stop. Care va fi principalul motor de creștere pentru rețeaua de non-stopuri în 2015? Expansiunea rețelei! „Am mai deschis o locație, pe 23 februarie, al 9-lea magazin în platforma Formens, la fosta Textila! Apoi, extindem vânzările online pe tot județul! Am avut cereri din diaspora pe livrări în zona rurală pe care le-am declinat inițial, dar ulterior am dat curs aproape tuturor comenzilor chiar dacă rentabilitatea a avut de suferit”, a completat Ionel Roșu. El spune că rămâne consecvent politicii pașilor mărunți, a dezvoltării step by step în lupta pentru salvarea comerțului tradițional românesc.
Mediul de afaceri încântat de relaxarea fiscală anunţată de Guvern
Alina CALINIUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau