Președintele Federaţiei Asociaţiilor de Proprietari, acuzat că manipulează clienţii Moden Calor
Dimensiune font:
Societatea de termoficare lansează un avertisment clienţilor
S.C. Modern Calor S.A. Le cere clienților săi să nu se lase manipulați de indivizi fără pregătire juridică și care îi îndeamnă să se angreneze în procese costisitoare din punct de vedere financiar. „Avem cunoștință de faptul că anumite persoane, un exemplu concret fiind chiar președintele Federației Asociațiilor de Proprietari Botoșani, le oferă consultanță neautorizată clienților, îndemnându-i, nejustificat din punct de vedere legal, să conteste facturile emise de furnizorul de energie termică. Majoritatea covârșitoare a acestor acțiuni sunt câștigate în instanță de societatea Modern Calor S.A., iar clienții respectivi sunt nevoiți să plătească suplimentar penalități de întârziere la plata facturilor, cheltuieli de judecată și chiar de executare silită”, se precizează într-un comunicat de presă transmis de conducerea societăţii de termoficare. Este vorba de zeci de dosare de acest fel, din care şefii Modern Calor au dat ca exemplu: dosar nr. 5731/193/2013, dosar nr. 10700/193/2013, dosar nr. 10504/193/2013, dosar nr. 17389/193/2013, dosar nr. 24661/193/2013, dosar nr. 9035/193/2013 etc.
Nova Apaserv a semnat un contract de lucrări cu TIMC SA Cluj-Napoca
Alina CALINIUC
„Respectivele cheltuieli suplimentare sunt doar consecința acțiunii păguboase a așazișilor sfătuitori de ocazie, care, dacă mai încasează și onorarii, pot fi acuzați de exercitarea fără drept a unei profesii, faptă prevăzută și sancționată de Codul Penal” - comunicat transmis de conducerea societăţii de Modern Calor
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau