Raport după Theaterstock
Dimensiune font:
Analiza financiară a primei ediţii a Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului „Theaterstock” a fost făcut public de către managerul Teatrului Municipal „Bacovia” * au fost prezentate cheltuielile cu transportul şi cazarea artiştilor, dar şi cele de întreţinere, funcţionare şi cele aferente drepturilor de autor
Prima ediţie a Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului „Theaterstock” (1 - 16 august) a însemnat pentru public 16 zile, în care 1.600 artişti din 15 ţări (Franţa, Spania, Germania, Italia, Marea Britanie, Canada, Cehia, Ungaria, Serbia, Israel, Portugalia, Belgia, Olanda, Rusia şi România) au pus în scenă 138 de spectacole.
Raport financiar parţial
Bugetul “Theaterstock” a depăşit 3,2 milioane de lei, din care 1,8 milioane de lei au fost asiguraţi de la bugetul local. Raportul financiar parţial al festivalului a fost prezentat public, conform procedurii şi a legii de către Anca Sigartău, manager al Teatrului Municipal „Bacovia”, iniţiatoarea şi directoarea festivalului, şi Dragoş Pandele, manager marketing. „Avem contracte de sponsorizare în derulare, avem încă plăţi de făcut. Lucrurile sunt cât se poate de clare şi transparente, suntem pregătiţi să răspundem în orice moment în faţa instituţiei care controlează financiar această instituţie publică”, a precizat Dragoş Pandele. La acestea Anca Sigartău a adăugat că „asociaţiile au gestionat fonduri din sponsorizări, atenţie, sponsorizări. Nu a încasat această asociaţie niciun leu din banul public”.
„Mi-am vândut inteligenţa”
O sumă importantă, confidenţială şi achitată din sponsorizări, nu din bani publici, a fost câştigată de către managerul de marketing, conform declaraţiilor lui Dragoş Pandele. Lipsit de modestie, el a simţit nevoia de autovalidare în faţa opiniei publice. „Sunt un om foarte scump pentru România, asta-i realitatea, pentru că sunt şi foarte bun. Acest proiect a fost propus de o echipă, sponsorii au dat bani pentru aplicarea unui plan de marketing în cadrul festivalului, un plan de marketing pe care l-am realizat integral, 100%. Eu am demarat negocierile cu sponsorii, eu am mers la negocieri, eu am obţinut finanţarea. Eu am gândit modalităţile de expunere, eu am negociat pachetele. Mi-am vândut inteligenţa. Cineva s-a gândit să o cumpere. Cineva o cumpără în continuare, în acest moment, Primăria Bacău”, a explicat Pandele.
Citeşte şi: Din culisele Festivalului Internaţional de Animaţie de la Bacău
Sonia PAVELESCU
Cazare - 419.221 lei;
Transport - 230.666,3 lei
Întreţinere şi funcţionare- 3.073,78 lei;
Cheltuieli afişe, închiriere sală, prestări servicii- 161.610,96 lei;
Contracte drepturi de autor - 1.482.593 lei, din care 6.200 lei au revenit TVR Iaşi pentru drepturi de autor televiziune
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau