S-a reluat bătălia pentru Splai Bahlui Mal Drept
Dimensiune font:
Cea mai mică ofertă este de 22 milioane de lei, jumătate din bugetul estimat de municiaplitatea ieşeană. Anul trecut, contractul nu a putut fi atribuit, tocmai datorită contestaţiilor care incriminau ofertele nerealiste
Din nou, licitaţia pentru reabilitarea infrastructurii rutiere în zona industrială a Municipiul Iaşi - mal drept Bahlui, a stârnit un interes enorm. Anul trecut, la prima tentativă a municipalităţii de a reabilita această zonă, nu mai puţin de 14 firme au depus oferte pentru a pune mâna pe un contract valorând aproape 10 milioane de euro (44.432.180 lei, fără TVA), lucrurile repetându-se anul acesta, când 9 asocieri şi două societăţi – în fapt toţi marii jucători din zona asfaltărilor şi modernizărilor de drumuri – s-au înscris la licitaţie.
Interesant rămâne faptul că toate ofertele sunt subevaluate, fapt care, evident, va duce licitaţia în „prelungiri”, atât timp cât şi anul trecut, o ofertă extrem de mică a celor de la Geiger Transilvania şi Loial Impex au determinat o serie de contestaţii din partea celorlalţi participanţi la licitaţie, în final, proiectul ieşind din termenul de execuţie impus de forurile europene care asigurau finanţarea lui. Un alt lucru suprinzător îl constituie faptul că asocierea cu oferta cea mai mică, SC Con Ted Company SRL – SC Construcţii Gabap SRL, de 22.648.687,52 lei, a licitat anul trecut, atenţie, 34.443.592,71 lei, preferând acum să-şi diminueze oferta la aproape jumătate din bugetul estimat de Primăria Iaşi.
Ce lucrări vor avea loc
Proiectul presupune înlocuirea liniei de tramvai Podul de Piatră - Podu Roş cu o arteră rutieră cu sens unic, paralelă cu Şoseaua Naţională. Reabilitarea va continua şi pe tronsonul următor, din Podu Roş până la Podul Tudor Vladimirescu, arteră care rămâne cu sens unic, iar de aici, în continuare până la Pod Metalurgie, apoi Pod Sf. Ioan, în lungul bulevardului Chimiei, unde se vor îngropa în subteran şi cablurile de pe ambele părţi ale străzii. În paralel, Şoseaua Naţională va fi reabilitată şi transformată ulterior în sens unic. Lucrările vor dura 24 de luni de la data atribuirii contractului. Tudor DAMASCHIN
Oferte 2016
Asocierea SC Citadina 98 SA – SC Vega 93 SRL – 27.658.691,32 lei
Asocierea SC Modus SRL, Real Design Trust SRL, CRC SRL, Pagano Francesco si Ferara Carmelo – 28.750.241, 51 lei
Asocierea SC Daroconstruct SRL – SC Geprocon – SC Transmir – 32.060.086,93 lei
SC Tirrena Scavi Italia – 26.248.320,10 lei
Asoceirea SC Viarom, SC Conest – 25.797.722,56 lei
Asocierea Geiger Transilvania SRL, SC Loial Impex – 27.087.522,23 lei
Asoceirea SC Danlin XXL, SC Enviro Construct SRL – 28.868.331,87 lei
Asocierea Victor Construct, SC Eky Sam SRL – 25.089.464,66 lei
Asocierea SC Con Ted Company SRL – SC Construcţii Gabap SRL – 22.648.687,52 lei
SC Strabag SRL – 31.298.957,29 lei
Oferte 2015
Asocierea SC Con Ted Company cu SC Constructii Gabap SRL - 34.443.592,71 lei
SC Tech Bau Spa Italia - 35.597.252,57 lei
Asocierea SC Danlin XXL cu SC Emviro Construct şi Conex Trust SA - 35.468.555, 31 lei
Asocierea SC Victor Construct cu SC Eky Sam - 34.620.400, 65 lei
Asocierea SC Viarom SA cu SC Conest SA - 32.102.549,08 lei
Asocierea SC Geiger Transilvania cu SC Loial Impex - 30.632.158,54 lei
Asocierea SC Geprocon SA cu SC Transmir - 35.324.288,48 lei
* toate sumele sunt fără TVA
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau