Surprize în componenţa Consiliului de Administraţie de la ApaVital

Dimensiune font:

| 27-01-2016 04:50

Pe listă apar Maria Simionescu, directorul Direcţiei Generale Economice şi Finanţe Publice Locale Iaşi,  Ovidiu Mugurel Laicu, directorul general regional şi Preşedinte al Consiliului Tehnico-Economic al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi şi Constantin Dan Neagu, expert în Serviciul Coordonare Control din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii

Începând din luna februarie 2016, ApaVital va avea un nou Consiliu de Administraţie, selectat în condiţiile prevăzute de Ordonanţa guvernanţei corporative a întreprinderilor publice. Potrivit reprezentanţilor societăţii, acţiunea de selectare a noilor membri ai Consiliului de Administraţie s-a desfăşurat în condiţii totale de imparţialitate şi de transparenţă, membrii noului Consiliu de Administraţie fiind selectaţi de un expert independent, persoană juridică specializată în recrutarea resurselor umane.


În conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, într-o primă fază s-a propus reînnoirea mandatului de administrator pentru trei dintre actualii administratori - dr. ing. Ion Toma, director general ApaVital, dr. ing. Mihail Doruş, director tehnic ApaVital şi ec. Elena Arvinte, director executiv al Direcţiei Economice din cadrul Consiliului Judeţean Iaşi – precum şi demararea procedurilor de selecţie pentru celelalte şase poziţii de membru în Consiliul de Administraţie al ApaVital, propunerea fiind aprobată de Adunarea Generală a Acţionarilor ApaVital. În urma anunţului privind selecţia membrilor Consiliului de Administraţie ApaVital, au fost depuse 23 de cereri de candidatură, din care un număr de 21 de candidaturi conţineau toate documentele solicitate, respectiv CV, scrisoare de intenţie/ofertă tehnică şi declaraţie pe propria răspundere. Din cele 21 de candidaturi, expertul independent a reţinut un număr de 10 aplicanţi, care îndeplineau condiţiile de experienţă, cunoştinţele şi competenţele impuse pentru ocuparea acestor poziţii. La finalul unei evaluări complexe, expertul independent a prezentat Comitetului de Nominalizare din cadrul Consiliului de Administraţie lista cu rezultatele candidaţilor evaluaţi pentru poziţia de membru în Consiliul de Administraţie, care a fost supusă aprobării Adunării Generale a Acţionarilor în forma ierarhizată propusă de expertul independent.


Componenţa noului board al societăţii
Adunarea Generală a Acţionarilor a menţinut ierarhizarea candidaţilor după rezultatele obţinute, context în care componenţa noului Consiliu de Administraţie al ApaVital, pentru perioada 2016-2020, este următoarea:
1.    Dr. ing. Mihail Doruş – Director Tehnic şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie al S.C. ApaVital S.A;
2.    Dr. ing. Ion Toma - Director General al S.C. ApaVital S.A.; 
3.    Ec. Elena Arvinte - Director Executiv al Direcţiei Economice din cadrul Consiliului Judeţean Iaşi;
4.    Prof. univ. dr. ing. Carmen Teodosiu - Prorector cu activitatea de cercetare ştiinţifică şi inovare al Universităţii Tehnice “Gheorghe Asachi” din Iaşi;
5.    Ec. Mariana Chirilă - Director Economic al S.C. ApaVital S.A.;
6.    Prof. univ. dr. ing. Alexandru Sălceanu - Facultatea de Inginerie Electrică, Energetică şi Informatică Aplicată;
7.    Ec. Maria Simionescu - Director General al Direcţiei Generale Economice şi Finanţe Publice Locale Iaşi;
8.    Ing. Ovidiu Mugurel Laicu - Director General Regional şi Preşedinte al Consiliului Tehnico-Economic al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi;
9.    Ing. Constantin Dan Neagu - Expert în Serviciul Coordonare Control, ANCOM (Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii).
 Tudor DAMASCHIN

Mandatul noului Consiliu de Administraţiei este de patru ani, pentru perioada 2016 – 2020.
 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Todiresti, cu sediul administrativ in sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava, telefon 0230.539.535, fax 0230.539.543, e-mail: primaria todiresti@yahoo.com, cod fiscal 4326922. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -3 spatii identificate astfel: cabinet medic familie in suprafata de 32,82 mp, cabinet stomatologic in suprafata de 19,65 mp si farmacie in suprafata de 47,90 mp, ce apartin domeniului privat al Comunei Todiresti, situate in satul Todiresti, comuna Todiresti, Str. Principala nr. 176, judetul Suceava, avand nr. cadastral 43669, CF 43669, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Todiresti nr. 13/28.02.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Secretariat. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat din cadrul Comunei Todiresti, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, se achita numerar la Casieria Comunei Todiresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31.03.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.04.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Todiresti, Compartimentul Secretariat, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: intr-un singur exemplar original, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.04.2025, ora 12.00, Comuna Todiresti, Compartimentul Secretariat, sat Todiresti, comuna Todiresti, nr. 174, judetul Suceava. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Suceava, din municipiul Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, judetul Suceava, telefon 0230.214.948, fax 0230.522.296, e-mail: trsv-arhcont@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FOTO-VIDEO: Reportaj la
02/08/2022 14:54

Într-un colţ de rai, pe ţinuturile Bucovinei, este situat varful Dadu. Pentru a ajunge la el, am ajuns pană in Iacobeni, iar de acolo am virat la dreapta pană la Carlibaba. Într-o zi de iulie, ...

Liberalii, ținta atacurilor unui deputat PSD
18/12/2019 10:54

    Deputatul social-democrat Răzvan Rotaru are o sumă de reprosuri pentru liberalii din Botosani care in urmă cu un an au votat impotriva bugetului de stat, iar acum se laudă cu alocările fina ...

Marea grijă a şoferului beat: să nu-i agite poliţistul petul cu bere
25/11/2019 18:53

 O nouă culme a impertinenţei manifestată de un conducător auto depistat la volan sub influenţă bahică a fost atinsă cu ocazia turului doi al alegerilor prezidenţiale. I.C., in varstă de 28 de an ...

„ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede”, la BNR Iaşi
22/11/2019 00:00

  * Sucursala Regională Iaşi şi Muzeul Băncii Naţionale a Romaniei au inaugurat, ieri, expoziţia „ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede” * proiectul este iniţiat in parteneria ...

Mecanica, marele pariu al învăţământului profesional ieşean
21/11/2019 00:00

  * domeniile cu cele mai mari solicitări din partea operatorilor economici pentru includerea in planul de şcolarizare 2019-2020 au fost cele de mecanică - 910 locuri * totodată, s-au format 5 noi cla ...

Puterea şi opoziţia din CJ se pun la aceeaşi masă, pentru a soluţiona soarta a 46 de proiecte
19/11/2019 00:00

  Consilierii judeţeni se vor intruni din nou maine, avand in dezbatere 46 de proiecte de hotărare. Printre acestea se află şi proiectul privind solicitarea de trecere din administrarea Consiliului Lo ...

Începe Postul Crăciunului
15/11/2019 11:11

      După Lăsatul Secului, petrecut ieri, in seara de Sfantul Filip, astăzi incepe Postul Crăciunului, una dintre cele patru mari perioade de ajunare randuite de Biserica Ortodoxă. Post ...

Un tânăr din Iași, beat și fără permis, nu a oprit la semnalul politistilor. Oamenii legii l-au urmarit 1km
10/11/2019 12:51

În jurul orei 01.00, in timp ce patrulau in zona Horlesti, politistii din Letcani au observat o masină cu un comportament destul de suspect in trafic. Oamenii legii au facut semn de oprire autoturismulu ...

Poliţiştii din Popricani, cei mai iscusiţi vânători de şoferi băuţi
09/11/2019 20:04

Datele statistice arată fără dubiu faptul că poliţiştii din Popricani sunt foarte dibaci in depistarea şi prinderea şoferilor ce conduc sub influenţa alcoolului. Numai in primele 10 luni din 2019, pe r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei