Un nou brand pe harta turistică a Iaşului
Dimensiune font:
Consiliul Judeţean (CJ) Iaşi îşi propune realizarea unui proiect care să devină un brand al judeţului şi a regiunii de Nord-Est. Şeful CJ Iaşi, Maricel Popa, a avut la finele săptămânii trecute o întâlnire cu producătorii viticoli din zona Moldovei, în contextul unei analize a nevoilor de dezvoltare ale principalilor actori din această industrie. În cadrul întâlnirii, s-a discutat despre posibilitatea implementării de proiecte europene în ceea ce priveşte reabilitarea infrastructurii de acces rutier la obiectivele integrate în „Drumul Vinului” şi crearea sau modernizarea infrastructurii turistice dedicate producătorilor viticoli. „Proiectul are în vedere creşterea turismului specializat în judeţ, modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii publice într-o manieră coerentă, în concordanţă cu prioritatea de transformare a Iaşului în destinaţie de top în domeniul turismului viticol, sprijin pentru dezvoltarea infrastructurii private asociate turismului viticol şi implementarea unui concept, astfel încât Drumul Vinului la Iaşi să devină un brand al judeţului sau al regiunii”, spun reprezentanţii CJ Iaşi. În prezent, dealurile Moldovei cuprind 12 podgorii importante: Cotnari, Iaşi, Huşi, Colinele Tutovei, Dealul Bujorului, Iveşti, Nicoreşti, Zeletin, Covorlui, Panciu, Odobeşti, Coteşti. La momentul actual, România (178.294 ha) se află pe locul 5 în Europa din punctul de vedere al suprafeţei ocupate cu viţa-de-vie, iar Moldova are cel mai mare număr de podgorii din ţară (83.000 ha, reprezentând peste 50% din totalul suprafeţelor din ţară).
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau