Apel la bunăvoinţă către bănci
Dimensiune font:
Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) şi-au arătat sprijinul pentru persoanele care au întâmpinat dificultăţi în ultima perioadă în privinţa creditelor bancare * aceştia solicită să fie luată în considerare împărţirea riscului valutar cu clienţii.
Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) fac apel la instituţiile financiar-bancare să fie mai deschise faţă de clienţii care au întâmpinat greutăţi în ultima perioadă. Având în vedere încrederea scăzută în acest sistem dobândită în urma evenimentelor recente, aceştia susţin că pentru a găsi o soluţie optimă, ar trebui luată în calcul împărţirea riscului valutar între operatorii financiar-bancari şi consumatori. „Nu uitaţi că credibilitatea în instituţiile financiar-bancare este un pic scăzută, românii nu mai au încredere, le e teamă să facă un credit şi orice oferte le faceţi vă rog să fie corecte, transparente şi foarte, foarte clare“, a transmis luni preşedintele ANPC, Marius Dunca, citat de Mediafax.
Amenzi drastice pentru restaurantele din Iaşi
Mai mult, pentru a fi rezolvate cu uşurinţă problemele din sistem, acesta a precizat că urmăreşte o comunicare instituţională mai bună între ANPC, instituţii financiar-bancare şi autorităţi şi a subliniat faptul că va fi întotdeauna de partea consumatorului, dacă acesta are dreptate. „Din punctul nostru de vedere, al ANPC, cred că prevenţia pe care trebuie s-o ducem împreună reprezintă cheia stabilităţii şi încrederii. Ar trebui să comunicăm mai mult unde legea ne dăm seama că nu ajută nici consumatorii, nici mediul de afaceri. Trebuie să venim cu argumente, vreau să colaborăm, să comunicăm mai mult, cred că aceste întâlniri ar trebui să fie cu caracter permanent, nu o dată pe an“, a punctat preşedintele ANPC. Andra PETRARIU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau