Bugetul pentru cadourile de Paşte cumpărate online
Dimensiune font:
Conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenţi ar aloca până la 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte din oferta magazinelor online
Aproape o treime dintre respondenţi ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceştia au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte, se arată în comunicatul Answear.ro.
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport. Printre preferinţele doamnelor se numără sandale şi balerini, în timp ce bărbaţii au ales tenişii şi pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
Majorare de capital la cea mai puternică firmă din imperiul Vuza
„Lunile martie şi aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălţăminte şi accesorii, dar avem o creştere de aproximativ 25% şi pentru subcategorii precum bluze şi cămăşi, rochii, pantaloni scurţi sau costume de baie”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro, citată de Mediafax.
Întrebaţi care este principalul motiv pentru care aleg să achiziţioneze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenţi cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranţa originalităţii produselor este principalul criteriu de selecţie pentru 22% dintre respondenţi, în timp ce pentru 18% dintre aceştia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.
Legat de frecvenţa cu care ar achiziţiona articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenţi au menţionat achiziţiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place.
Ce branduri preferă cumpărătorii
Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebaţi de Answear.ro preţul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceştia îşi achiziţionează un produs de pe un site de modă cel puţin o data pe lună. „Pentru 39% dintre românii ce aleg Answear.ro, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este modelul produsului comercializat. Astfel, selecţia de produse şi preferinţa pentru cele mai noi colecţii ale brandurilor comercializate influenţează decizia de cumpărare, mai mult decât factorul preţ sau alte beneficii oferite. În topul brandurilor preferate de utilizatorii Answear.ro se numără: Tommy Hilfiger, Adidas Originals, New Balance, Nike şi Love Moschino”, a concluzionat Raluca Radu.
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau