Cele mai păguboase maşini second-hand
Dimensiune font:
O analiză realizată de un site specializat în verificarea istoricului autoturismelor arată că unele achiziţii pot fi de-a dreptul păguboase pentru buget * clienţii de bună-credinţă ar trebui să fie mai atenţi înainte de a da bani pe maşini uzate ce pot ascunde probleme grave
Achiziţia unei maşini este de cele mai multe ori o loterie, iar rezultatele verificărilor de istoric realizate prin intermediul InspectorAuto.ro arată cât de extreme pot fi unele cazuri. Astfel, maşina cu cea mai mare valoare a reparaţiilor însumate de aproape (440.000 lei) este un BMW Seria 5 din 2006, cu motor de 3 litri (BMW 530d), iar maşina cu cel mai costisitor incident singular de aproximativ (227.000 lei) este la un Mercedes-Benz CLS din 2006 cu motor de 3 litri (Mercedes-Benz CLS 320 CDI).Aceste date arată cât de mult se pot păcăli cumpărătorii de bună-credinţă cu aceste maşini şi, totodată, subliniază cât de importantă este verificarea autovehiculelor, online şi în service, înainte de achiziţie.
Motoarele cercetării-dezvoltării în Iaşi EXCLUSIV
InspectorAuto.ro a realizat un studiu de caz pe cinci tipuri de maşini, realizat în baza informaţiilor obţinute prin verificările online ale numărului unic de identificare al autovehiculelor (VIN) de către clienţi. Astfel, pe lângă informaţiile legate de un BMW Seria 5 din 2006 şi un Mercedes-Benz CLS din 2006, au mai fost chestionate starea unor autoturisme precum Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4MATIC, Mercedes-Benz CLS 320 CDI şi un Audi A4 1.8 TFSI.
„Cel mai trist nu este că aceste maşini au suferit reparaţii fantastic de costisitoare, ci faptul că există clienţi de bună-credinţă pentru ele. Ei nu au nici cea mai vagă idee ce sunt pe cale să cumpere şi adesea sunt păcăliţi şi convinşi de vânzători că maşina respectivă este fără accident sau că a avut parte doar de incidente minore”, a declarat Mihai Cune, fondator şi director general al InspectorAuto.ro.
Unele dintre aceste maşini sunt la vânzare pe piaţa din România, iar unele au făcut deja trecerea la un nou proprietar. InspectorAuto.ro permite verificarea oricărui VIN al oricărei maşini şi arată cu ce incidente figurează maşina în istoricul ei.
Grija trebuie să fie cu mult mai mare cu cât, în primele zece luni ale acestui an, s-a înregistrat o creştere a înmatriculărilor de autoturisme rulate în Români. Potrivit statisticii Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în luna octombrie, au fost înmatriculate 24.745 de autoturisme second hand, mai multe cu 14,75% faţă de octombrie anul trecut, când s-au consemnat 21.565 unităţi.
Marca auto second-hand preferată a românilor a rămas, pentru a 10-a lună consecutiv, Volkswagen, în pofida scandalului emisiilor, cu 58.674 unităţi înmatriculate din ianuarie până în octombrie 2015, în creştere cu 14,54% faţă de aceeaşi perioadă din 2014.
Topul preferinţelor continuă cu: Opel (35.226 unităţi, +8,41%), Ford (23.739 unităţi, +11,29%), BMW (14.562 unităţi, +23,08%), Audi (14.246 unităţi, +19,77%), Skoda (9.510 unităţi, +17,68%), Renault (8.270 unităţi, +13,16%), Mercedes-Benz (7.602 unităţi, +11,03%) şi Fiat (4.499 unităţi,—14,58%).
Radiografia industriei de IT&C din Moldova
Din numărul total de vehicule care circulau pe drumurile naţionale la finele anului trecut, 4.905.630 de unităţi erau autoturisme, iar peste 2,92 milioane dintre acestea aveau o vechime mai mare de 12 ani. De asemenea, 3.159.717 de autoturisme aveau motoare pe benzină, în timp ce 1.741.099 de unităţi erau pe motorină. Circa 1,97 milioane de vehicule din parcul auto naţional prezentau o vechime cuprinsă între 6 şi 10 ani, iar 1,53 milioane de unităţi aveau un grad de uzură cuprins între 11 şi 15 ani. În acelaşi timp, aproximativ aproape 1,103 milioane de maşini erau mai vechi de 20 de ani şi doar 197.741 de exemplare se încadrau la o vechime de 0-2 ani.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau