Cumpărătorii, influenţaţi de Internet
Dimensiune font:
Numărul celor care cumpără produse fiind influenţaţi de informaţiile găsite pe Internet a crescut în România cu peste o treime în 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy.
Noua generaţie de cumpărători, botezată „Xtreme Shoppers“, apelează la orice resurse, tehnologii sau informaţii pentru a ajunge la cele mai bune oferte, sunt de părere realizatorii cercetării. Astfel, conform studiului, înainte de a cumpăra un produs, 67% dintre aceştia folosesc Internetul pentru a se informa despre acel produs, iar 38% dintre subiecţi merg să vadă produsul în magazin, după care îl cumpără online sau de la alt retailer. În acest context, cercetarea GfK FutureBuy în România remarcă o creştere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulţi astfel de cumpărători decât în 2013.
„Rolul pe care îl joacă online-ul în procesul de cumpărare este unul complex, un ajutor din ce în ce mai puternic — nu doar în rândul Xtreme Shoppers, ci pentru toţi utilizatorii de Internet. Este un fenomen susţinut, printre altele, şi de avansul smartphone-urilor şi al tabletelor în rândul populaţiei — aproape 4 din 10 respondenţi consideră telefonul mobil cel mai important instrument în procesul de cumpărare“, se notează în concluziile cercetării GfK.
Atât în mediul online, cât şi offline, aproape trei sferturi dintre cumpărătorii români (72%) sunt din ce în ce mai siguri pe ei, în timp ce 64% dintre ei se consideră independenţi de influenţa retailerilor sau a brandurilor.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau