Economia pe scurt
Dimensiune font:
Ford România are un nou director general
Compania Ford România are începând din această lună un nou director general. În vârstă de 45 de ani, Valerio Brenciaglia, a deţinut în perioada iulie 2012 - septembrie 2013 poziţia de director de vânzări şi marketing în cadrul firmei. „Mă bucur să mă întorc în România (...) Voi depune toate eforturile pentru a consolida prezenţa puternică a companiei Ford în România, nu doar în calitate de investitor strategic, ci şi în ceea ce priveşte sectorul de retail şi vânzarea de flote auto. Avem o echipă foarte bună şi o reţea de distribuitori puternică şi am încredere că împreună vom putea atinge obiectivele strategice ONE Ford“, a declarat noul şef al Ford România, citat de Mediafax. Acesta l-a înlocuit pe Zoltan Brassai, care şi-a însuşit funcţia de brand director în cadrul Ford Europa. Filiala din România a fost deschisă în anul 2010, după ce a preluat fabrica din Craiova unde compania a investit până în prezent peste 1 miliard de euro în producţia de vehicule şi motoare. Andra PETRARIU
Fabrică de lapte inaugurată în Harghita
Peste o sută de crescători de bovine din comuna harghiteană Frumoasa au decis să inaugureze o fabrică de lapte. Investiţia a ajuns la 450.000 de euro, bani proveniţi din contribuţiile comunităţilor locale. „Mulţi nu au crezut că acest vis se va împlini, însă, cu trecerea timpului, tabăra neîncrezătorilor s-a micşorat şi am ajuns să inaugurăm Cooperativa de prelucrarea laptelui din Frumoasa. Am luptat foarte mult să realizăm această investiţie, conştienţi că numai aşa putem ieşi învingători din lupta cu cei care cumpără laptele. Foarte multe nopţi am petrecut în pivniţa Primăriei, acolo au fost zeci de şedinţe, aşa am putut construi viitorul nostru“, a precizat Ferencz Tibor, primarul comunei, citat de Mediafax. Cantitatea de lapte pe care procesată zilnic ajunge la 3.000 de litri, fiind posibilă extinderea la o capacitate de 6.000 de litri de lapte. ALINA STAN
Piaţa de cafenele în refacere
În ciuda crizei financiare din ultimii ani resimţită pe piaţa de cafenele din România, interesul pentru această industrie a revenit, atât antreprenorii locali, cât şi brandurile internaţionale fiind dispuse să investească peste 100.000 de euro pentru un local specializat în vânzarea de produse pe bază de cafea. Potrivit Ziarului Financiar, între 2008 şi 2013, chiriile mari şi criza financiară a determinat ca peste 1.000 de companii care operau cafenele şi baruri să fie închise, în prezent fiind active pe piaţă 9.350 de firme. Andra PETRARIU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau