Procedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele ANAF
Dimensiune font:
Reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală au anunţat că procedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele agenţiei au fost finalizate.
„Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a finalizat specificaţiile tehnice şi structura fişierelor pe care casele de marcat urmează să le trimită către ANAF în conformitate cu Hotărârea pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 479/2003. Acestea au fost definitivate în urma întâlnirilor de lucru desfăşurate în ultimele cinci luni între ANAF şi reprezentanţii Asociaţiei Distribuitorilor de Aparate de Marcat Electronice Fiscale (ADAMEF) şi ai Patronatului Comercianţilor şi Servisanţilor de Case de Marcat“, se spune în documentul citat.
Legea prevede că la 1 noiembrie 2018 preşedintele ANAF trebuie să emită un ordin care să precizeze data la care casele de marcat trebuie să transmită informaţiile către serverele instituţiei. Acest proiect vizează conectarea a peste un milion de case de marcat la serverele ANAF, astfel încât transmiterea de date să înceapă la jumătatea anului 2019, potrivit sursei citate.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau