Românii cumpără zilnic online de 5 milioane de lei
Dimensiune font:
Cea mai mare tranzacţie a fost înregistrată în luna ianuarie, în valoare de peste 107.000 lei
Românii au cumpărat online de peste 1,9 miliarde de lei prin intermediul PayU România, în perioada aprilie 2016-martie 2017, cu 61% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei. „Anul financiar trecut plăţile online în sistemul PayU au avut cea mai bună evoluţie din ultimii 12 ani. Din ce în ce mai mulţi români aleg să cumpere online, valoarea medie a coşului de cumpărături menţinându-se în jurul valorii de 255 lei. Plata cu cardul rămâne metoda de plată preferată de români, iar plata în rate devine din ce în ce mai populară, cumulând 16% din totalul tranzacţiilor. Cea mai mare tranzacţie online a fost realizată cu un card înregistrat în Ungaria şi a atins valoarea de peste 145.700 lei”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.
În anul 2017, cea mai mare tranzacţie a fost înregistrată în luna ianuarie şi a atins valoarea de peste 107.000 lei.
Ce se caută în magazinele online
Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacţiilor online a fost alocată produselor din această categorie. „Românii cumpără online din ce în ce mai mult produse precum mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi, produse alimentare, produse cosmetice şi vinuri. Această categorie numită eTail vine puternic din urmă, cumulând în prezent aproximativ 35% din totalul vânzărilor”, a adăugat Marius Costin. Lunile în care românii au realizat cele mai multe cumpărături online sunt noiembrie, martie şi decembrie. „Cumpărăturile contextualizate definesc comportamentul românilor în online. Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulţi cumpărători online, doar anul trecut având loc peste 867.000 de tranzacţii în luna noiembrie. Acesta este urmat de luna martie, luna femeii, cu 818.000 de tranzacţii şi sărbătoarea de Crăciun, cu peste 785.000 de tranzacţii”, a mai spus Marius Costin.
În perioada aprilie 2016-martie 2017, magazinele online din România au înregistrat peste 230.000 de comenzi din 200 de ţări, tranzacţii procesate prin PayU. Topul primelor trei ţări cu cele mai mari comenzi este: Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie. Valoarea acestora a depăşit 47,8 milioane de lei.
Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulţi cumpărători online
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau